Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به رد کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در صحن علنی مجلس، گفت: ابهامی درمورد اعلام رای‌گیری کلیات بودجه سال آینده وجود نداشت. - اخبار سیاسی -

fه گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمد حسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست خبری که صبح امروز (شنبه 18 بهمن) در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه ابهامی در مورد اعلام رای‌گیری کلیات بودجه سال آینده در صحن علنی وجود نداشت، گفت: از ابتدای ورود لایحه به مجلس، ابهاماتی وجود داشت و دولت نیز با اصلاحات کمیسیون تلفیق همراهی نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی با اشاره به رد شدن طرح شفافیت آرای نمایندگان در صحن علنی پارلمان، افزود: این طرح طبق آیین نامه داخلی مجلس نیاز به دو سوم آرا داشت که برای تصویب 3 رای کم آورد و این به معنای خارج شدن از دستور کار مجلس نیست.

تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز _یکشنبه ۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و نتوانست رای لازم را کسب کند.

کد خبر 748696

دیگر خبرها

  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت