Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نجفی گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر مسابقه بزرگ نقاشی ویژه کودکان با موضوعات قرآنی توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزار می‌شود.

«حجت الاسلام روح الله نجفی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از ملایر گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر  اداره تبلیغات اسلامی ملاتیر برنامه‌های مختلفی را در حال اجرا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: این برنامه‌ها از 12 بهمن ماه در سطح شهرستن شروع شده و تا 22 بهمن ماه ادامه دارد.

 

وی برگزاری محافل انس با قرآن را از جمله این برنامه‌ها برشمرد و گفت: برگزاری  دو محفل انس با قرآن کریم همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حوزه سلامت توسط  قاری برجسته ملایری احسان بیات  انجام شد.

 

 مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر به برگزاری برنامه‌ های مختلف فرهنگی در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت:  مراسم جشن در 100 نقطه شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و پخش   سرودهای انقلابی از مناره های 20 مسجد شهری و روستایی ملایر ، برگزاری مراسم جشن بصیرتی توسط ائمه جماعات ادارات در نهادها و دستگاههای اجرایی،  برگزاری  پنج کاروان شادی و فرهنگی درپنج محله شهرستان ملایر ، مراسم پیاده روی به همراه مدیحه سرایی در روز ولادت حضرت زهرا( س) توسط کانون مداحان و مداحان شهرستان ، غبارروبی گلزار شهدا در 40 نقطه شهرستان توسط روحانیون مستقر در روستاها برگزاری دوره های ختم قرآن و هدیه به روح حضرت زهرا(س) نیز با مشارکت فعالان قرآنی و... را از دیگر برنامه ها در این ایام  است.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایراعزام مبلغ و مبلغه  و همچنین تولید محتوا با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در فضای مجازی ، تجلیل از انقلابیون سال 1357 و همچنین تقدیر ازنیروهای جهادی فعال شهرستان دیدار  با خانواده های شهدا توسط روحانیون ،و برگزاری مسابقه قرآنی صاعد 4 بر  اساس دعای 36 تا 46  صحیفه سجادیه و حکمت 241 تا 360نهج البلاغه  و.. را از  دیگر برنامه های این اداره در دهه فجر برشمرد.

 

وی از برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی ویژه کودکان با موضوعات قرآنی توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد و افزود: این مسابقه در سه رده سنی پیش دبستانی، اول ابتدایی و دوم ابتدایی برگزار  می شود.

 

وی با بیان اینکه نقاشیها باید در کاغذ a4و با مداد رنگی باشد گفت: علاقمندان باید آثار خود را از طریق پیام رسان های سروش و ایتا و تلگرام به شماره 09188525990 ارسال کنند.

 

وی یادآور شد: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ بهمن ماه بوده و  از بین آثار ارسالی در هر مقطع به سه اثر جوایزی اهدا خواهد شد. 

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر برگزاری مسابقه نقاشی شهرستان ملایر اداره تبلیغات اسلامی ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی قزوین گفت: این آزمون کتبی صبح امروز در مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا با شرکت ۱۷۰ نفر برگزار شد.

آهویی افزود: شرکت کنندگان در حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم با هم رقابت کردند.

وی اضافه کرد:  نتایج این آزمون حداکثر تا یک ماه نیم آینده در سایت تلاوت اعلام خواهد شد.

به گفته مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی قزوین، مرحله دوم این آزمون تیرماه به صورت شفاهی برگزار می‌شود.

آهویی اضافه کرد: بعد از برگزاری مرحله سوم آزمون، پذیرفته شدگان نهایی، مدارک سطح یک تا پنج شورای عالی انقلاب فرهنگی را دریافت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در قزوین 
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در ملایر
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • برگزاری روزهای تدبر قرآنی در ملایر
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد