Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی از کاهش ۱۴ درصدی جمعیت کیفری زندانیان زنجان خبر داد و گفت: توجه به امور زندان و زندانی در جهت کاهش جمعیت کیفری زندانیان از برنامه‌های مهم دوره تحول دستگاه قضایی است. خبرگزاری میزان- حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در حاشیه دیدار چهره به چهره مسئولین و قضات دستگاه قضایی استان با زندانیان در زندان مرکزی زنجان گفت:توجه به امور زندان و زندانی در جهت کاهش جمعیت کیفری زندانیان از برنامه‌های مهم دوره تحول دستگاه قضایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صادقی نیارکی تصریح کرد: با همکاری و همراهی قضات و اداره زندان‌های استان اقدامات و تلاش‌های بسیار خوبی برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان انجام شده که در این راستا با کاهش ۱۴ درصدی جمعیت کیفری زندان‌ها مواجه هستیم.

رئیس شورای قضایی استان با بیان اینکه از برنامه منظم و مستمر دستگاه قضایی استان بازدید از زندان و بررسی مشکلات زندانیان است ادامه داد:ایام الله دهه فجر فرصتی بود برای این امر که به لحاظ شرایط کرونایی بازید از زندان و دیدار چهره به چهره قضات با زندانیان در دو روز و با رعایت فاصله‌های اجتماعی و نکات بهداشتی بر گزار شود.
عالیترین مقام قضایی استان زنجان با اشاره به اینکه مسئولین و قضات حوزه‌های قضایی ابهر، خرمدره، خدابنده و سلطانیه در همان مراکزی که زندانیان نگهداری می‌شوند حضور خواهند داشت و ما معتقدیم که دیدار چهره به چهره با زندانیان و بررسی مشکلات زندان تاثیر زیادی در صدور آراء و استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس دارد بنابراین اجرای این برنامه‌ها و بازدید‌ها هدفمند می‌باشد.      بیشتر بخوانید:     سرکشی رئیس دادگستری استان زنجان از خانواده زندانی انتهای پیام/ برچسب ها: زنجان زندان مددجو کاهش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زنجان زندان مددجو کاهش جمعیت کیفری زندانیان دیدار چهره به چهره جمعیت کیفری زندان دستگاه قضایی قضایی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت با مرخصی و اشتغال به کار جمعی از زندانیان خدابنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بختیاری در بازدید از بازداشتگاه خدابنده که با حضور مدیر کل زندان‌های استان انجام شد، گفت: اجرای دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های صادره از سوی ریاست قوه قضاییه در چگونگی اعطای امتیاز به زندانیان در دستور کار دستگاه قضایی استان است.

وی افزود: زندانیان مشمول پس از اعطای امتیازات تحت نظر و کنترل هستند و استمرار امتیازات به چگونگی رفتار آنان در جامعه بستگی دارد.

این مسئول ادامه داد: حضور زندانیان در کنار خانواده خود در قالب اعطای امتیازاتی همچون اشتغال به کار، پابند الکترونیکی و مرخصی در تحکیم بنیاد خانواده بسیار موثر است.

وی گفت: تخطی از ارزش‌ها و هنجار‌های جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است و تکرار اشتباهات بعد از اعطای امتیازات محدودیت‌های بسیار جدی را برای متخلفان به دنبال خواهد داشت.

شهرستان خدابنده با مرکزیت قیدار پنج بخش، ۱۱ دهستان و هفت شهر دارد.

دیگر خبرها

  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • موافقت با مرخصی و اشتغال به کار جمعی از زندانیان خدابنده
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد