Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، گشودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه را حتی به‌ صورت موقت هم بسیار سخت دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید آذری با عرض تسلیت درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان اظهار داشت: آرزو می‌کنم دولت نسبت به توزیع واکسن به همه میناوندها و انصاریان‌ها در سراسر کشور، تمهیدات لازم را اعمال کند تا کمتر شاهد از دست دادن عزیزان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص تلاش باشگاه فولاد خوزستان برای کسب میزبانی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: مکاتبات‌مان باید به‌صورت طبقه‌بندی انجام شود و وظیفه داریم مکاتبات خود را از طریق فدراسیون فوتبال ارسال کنیم. مدارک را به نبی و بهاروند ارسال کردیم و هشت روز پیش هم با حمیرا اسدی، رئیس دپارتمان بین‌الملل و روابط عمومی هماهنگی کردیم. ما درخواست خود را فرستادیم و خیلی جالب بود که یکی از خبرگزاری‌ها نوشته بود هیچ باشگاه ایرانی، آمادگی خود را برای میزبانی اعلام نکرده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه می‌تواند نامه درخواست میزبانی را در سایت این باشگاه منتشر کند تا همه بفهمند دروغی در کار نیست، خاطرنشان کرد:‌ ما برای میزبانی اعلام آمادگی کردیم و موظف بودیم چنین کاری کنیم. این اقدام بر اساس موازین و چشم‌انداز اقتصادی و حرکتی حساب‌شده بود. مایه تعجب بود که سخنگوی AFC چنین موضوعی را تکذیب کرده و مستندات ما قابل انتشار است. در این زمینه گام اول را برداشتیم و آمادگی خود را اعلام کردیم.

سخنگوی AFC: هیچ کشوری تاکنون درخواست میزبانی برای لیگ قهرمانان آسیا نداشته است

آذری که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، درخصوص اینکه ممکن است فدراسیون فوتبال چنین چیزی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نکرده است، بیان کرد: امروز (شنبه) از طریق دپارتمان امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال، اسدی و همکارانش بررسی می‌کنم. ما درخواست خود را فرستاده‌ایم و نمی‌دانم چگونه آن را به صراحت تکذیب می‌کنند. در متنی که به اسدی ارسال کردم، نوشتم اگر صلاح می‌دانید خودمان درخواست میزبانی را مستقیماً به AFC بفرستیم، اما گفتند این کار حرفه‌ای نیست و اجازه بدهید درخواست از طریق فدراسیون فوتبال ارسال شود.

وی کسب میزبانی گروه D لیگ قهرمانان آسیا را فوق‌العاده مهم و سخت دانست و گفت: ورزشگاه شهدای اهواز قابلیت برگزاری مسابقات را دارد و این پیشنهاد را ارائه کردیم. ممکن بود مدیران عالی‌رتبه استان خوزستان، اعضای هیئت‌مدیره و مجمع باشگاه فولاد که در موفقیت‌های تیم موثر بودند، بگویند اگر میزبانی را می‌گرفتید از شما حمایت می‌کردیم. ما وظیفه اولیه خود را انجام دادیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به همگروهی تیم فوتبال این باشگاه با شاگردان ژاوی هرناندس اظهار داشت: اتفاق مهم این بود که برنده پلی‌آف ما با السد قطر همگروه می‌شود و حضور یک تیم قطری در گروه ما، رقابت را برای ما وحشتناک سخت می‌کند. چون نه امکانات قطر را داریم و نه شرایط این کشور در اینجا برای تیم‌ها فراهم می‌شود. AFC هم این مسائل را در نظر می‌گیرد. دیدار پلی‌آف مقابل العین، هفت روز قبل از بازی‌های مرحله گروهی برگزار می‌شود و تیم‌ها باید چهار روز پیش از شروع رقابت‌های گروهی در محل مسابقات حاضر شوند. به همین خاطر رقابت برای ما سخت است.

آذری در مورد عملکرد فولاد خوزستان در لیگ بیستم و کسب جایگاه پنجم جدول لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: سال گذشته در هفته پانزدهم، با 23 امتیاز در رده هفتم جدول بودیم. اکنون در فاصله یک هفته مانده به هفته آخر نیم‌فصل، 20 امتیاز داریم و در جایگاه پنجم جدول هستیم. شرایط لیگ امسال با سال گذشته خیلی متفاوت است. فصل قبل برخی تیم‌ها در نیم‌فصل، خود را از سایر تیم‌ها جدا کرده بودند و رقابت به این شدت نبود. امسال اما همه تیم‌ها تا امتیاز 18 به هم چسبیده‌اند و با جایگاه‌های سیزدهم یا دوم، سه امتیاز فاصله داریم.

دربی خوزستان برنده نداشت

« نکته خوشحال‌کننده این است که با همه مدعیانی که با آنها برای جایگاه‌های بهتر رقابت می‌کنیم، در اهواز بازی داریم.»، وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: ما در فصل کاملاً متعادل بهاری به مصاف این تیم‌ها می‌رویم و سال گذشته هم با رسیدن به بلوغی خوب، نیم‌فصل دوم رویایی پشت سر گذاشتیم. بزرگترین مشکل ما، بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی است.

مدیرعامل باشگاه فولاد با اشاره به مکاتبات این باشگاه با دادگاه داوری ورزش بیان کرد: با وجود همه تلاش‌های باشگاه، CAS ادله جدیدی خواسته و پرسیده چرا به دنبال باز کردن موقت پنجره هستید. دادگاه CAS می‌تواند چنین کاری را به‌صورت موقت انجام دهد، اما برای بررسی پرونده زمان می‌خواهد. بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، ما را در مضیقه می‌برد. از نکونام، بازیکنان و هواداران تشکر می‌کنم که زحمت کشیده‌اند و با استراتژی نکونام، باید فولاد را برای مسابقات آسیایی تقویت کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

آذری در پاسخ به این پرسش که آیا فولاد نمی‌تواند در نقل و انتقالات نیم‌فصل بازیکن بگیرد، خاطرنشان کرد: اگر CAS اجازه‌ ندهد، نمی‌توانیم چنین کاری بکنیم. هوداران فولاد بدانند به‌عنوان مدیر غیربومی اصفهانی، توانایی خود را در 17 ماه اخیر به کار گرفتم تا فولاد سربلند شود و اگر حمایت هواداران، همکاران، شرکت بزرگ فولاد و رسانه‌ها نبود، چنین اتفاقی نمی‌افتاد. به‌عنوان مدیر غیر بومی اصفهانی تمام تلاشم بر این است که حرکت مثبتی کنم، اما باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی حتی به‌صورت موقت خیلی سخت است. اگر ابتدای فصل هم چند بازیکن گرفتیم، توانستیم آنها را متقاعد کنیم و کار سختی پیش رو داریم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان سعید آذری لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون فوتبال نیم فصل تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد

سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر را اعلام کرد.یازدهم خردادماه روز پایانی این دوره لیگ برتر خواهد بود. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ بر اساس اعلام سازمان لیگ، برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر ایران به شرح زیر است:

هفته بیست و هفتم

 دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختران

شنبه ۲۲ اردیبهشت

شمس‌آذر قزوین- ملوان انزلی- ساعت ۱۷:۱۵- ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

مس رفسنجان - سپاهان اصفهان- ساعت ۱۷:۵۰- ورزشگاه شهدای مس

هوادار تهران - پرسپولیس- ساعت ۱۸:۲۰- ورزشگاه پاس قوامین تهران

آلومینیوم اراک - نفت آبادان- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه امام خمینی(ره)

تراکتور - گل گهر سیرجان- ساعت ۱۸:۵۰- ورزشگاه یادگار امام تبریز

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت

ذوب آهن - پیکان - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه فولاد شهر فولاد شهر

استقلال خوزستان- نساجی قائمشهر ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه غدیر اهواز

استقلال - فولاد خوزستان- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه آزادی تهران

 

هفته بیست و هشتم

 سالروز فتح خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی روز دزفول

سه شنبه اول خرداد

پیکان - تراکتور تبریز- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران

ملوان  انزلی- مس رفسنجان- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه تختی انزلی

سپاهان اصفهان - هوادار تهران- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه نقش جهان

گل‌گهر - آلومینیوم اراک- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه شهید سلیمانی

نفت آبادان -شمس اذر قزوین- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه تختی آبادان

فولاد خوزستان- ذوب آهن - ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

نساجی قائمشهر - استقلال - ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه شهید وطنی

پرسپولیس- استقلال خوزستان- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه آزادی تهران

 

هفته بیست و نهم

صرفه جویی در مصرف آب

یکشنبه ۶ خرداد

فولاد خوزستان- پیکان تهران- ساعت ۲۰- ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

استقلال - گل گهر سیرجان- ساعت ۲۰- ورزشگاه آزادی تهران

هوادار تهران -نساجی قائمشهر ساعت ۲۰- ورزشگاه پاس قوامین تهران

آلومینیوم اراک - سپاهان - ساعت ۲۰- ورزشگاه امام خمینی(ره)

شمس اذر قزوین-پرسپولیس - ساعت ۲۰- ورزشگاه سردار آزادگان

مس رفسنجان-استقلال خوزستان- ساعت ۲۰- ورزشگاه شهدای مس

تراکتور تبریز-ملوان انزلی - ساعت ۲۰- ورزشگاه یادگار امام تبریز

ذوب آهن - نفت آبادان- ساعت ۲۰- ورزشگاه فولاد شهر فولاد شهر

 

هفته سی ام

روز جهانی بدون دخانیات و مبارزه با مواد مخدر

جمعه ۱۱ خرداد

پیکان - استقلال- ساعت ۲۰- ورزشگاه پاس قوامین تهران

استقلال خوزستان- هوادار تهران- ساعت ۲۰- ورزشگاه غدیر اهواز

ملوان انزلی- آلومینیوم اراک - ساعت ۲۰- ورزشگاه تختی انزلی

 نفت آبادان - تراکتور تبریز- ساعت ۲۰- ورزشگاه تختی آبادان

گل گهر سیرجان- ذوب آهن- ساعت ۲۰- ورزشگاه شهید سلیمانی

سپاهان اصفهان – شمس آذر قزوین- ساعت ۲۰- ورزشگاه نقش جهان

پرسپولیس - مس رفسنجان- ساعت ۲۰- ورزشگاه آزادی تهران

نساجی قائمشهر - فولادخوزستان - ساعت ۲۰- ورزشگاه شهید وطنی

دیگر خبرها

  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!