Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@11:29:25 GMT

تم اعتراض در دربی خوزستان هم پر رنگ بود

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۹۹۲۶

دربی خوزستان بین تیم های صنعت نفت آبادان و فولاد با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت. گل رضا خالقی فر در این بازی خیلی زود توسط موسی کولی بالی پاسخ داده شد و در نهایت دو تیم امتیازات بازی را تقسیم کردند. 

به گزارش"ورزش سه"، داور این بازی عبدالنبی پورخلف بود که اگر علیرضا فغانی هم بازی را قضاوت می کرد شاید با اعتراضات سرمربی دو تیم همراه می شد؛ گویی که فوتبال ما ومربیانش به اعتراض عادت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تصاویر ضبط شده در این بازی نشان می دهد بیشتر اعتراضات از سوی نیمکت فولاد بوده ودر نهایت هم داور برای آرام کردن جو بازی مجبور شد به جواد نکونام کارت زرد نشان دهد. 

 

بدون شک روزی که فوتبال ما با این نتیجه برسد که داد و بیدادهای کنار زمین نقشی در بهتر کردن بازی تیم نخواهد داشت و داوری را تحت تاثیر قرار نخواهد داد یک گام رو به جلو خواهد برداشت؛ به این خاطر تیم باید آنی را بازی کند که تمرین می کند و همه این نیرو باید در تمرین برای بهتر شدن و بهتر شدن صرف شود و از سویی داور اگر با اعتراض های مکرر بازیکنان و مربیان دو تیم همراه نشود بدون شک با تمرکز بالاتری قضاوت خواهد کرد و کمتر مرتکب اشتباه می شودو این به سود همه تیم هاست. البته نمی شود اشتباهات داوری در فوتبال ایران را نادیده گرفت و گفت همه اعتراضات کادر فنی تیم ها بی دلیل است به خصوص که تکنولوژی VAR هم در فوتبال ایران وجود ندارد اما اعتراض در فوتبال ایران به داوری به تم تبدیل شده است و گویی با شروع بازی بیشتر مربیان خود را موظف می دانند به داوری اعتراض و داور را تحت تاثیر قرار دهند که این رفتار بدون شک حرفه ای نیست و همانند بازیکنی است که در محوطه جریمه حریف تمارض می کند تا برای تیم خود پنالتی بگیرد. شاید جواد نکونام و سیروس پورموسوی جز این دسته از مربیان نباشند اما فوتبال باشگاهی و داوران لیگ برتر از این همه اعتراض خسته اند و دیدیم که در جام ملت ها و در بازی ایران – ژاپن اعتراض به داوری که نشات گرفته از فرهنگ فوتبال باشگاهی است چه موقعیت طلایی را از فوتبال ایران گرفت.

 

 

 

 

فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۹۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

به گزارش همشهری آنلاین، او در ادامه افزود: همچنین برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآمد.

در این باره بیشتر بدانید:

اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند

کد خبر 847619 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال ورزش حوادث ایران

دیگر خبرها

  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!