Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری شهرستان ریگان گفت: برای پیشگیری از قاچاق سوخت و تردد اتباع غیر مجاز نیازمند استقرار ایست و بازرسی مصوب در ریگان به عنوان یکی از ورودی‌های مهم استان کرمان هستیم. خبرگزاری میزان - امین سلطانی زرندی، رئیس دادگستری شهرستان ریگان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان ریگان که با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان برگزار شد، اظهار کرد: برای پیشگیری از قاچاق سوخت و تردد اتباع غیر مجاز نیازمند استقرار ایست و بازرسی مصوب در ریگان به عنوان یکی از ورودی‌های مهم استان کرمان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دادگستری شهرستان ریگان خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از دلایلی که منجر به تصادفات مرگبار در محور‌های مواصلاتی این شهرستان می‌شود موضوع ماشین‌های قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز است که نیازمند یک چاره اندیشی فوری در این رابطه هستیم.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در سال جاری با همکاری سایر دستگاه ها، زمین خواری در ریگان به حداقل رسیده و از میزان زیادی از اراضی ملی رفع تصرف به عمل آمده است و به بیت المال بازگشت داده شده است.   بیشتر بخوانید: کشف و انهدام ۱۲ انبار بزرگ سوخت قاچاق در جزیره قشم سلطانی با بیان اینکه ریگان در زمینه صلح و سازش پیشتاز است، عنوان کرد: خوشبختانه با استفاده از ظرفیت علماء، سران، طوایف و متنفذین محلی، توانسته ایم بیشترین میزان صلح و سازش در پرونده‌ها را طی چند سال گذشته در استان کرمان به خود اختصاص دهیم.

در این جلسه اعضای شورای پیشگیری از وقوع جرم ریگان به بیان مسائل و دغدغه‌های خود در حوزه‌های مختلف از جمله حاشیه نشینی، اعتیاد، تهاجم فرهنگی دشمن، تصادفات، بیکاری و... پرداختند.

انتهای پیام/ برچسب ها: قاچاق سوخت پیشگیری از وقوع جرم تصادفات مرگبار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاچاق سوخت پیشگیری از وقوع جرم تصادفات مرگبار پیشگیری از وقوع جرم شهرستان ریگان قاچاق سوخت استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف قاچاق چوب در پارسیان

 سرهنگ محمد رستمی  فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان گفت : در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایست و بازرسی ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان بندر پارسیان، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور توقف دادند.

 وی افزود: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودرو مذکور ۱۵ تن چوب قاچاق کشف و ضبط گردید و در این رابطه یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق «سوخت و اتباع غیرمجاز»