Web Analytics Made Easy - Statcounter

تراکتور و مسعود شجاعی باید راه را انتخاب کنند. براساس میل و اختیار خویش. اگر مسعود می‌خواهد بازی کند به نفع او و تراکتور است یکی مربی تیم شود. یکی مثل ساکت الهامی یا مربیانی که بیرون مانده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تراکتور با دو شکست متوالی در برابر تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس عملاً از جمع مدعیان قهرمانی نیم‌فصل خارج شد؛ و این نتایج نشان داد مسعود شجاعی ذهنش بیشتر درگیر بازیگری است تا مربیگری و در این برهه از زمان نمی‌تواند خواسته‌های فنی تیم را برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شاید منجر به تغییر در کادر فنی تیم شود.

محتمل‌ترین گزینه برای تراکتور ساکت الهامی است. مربی فصل گذشته این تیم که ۳ ماه باقی ‌مانده محرومیتش به حالت تعلیق درآمده است و بار دیگر می‌تواند روی نیمکت تیم‌ها بنشیند. او بعد از قهرمان کردن تراکتور در جام‌حذفی به دلیل برخورد ناشایستی که با روشنک، مسئول برگزاری بازی نهایی جام‌حذفی داشت ۶ ماه از حضور در میادین محروم شد که طبق قانون ۳ ماه باقی‌مانده از محرومیتش به حالت تعلیق درآمده است.

صرف نظر از اینکه ساکت الهامی مربی تراکتور خواهد شد یا نه باید به این نکته اشاره کرد که تراکتور از نظر مهره یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر به شمار می‌رود اما هماهنگی بین اعضای تیم و ترغیب آنها برای قهرمان شدن در لیگ برتر هنر است که این هنر را هر مربی‌ای ندارد. البته مسعود شجاعی در ابتدای راه است‌؛ مربیگری تراکتور به نظر می‌رسد بیشتر به او تحمیل شده تا خواست او باشد، چراکه اگر خواست او بود به طور حتم بازیگری را کنار می‌گذاشت. کسی که مربیگری می‌کند اینقدر دغدغه فکری دارد که به فکر بازی نباشد.

فوتبال اگر چه ورزش ساده‌ای است اما این‌قدر هم سهل نیست که مسعود شجاعی هم بازی کند و هم مربیگری و انتظارش این باشد که امتیازات برای قهرمانی یکی پس از دیگری به دست ‌آید. از قدیم گفته‌اند که با یک دست نمی‌شود دو هندوانه از روی زمین برداشت. شاید مسعود شجاعی در ادامه بازیکن بهتری برای تراکتور باشد و شاید هم مربی بهتری. به طور حتم باید یکی از این راه‌ها را انتخاب کند. اختلاف تراکتور با صدر با این شکست‌هایی که تیم سرخ آن هم در خانه پذیرا می‌شود روز به روز در حال افزایش است و بدون شک از جایی تراکتور هر قدر خوب عمل کند این جبران امکان‌پذیر نخواهد بود. تراکتور و مسعود شجاعی باید راه را انتخاب کنند. براساس میل و اختیار خویش. اگر مسعود می‌خواهد بازی کند به نفع او و تراکتور است یکی مربی تیم شود. یکی مثل ساکت الهامی یا مربیانی که بیرون مانده‌اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسعود شجاعی تراکتور لیگ برتر تراکتور لیگ برتر مسعود شجاعی مسعود شجاعی ساکت الهامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان

سابرینا ویتمن در فوتبال آلمان تاريخ ساز شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ باشگاه اینگولشتات که در لیگ دسته ۳ فوتبال آلمان حضور دارد پس از اخراج مایکل کلنر، سابرینا ویتمن را تا پایان فصل به عنوان سرمربی این باشگاه معرفی کرد تا او بدل به نخستین سرمربی زن تاریخ فوتبال حرفه‌ای آلمان بشود.

 این در حالی است که از ماه نوامبر گذشته، ماری لوئیز اتا به عنوان مربی و دستیار در یونیون‌برلین شروع به کار کرده بود تا بدل به نخستین مربی زن در بوندس‌لیگا شود اما ویتمن، حالا هدایت یک باشگاه را به تنهایی در اختیار دارد.

دیگر خبرها

  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند
  • شجاعیان: در کنار مسعود شجاعی پیشرفت می‌کنیم
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!