Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی از ۱۸ تا ۲۵ بهمن ماه فرصت دارند مدارک خود را تکمیل و برای ادامه مراحل پذیرش به پزشکی قانونی تحویل دهند.

به گزارش برنا؛ رضا حاج منوچهری، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی در استان ها در زمان مقرر شده مدارک لازم را به ادارات کل پزشکی قانونی مرکز استان و پذیرفته شدگان استان تهران و ستاد سازمان، مدارک خود را به کارگزینی ستاد سازمان تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تأکید بر اینکه مدارک دریافتی از پذیرفته شدگان در استان ها برای کارگزینی ستاد ارسال خواهد شد، گفت: بعد از ۲۵ بهمن مدارک همه پذیرفته شدگان در ستاد سازمان تجمیع و بررسی و پس از تأیید مدارک به سازمان امور اداری و استخدامی کشور ارجاع می شود.

حاج منوچهری ادامه داد: مدارک در سازمان امور استخدامی مجدد بررسی و بعد از راستی آزمایی و تأیید اصالت مدارک به سازمان سنجش فرستاده می شود. سازمان سنجش نیز سه برابر ظرفیت مورد نیاز، پذیرفته شدگان را به پزشکی قانونی معرفی می کند که طی مراحل مصاحبه شفاهی و...، افراد حائز بالاترین امتیاز در سازمان استخدام خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی با بیان اینکه زمان مصاحبه شفاهی در اواخر بهار ۱۴۰۰ انجام خواهد شد، گفت: با توجه به مراحلی که لازم است برای پذیرش و راستی آزمایی مدارک در سازمان امور استخدامی و نیز سازمان سنجش صورت گیرد به نظر می رسد انجام مصاحبه شفاهی و آزمون اطلاعات ادارای، فنی، حفاظتی، گزینش و... و. در اواخر بهار سال ۱۴۰۰ انجام شود.

او با بیان اینکه از ۲۰۰ سهمیه استخدامی اختصاص داده شده به سازمان پزشکی قانونی، ۱۰۰ نفر پزشک و ۱۰۰ نفر نیز نیروهای مربوط به بخش های فنی، آزمایشگاهی، تشریح و پشتیبانی بوده است، افزود: از ۲۰۰ سهمیه استخدامی برای سازمان ۴۱ ردیف یعنی حدود یک پنجم سهمیه، هیچ متقاضی و شرکت کننده ای نداشت.

حاج منوچهری تصریح کرد: متاسفانه در ۴۱ ردیف استخدامی شامل پزشک عمومی (۱۸ نفر)، پزشک متخصص (۱۱ نفر)، تکنسین پزشکی قانونی(۷ نفر) و کارشناس آزمایشگاه (۵ نفر) هیچ متقاضی نداشتیم و این ردیف ها همچنان خالی هستند و ردیف های بدون متقاضی عمدتا مربوط به استان های زنجان، البرز، ایلام، قم، کرمانشاه وگیلان است.

حاج منوچهری با یادآوری اینکه نبود متقاضی برای برخی ردیف های سازمان موضوع جدیدی نیست، گفت: شناساندن هر چه بهتر سازمان و معرفی خدمات و وظایف و حساسیت و اهمیت آن به جامعه یکی از عوامل کمک کننده در رفع این مشکل خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی افزود: علاوه بر معرفی هر چه بهتر سازمان در بخش های معاینات، کمیسیون های تخصصی، آزمایشگاه و...، تلاش برای افزایش انگیزه ورود به سازمان و نیز ماندگاری نیروها در پزشکی قانونی می تواند موجب برطرف شدن مشکلات مربوط به جذب نیروی مورد نیاز در این سازمان شود.

پزشکی قانونی سازمانی تخصصی و علمی با بیش از ۳۸۰ مرکز فعال در کشور است که سالانه به حدود ۲.۵ میلیون پرونده ارجاعی از محاکم قضایی پاسخ می دهد. حدود ۹۰ درصد خدمات این سازمان مربوط به حوزه معاینات بالینی است که بیش از ۳۰ نوع خدمت مختلف به مراجعان را در بر می گیرد. ۵ درصد خدمات مربوط به حوزه آزمایشگاهی، حدود ۴ درصد مربوط به معاینه اجساد و یک درصد نیز مربوط به کمیسیون های تخصصی است.

این سازمان همچنین به دلیل در اختیار داشتن اطلاعات و آمار منحصر به فرد در حوزه های مختلف از جمله آسیب های اجتماعی، منبع اطلاعاتی غنی برای محققان و پژوهشگران این حوزه است ضمن آنکه با برگزاری دوره های آموزشی و بازآموزی به ویژه برای پزشکان و قضات و نیز انجام طرح ها و خدمات پژوهشی جایگاه ویژه ای در بخش های آموزشی و پژوهشی دارد.

پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی اخیر می توانند سئوالات و ابهامات خود را در خصوص مدارک مورد نیاز و نحوه ارائه آن از امور اداری ستاد سازمان به شماره ۵۵۶۱۷۷۸۵ مطرح کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدارک استخدامی ها استخدامی های پزشکی قانونی پذیرفته شدگان ستاد سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست

پرهام پارسانژاد، نسبت به تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد و عوام فریبی و سوءاستفاده از تقاضای بسیار زیاد جوانان جویای کار انتقاد کرد و گفت: در حالی که فیزیوتراپی یکی از رشته‌های علوم پزشکی است و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور فقط از طریق کنکور سراسری در این رشته دانشجو می‌پذیرند، دانشگاه آزاد در اقدامی کاملاً تجاری و عوام فریبانه با سوءاستفاده از تقاضای بالای تحصیل و کار جوانان در این رشته و با وجود اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی ریاست جمهوری، معاونت حقوقی وزارت بهداشت و معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور مبنی بر غیرقانونی بودن آن، طی دوره‌های کوتاه مدت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تابعه خود، فیزیوتراپیست تربیت می‌کند.

دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران افزود: مدارک صادره هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارند و به هیچ وجه مجوزی برای اشتغال افراد صاحب مدرک در امر درمان بیماران نیستند و تنها میلیون‌ها تومان سرمایه جوانان بیکار و خانواده‌های آن ها را به جیب دانشگاه آزاد سرازیر می‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • امکان بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست