Web Analytics Made Easy - Statcounter

شنیده می‌شود سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتور از همبازی اسبق خود در تیم ملی ایران درخواست کرده به تراکتور ملحق شود.

خبرگزاری میزان - مسعود شجاعی، هافبک و کاپیتان تیم فوتبال تراکتور پس از برکناری علیرضا منصوریان از هدایت این تیم به طور موقت مسئولیت فنی تیم را برعهده گرفت. او در این مدت عملکرد پرفراز و نشیبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مسئله هم باعث شده تا هواداران تراکتور نسبت به شرایط و نتایج تیم‌شان معترض شوند.

در این میان ممکن است یک اتفاق عجیب رخ دهد. شنیده می‌شود مسعود شجاعی طی تماسی که با آندرانیک تیموریان، هافبک اسبق تیم ملی ایران و تیم استقلال داشته از او درخواست کرده برای بازی در تراکتور به تبریز سفر کند. البته شنیده‌ها حاکی از آن است که تیموریان قرار نیست بلافاصله در ترکیب تراکتور قرار بگیرد.

گفته می‌شود تیموریان قرار است در صورتی که این پیشنهاد را بپذیرد، ۲ هفته در تمرینات تراکتور حضور پیدا کند و پس از آن اگر از نظر بدنی آماده قرار گرفتن در ترکیب تراکتور بود برای این تیم وارد میدان شود. این در شرایطی است که تیموریان چند سالی است از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کرده است.

بیشتر بخوانید: دوران اُفول تراکتور با شجاعی/ ۹ بازی؛ ۴ شکست، ۴ پیروزی و یک تساوی

انتهای پیام/

برچسب ها: آندرانیک تیموریان مسعود شجاعی تراکتور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تراکتور آندرانیک تیموریان مسعود شجاعی تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!

دیدار تیم‌های هوادار و صنعت نفت آبادان با پیروزی تیم تهرانی خاتمه یافت.

تیم فوتبال هوادار تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار با پیروزی 2 بر یک هوادار خاتمه یافت.

طالب ریکانی در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی زننده تک گل صنعت نفت بود و داریوش شجاعیان در دقیقه 25 و کریم اسلامی در دقیقه 27، دو گل هوادار را به ثمر رساندند.

امیرسامان سلطانی قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • از شایعه تا واقعیت عضویت پدر مهران غفوریان در ساواک
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند
  • شجاعیان: در کنار مسعود شجاعی پیشرفت می‌کنیم
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • میهمان ویژه دیدار تراکتور و استقلال
  • حضور آندرانیک تیموریان در ورزشگاه یادگار امام تبریز