Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرستاری وزیر بهداشت گفت: از ابتدای شیوع کرونا در کشور تاکنون ۱۰۰ پرستار جان خود را بر اثر این بیماری از دست دادند، ۵۵ پرونده از این تعداد در حال بررسی است و ۳۲ نفر آن‌ها به عنوان شهید خدمت تایید شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مریم حضرتی روز شنبه در نشست خبری آنلاین از محل وزارت بهداشت افزود: سال ۹۹ سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، اما دستاورد‌های خوبی داشتیم و توانستیم به نتایج بزرگی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
یکی از آن‌ها قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری بود که سال ۸۶ تصویب شده بود و با پیام رهبر معظم انقلاب در روز پرستار جان تازه گرفت و برای اجرای آن تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: برای اجرای این قانون سه کار لازم است یکی تعیین منابع مالی، دوم نحوه تعرفه گذاری و خرید خدمت و باز توزیع آن با دستور وزیر بهداشت ابلاغ شد و معاونت پرستاری به جد پیگیری می‌شود با کمک بقیه معاونان، دستگاه‌های و سازمان نظام پرستاری بتوانیم این قانون را اجرا کنیم.

معاون پرستاری گفت: در دو سال گذشته در سال‌های ۹۸ و ۹۹ حدود ۲۰ هزار پرستار در وزارت بهداشت استخدام شدند و در آزمون وزارت بهداشت در ۲۴ بهمن نیز ۱۷ هزار و ۵۰۰ پرستار دیگر استخدام و در اسفند ماه بکارگیری می‌شوند.

وی از اختصاص یک روز مرخصی تشویقی برای پرستاران فعال در بخش‌های کرونا در ماه خبر داد که اجباری است و قابل ذخیره سازی نیست.

این خبرتکمیل می شود/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۸۶۷ نفر افزایش یافت.

این وزارتخانه همچنین افزود که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شده است که بر اثر آن ۲۶ نفر شهید و ۵۱ نفر زخمی شدند.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت نوار غزه، پیکرهای شماری از شهدا هنوز زیر آوار و در خیابان ها انباشته شده است و هلال احمر و نیروهای دفاع مدنی از دسترسی به مجروحان و نجات آنها ناتوان هستند.

کد خبر 6095746

دیگر خبرها

  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • ریشه‌های نارضایتی‌ها پرستاران؛ اضافه‌کار اجباری بر خلاف قانون
  • دولت برای تصویب لایحه حمایت مادی و معنوی پرستاران اقدام کند
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور