Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@23:23:30 GMT

انتشار نتایج نظر سنجی از ساکنان پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۰۰۵۶

مشاور شهردار تهران با اشاره به انجام نظر سنجی از شهروندان درباره رویکرد مدیریت شهری گفت: بیش از ۸۶ درصد تهرانی‌ها در این نظرسنجی خواهان حفظ باغ‌ها هستند. خبرگزاری میزان- غلامحسین محمدی در پیامی توئیتری با اشاره به انجام نظر سنجی از شهروندان درباره رویکرد مدیریت شهری که به سفارش شهرداری تهران توسط ایسپا انجام شده است نوشت: ایسپا پیمایشی را در دی ماه ۹۹ به سفارش شهرداری تهران درخصوص اولویت‌های مدیریت شهری انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج نظرسنجی نشانگر اقبال شهروندان به رویکرد انسان محور در اداره شهر است.

۸۶.۲ درصد تهرانی‌ها خواهان حفظ باغ‌ها هستند و ۷۲ درصد نظارت شهرداری بر استفاده از خانه‌های تاریخی را مطالبه می‌کنند. همچنین ۶۵ درصد توسعه حمل و نقل عمومی مثل مترو را راه کنترل ترافیک می‌دانند و ۵۷ درصد خواهان پیاده محوری و گسترش خطوط دوچرخه سواری در شهرند و از توجه به پروژه‌های محلی استقبال می‌کنند.

همچنین گسترش گرمخانه‌ها و حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی در میان ساکنان تهران ۵۲.۵ درصد طرفدار دارد، ولی ۴۷ درصد از شهروندان هم خواهان برخورد با معتادان و حذف آنان از خیابان‌های شهر هستند، ذهنیتی که وامدار رویکرد انتظامی در مسائل اجتماعی شهر بوده و اکنون نیازمند آگاهی بیشتر است.   بیشتر بخوانید: جزئیات خرید ۶۴۰ واگن/ مزاحمت‌های ترامپ برای شهرداری تهران

یافته‌های عجیب این پروژه که به نظر می‌رسد، معلول شرایط اقتصادی همشهریان است اقبال ۵۶.۶ درصد شهروندان به درآمدزایی برای شهر از طریق فروش زمین‌های شهری در برابر گزینه پرداخت مالیات و عوارض با ۳۱.۹ درصد موافق است.

پیام مردم برای مسئولین امروز فردا و پیشینه مدیریت شهری روشن است مطالعه شهروندان شهر زیست پذیر است شهری برای همه که همگان سهمی برابر از شهر و سرمایه‌های عمومی آن دارند برداشت محصول این تغییر ریل نیازمند تداوم رویکرد مدیریت شهری فارغ از نگاه سیاسی است. 

انتهای پیام/ برچسب ها: شهرداری تهران نظرسنجی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری تهران نظرسنجی شهرداری تهران مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد

آفتاب‌‌نیوز :

لایحه افزایش نرخ‌های کرایه تاکسی، در اسفندماه سال گذشته تقدیم شورای شهر اهواز شد که با گذشت بیش از ۲ ماه، میزان نرخ کرایه تاکسی‌ها مشخص و به تصویب شورا رسید.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز یکشنبه در صحن علنی شورای شهر گفت: نرخ جدید کرایه تاکسی باید هر چه سریعتر در تابلو‌های سطح شهر نصب شود تا رانندگان و شهروندان مطلع شوند.

امیر صفی خانی افزود: یکی از برنامه‌های سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز در سال جاری نظارت بر نرخ کرایه‌ها بوده و از اعضای شورا و تمام شهروندان انتظار داریم که در این زمینه ما را همراهی کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در امر خدمت رسانی به شهروندان، اتفاقات جدید و بهتری رقم بخورد همچنین تاکسی‌های با کیفیت‌تری وارد ناوگان شود.

وی افزود: اگر راننده تاکسی اقدام به دریافت کرایه بیش از نرخنامه کند قطعا مرتکب تخلف شده و در صورت شکایت مسافران به آن رسیدگی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • تکلیف‌نامه شهرداری تهران برای پارک‌های پایتخت چه می‌گوید؟
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • شهر و حیات مدنی