Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش سه روزه توان افزایی با عنوان «چگونه مادری کنم؟» به منظور افزايش شناخت و مهارت های فردی، اجتماعی (ویژه مادران) به همت فرهنگسرای خانواده به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای خانواده؛ این همایش با حضورکارشناسان مجرب و سرشناس روانشناسی از جمله غلامعلی افروز (استاد ممتاز دانشگاه تهران)، محمود حكمت نيا (استاد دانشگاه تهران) و سيد محسن فاطمى (فوق دكتراى روانشناسى از دانشگاه هاروارد امريكا و عضو هيات علمى دانشگاه فردوسى) به بررسی موضوعاتی چون « روان شناسی شکوه همسری و مقام عرشی مادری»، «حقوق کودک و مادری» و «مادران و اكسير اكسيژن عاطفى» اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«چگونه مادری کنم؟» به همت فرهنگسرای خانواده و مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه6 روز یکشنبه 19 بهمن ماه ساعت 9 با نشست غلامعلی افروز(حضوری و مجازی) آغاز و روزهای 26 و 28 بهمن ساعت 9 صبح با نشست های سید محسن فاطمی (مجازی) و محمود حکمت نیا (حضوری و مجازی) ادامه دارد.

همچنین تماشای پخش زنده در فضای اینستاگرام كتابخانه فرهنگسرای خانواده ‏@Ketabkhanekhanevade امکان پذیر است و لینک وبینار آموزشی به نشانی  https://sinaonline.farhangsara.ir/ch/madari1 در دسترس علاقه مندان قرار دارد. 

متقاضیان می توانند برای ثبت نام با شماره های ۸۸۵۵۴۰۱۵ ، ۸۸۷۰۶۸۶۸ ، ۸۸۷۱۲۸۳۹، ٠٩٢٢٤٢٦٥٦٨٩ فرهنگسرای خانواده تماس بگیرند.

فرهنگسرای خانواده در خیابان سید جمال الدین اسد آبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم،  بوستان شفق واقع است.

 

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرهنگسراي خانواده برگزاری فرهنگسرای خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این نشست که اختصاص به بازنویسی حکایات گلستان سعدی دارد از نوجوانان درخواست می‌شود تا داستانی از گلستان سعدی را با استفاده از قوه تخیل خود بازنویسی کنند.

همچنین در این برنامه، مفاخر شعر و ادب پارسی معرفی شده و به مناسبت بزرگداشت روز سعدی بحث و گفتگوی آزاد با موضوع داستان نویسی خلاق برگزار می‌شود.

اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰:۳۰ در کتابخانه فرهنگسرای نهج‌البلاغه برای عموم نوجوانان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم