Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر با پیروزی استقلال برابر نساجی به پایان رسید تا این تیم هم چنان در صدر جدول قبل از هفته پایانی نیم فصل قرار بگیرد.
به گزارش آریا، در حالی که استقلالی ها تصور پیروزی آسانی مقابل نساجی را داشتند، قائمشهری ها با یک بازی هوشمندانه، میزبان خود را تا دقایق پایانی بازی در تهران متوقف کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دست دادن سه امتیاز این بازی مساوی با از دست دادن صدر برای استقلال خواهد بود. این شرایط باعث شده تا اعصاب استقلالی ها حسابی خرد شود؛ اعصاب خرد ترین استقلالی داخل زمین وریا غفوری بود که در دقیقه 71 یک کارت زرد مفت را از داور بازی گرفت. او در حالی که در میانه میدان خطایی روی بازیکن حریف مرتکب شد و ضربه ای هم بعد از این خطا به توپ وارد کرد، در حالی که نگاه غضبناکی به داور داشت، از او کارت زرد دریافت کرد.جالب اینکه او بعد از این صحنه خودش درخواست تعویض داد!
نحوه خروج وریا غفوری از زمین و البته یک فیلم کوتاه از دقایقی قبل از این تعویض، سوژه شد. در دقیقه 75 محمود فکری تصمیم گرفت وریا غفوری را از زمین بازی تعویض کند و وریا غفوری هم بدون آنکه سمت نیمکت برود از طرف مقابل از زمین خارج شد و مستقیم به رختکن رفت. ثانیه هایی بعد از تعویض وریا غفوری فیلم کوتاهی از دقایقی قبل از تعویض کاپیتان استقلال منتشر شد که نشان می داد وریا غفوری به شدت شاکی است. در این صحنه که دقیقه 71:05 رخ داد، وریا غفوری بعد از سوت داور با عصبانیت توپ را به سمت تابلوهای تبلیغاتی شلیک کرد و سپس رو به نیمکت استقلال یا رو به داور جمله هایی گفت که لحن دوستانه ای نداشت. به نظر می رسید در این صحنه ابتدا وریا اعتراضی به سوت داور می کند و بعد هم رو به نیمکت خواهان تعویض خود می شود.
عده ای هم می گویند وریا مستقیم به کادر فنی استقلال اعتراض کرد. باید منتظر باشیم کاپیتان استقلال حرف بزند و بگوید در این لحظه مخاطب اعتراض او چه کسی بود؛ داور یا یکی از اعضای کادر فنی استقلال؟ کاپیتان استقلال بعد از تعویض هم لگدی نثار یکی از توپ های کنار زمین کرد و مستقیم به رختکن رفت.
حالا معاون سابق استقلال پیامی جنجالی در فضای مجازی منتشر کرد. شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال دو هفته به دلیل مصدومیت از ترکیب استقلال کنار رفته است اما معاون سابق استقلال ادعا می کند شیخ به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از سوی باشگاه، بازی نمی کند. مهدی روحی معاون سابق آبی پوشان با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامی اش با حمله به مدیران استقلال ادعا کرد شیخ دیاباته مصدوم نیست و به دلیل بی تفاوتی باشگاه نسبت به تعهدات مالی اش بازی نمی کند!



به نظر می رسد تاریخ در استقلال در حال تکرار است . سال 90بود که استقلال در بهترین دوران  و روزهای خودش در اصفهان و بعد از نبرد با ذوب آهن و در مسیر برگشت به تهران با پیتزا در اتوبوس پذیرایی شد که صدای هشت همیشه شاکی استقلالی ها مجتبی جبازی را نیز دراورد . استقلال سال 90 که سرمربیش پرویز مظلومی سرپرست این روزهای تیم بود و مملو از ستاره در پایان فصل لیگ برتر را از دست داد تا مدیران این تیم بدانند برای رسیدن به قهرمانی باید ابزار مدیریتی را مهیا کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اعتراض بازیکنان مدیریت باشگاه دیاباته معاون سابق وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان، هافبک سابق استقلال، حالا زیر نظر مسعود شجاعی در هوادار احیا شده و بهترین فصل خود در این تیم را سپری می‌کند.

درخشش داریوش شجاعیان در هفته‌های اخیر مثال زدنی بوده و او بعد از دبل برابر فولاد و زدن گل سه امتیازی برابر گل گهر، مقابل پیکان پاس گل داد و در بازی جام حذفی نیز به مس سونگون گل زد.

شجاعیان اما تاثیرگذاری خود روی گل‌های هوادار را به پنجمین بازی متوالی رساند و البته این بار با یک سوپرگل از روی ضربه کاشته این کار را انجام داد.

عملکرد کاپیتان هوادار به شکلی بود که خبرنگاران پس از بازی از او در مورد پیش‌بینی‌اش از بازگشت به تیم ملی بپرسند. هوادار بازی‌های مهمی پیش رو دارد و حالا مسعود شجاعی حساب ویژه‌ای روی کاپیتان تیمش می‌کند.

عکس: میلاد احمدی

دیگر خبرها

  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام