Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ساختمان کارگاه آموزشی کار در ارتفاع و کارگاه و آزمایشگاه محیط زیست واقع در مجتمع ‌آموزش فنون اهواز را افتتاح کرد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی، مدیرعامل این شرکت دیروز (جمعه، 17 بهمن‌ماه) هم‌زمان با سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و در آیین افتتاح این دو پروژه، با بیان اینکه به‌کارگیری دقیق ضوابط ‌اچ‌اس‌ئی‌ و توجه حداکثری به ‌ایمنی، محیط زیست و جامعه، شرط بقای صنعت نفت در هر منطقه نفت‌خیز است، به اهمیت افتتاح کارگاه آموزشی کار در ارتفاع در مرکز آموزش فنون اشاره کرد و گفت: در راستای کاهش ضریب ‌حوادث، موضوع کار در ارتفاع نیازمند آموزش بود که با پی‌گیری‌های انجام‌شده ‌امروز شاهد بهره‌برداری از این کارگاه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به کارگاه و آزمایشگاه محیط زیست نیز اشاره و عنوان کرد: ‌راه‌اندازی این کارگاه و آزمایشگاه نیز اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه باید بتوانیم آلاینده‌های شیمیایی و فیزیکی را به‌صورت مستمر و دقیق آنالیز کنیم و خوشبختانه امروز از 13 تجهیز مرتبط با این بخش نیز بهره‌برداری شد.
علی ستوده، معاون آموزش و بهبود منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران نیز با بیان اینکه طبق استانداردهای بین‌المللی هر فردی که در این قبیل مشاغل فعالیت می‌کند باید کار کردن در شرایط ارتفاع را آموزش دیده باشد، افزود: راه‌اندازی کارگاه کار در ارتفاع در مجتمع آموزش فنون به ‌همت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اقدامی اثربخش و بسیار مثبت است.
وی با بیان اینکه توجه به محیط زیست نیز امروزه جزو مطالبات جهانی است، اظهار کرد: یکی از مسائل کلیدی در بخش ‌مسئولیت‌های اجتماعی، محیط زیست است که شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در این زمینه اقدام‌های قابل ‌توجهی داشته و کارگاه آموزشی کارگاه و آزمایشگاه محیط زیست نیز در نوع خود با اهمیت تلقی می‌شود.
معاون آموزش و بهبود منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران، مجتمع آموزش فنون اهواز را در شمار مهم‌ترین مراکز آموزشی شرکت ملی نفت ایران و صنعت نفت ‌برشمرد و گفت: این مجتمع به لحاظ برخورداری از فضای مناسب، نیروی انسانی کارآزموده، تجهیزات، ‌کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها در سطح شرکت ملی نفت ایران جایگاه برجسته‌ای دارد و تمرکز ما بر این است تا ‌دوره‌های آموزشی شرکت ملی نفت ایران در مجتمع فنون اهواز برگزار شود. ‌

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب کارگاه و آزمایشگاه شرکت ملی نفت ایران کار در ارتفاع آموزش فنون فنون اهواز محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر و با زیر بنای ۳۰۰ متر مربع، دارای تالار، سالن غذاخوری و سایر امکانات رفاهی است که از طرف آموزش وپرورش ملکان بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

در مراسم افتتاح این مجتمع به مناسبت هفته معلم، امام جمعه ملکان بر حل مشکلات و مسائل معیشتی معلمان تاکید کرد وگفت: معلم نباید در زندگی دغدغه مالی و معیشتی داشته باشد.

حجت الاسلام حافظ زمانی افزود: اجرای رتبه بندی معلمان، گامی نخست در این زمینه است؛ اما این کفایت نمی‌کند و باید متناسب با تورم، حقوق و مزایای معلمان نیز افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان
  • عوارض آزادراه تهران-شمال در اختیار محیط زیست
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • بزرگترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران در مارلیک افتتاح شد
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • باید از برگزاری تورهایی که مسئولیتی در قبال حفاظت از طبیعت ندارند، جلوگیری شود
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری