Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان با بیان اینکه جهاددانشگاهی باید به سمت آموزش های بومی برود، گفت: امروزه باید برای آموزش در جامعه نیاز سنجی شود و بر همین اساس جهاددانشگاهی استان باتوجه به ظرفیتی که دارد باید به سمت آموزش های بومی برود.

ابراهیم زارعی در دیدار با رئیس و معاونان جهاددانشگاهی استان کردستان، اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک نهاد علمی انقلابی است که در طول زمان خدمات خوبی به جامعه ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تا آنجایی که بتوانیم جهاددانشگاهی استان کردستان را حمایت می کنیم، عنوان کرد: جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی فعالیت های ارزنده ای را آغاز کرده که تمامی آنها برای استان و کشور منشا خیر و برکت بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری استان کردستان در ادامه تصریح کرد: در جامعه کنونی استان کردستان دغدغه شغل برای افراد بسیار است و ما از جهاددانشگاهی استان کردستان می خواهیم در کنار مجموعه دولت در مسیر آموزش های کاربردی با محوریت شغل حرکت کند.

دکتر زارعی با تاکید بر این مهم که دوره های آموزشی مبتنی بر شغل نیست، افزود: جهاددانشگاهی این توان و ظرفیت را دارد که به سمت آموزش های فنی، تجارت و کشاورزی برود و جوانان را در این مسیرها که به شغل ختم می شود راهنمایی کند.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی کردستان باید به سمت آموزش های بومی برود، خاطرنشان کرد: امروزه باید برای آموزش در جامعه نیاز سنجی شود و بر همین اساس جهاددانشگاهی استان کردستان باتوجه به ظرفیتی که دارد باید به سمت آموزش های بومی برود.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری استان کردستان در پایان با اشاره به اینکه تشکیل ثروت در استان کردستان نسبت به میانگین کشوری پایین تر است، یادآور شد: استان کردستان با توجه به هم مرز بودن با کشور عراق یک فرصت برای اشتغال است که باید از آن استفاده کنیم.

ظرفیت های جهاددانشگاهی توسط مسئولان مورد توجه قرار گیرد

در ابتدای این نشست اکبر اسدی رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان ضمن تشریح حوزه فعالیت های گسترده جهاددانشگاهی استان کردستان در زمینه های آموزشی، اشتغال، پژوهش، کارآفرینی و فرهنگی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی کردستان ظرفیت‌های بالایی برای فعالیت در این استان دارد که باید توسط مسوولان مورد توجه قرار گیرد.

رییس جهاددانشگاهی کردستان عنوان کرد: اگر از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی دیده شود و در کنار همدیگر همفکر و وحدت رویه داشته باشیم  قطعا این واحد می تواند در استان منشا خیر و برکت شود.

وی با تاکید بر این مهم که خدمات جهاددانشگاهی در مسیر توسعه جامعه است، بیان کرد: اگر بخواهیم شاهد رشد و توسعه در جامعه باشیم باید دستگاه های اجرایی استان با یکدیگر هم افزایی داشته باشند و از توانایی های نهادهای انقلابی همچون جهاددانشگاهی استفاده کنند.

اسدی با اشاره به مرکز خدمات تخصصی اتاف در جهاددانشگاهی استان کردستان، افزود: اتاف (ارزیابی تاثیرات اجتماعی و فرهنگی) یک مرکز تخصصی است که قبل از انجام پروژه های مهم در جامعه پیوست های اجتماعی فرهنگی لازم را متناسب با اهمیت پروژه تهیه کرده و در اختیار مسئولین مربوطه قرار می دهد.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان گفت: مرکز نوآوری و شکوفایی، مرکزGIS، مرکز تخصصی توت فرنگی و مراکز دیگری که در جهاددانشگاهی وجود دارد این آمادگی را دارند که بهترین خدمات را به جامعه ارائه بدهند.

وی در پایان به بحث اشغال زایی توسط جهاددانشگاهی استان کردستان اشاره و یادآور شد: در سال گذشته این نهاد علمی انقلابی با ورود به بحث مشاغل خانگی توانست یالغ بر 2 هزار و 600 نفر را آموزش و به بدنه بازار اتصال بدهد که یکی از الگوهای موفق کشور بوده است.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی جهاددانشگاهی استان کردستان جهاددانشگاهی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود

ایسنا/فارس معاون آموزشی جهاددانشگاهی فارس از برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه این استان به همت این نهاد خبر داد.

سیامک کریمی امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه در استان فارس برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه این آزمون به همت مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می‌شود، افزود: آزمون مذکور در ۱۱ نقطه استان فارس شامل شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لار، لامرد، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار خواهد شد.

کریمی تعداد کل داوطلبان این آزمون در استان فارس را ۲۶ هزار و ۷۳۸ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۵ هزار و ۳۴۳ نفر آقا و ۲۱ هزار و ۳۹۶ نفر خانم هستند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی فارس با بیان اینکه این استان به لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون مذکور رتبه دوم کشور را بعد از خراسان رضوی داراست، گفت: نتایج آزمون از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • چرا کاربست‌های پژوهشی در جامعۀ ایران زمینه زدوده هستند؟
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • تأملاتی در بومی‌نبودن نظریه‌های جامعه‌شناسی کشور
  • تأملاتی درباب بومی نبودن نظریه‌ها در میدان جامعه‌شناسی کشور
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • معلم محور تمدن ساز جامعه اسلامی است