Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@19:27:16 GMT

صدای شیر از گرگ پیر

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۰۷۹۳

صدای شیر از گرگ پیر

سیاست چماق و هویج آمریکایی‌هایی که واقعاً با باند صهیونیستی در کابینه بایدن این روزها در رسانه‌ها و فضای مجازی برای جمهوری اسلامی خط و نشان می‌کشند، چیزی جز ادای صدای شیر درآوردن نیست و حال آنکه ملت ایران، آمریکای در حال سقوط را گرگ پیری می‌داند که کرک و پشمش ریخته و سعی دارد ژست ابرقدرتی و اربابی جهان را بخود بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، این روزها همزمان با انتقال قدرت از ترامپ و کابینه او به بایدن و انتخاب وزرای کابینه از سوی دموکرات‌ها، موجی از خوف و رجاء از سوی صهیونیست‌ها در فضای مجازی علیه ملت و دولت ایران به راه افتاده و باز هم جریان غالب رسانه‌ای صهیونیست‌ها سعی دارد با ترساندن مردم ایران و تهدید جنگ و حمله نظامی و از آن سوی، وعده بازگشت آمریکا به برجام، دولت و شخص رئیس جمهور ایران را بفریبد و استدلال می‌کنند که دولت روحانی و اصلاح طلبان برای پاسخ به افکار عمومی ایرانیان در قبال ۸ سال اخیر و شرط بندی روی برجام، این دولت باید بتواند با بازگشت آمریکا به برجام، از میوه برجام مردم ایران را برخوردار کند و جریان اصلاحات با این پذیرش شروط آمریکا برای بازگشت به برجام، خواهد توانست برای انتخابات ۱۴۰۰ حرفی و توجیهی برای حضور در رقابت نامزد خود داشته باشد.

شارلاتانیزم رسانه‌ای صهیونیست‌ها بخصوص در فضای مجازی در تلاشند تا فکر جهانیان بویژه ایرانیان را از تحولات فضاحت‌بار داخلی آمریکا دور کنند و آنها را مشغول بازی‌های رسانه‌ای کنند. اما تحولات آمریکا چیست که نباید مورد توجه جهانیان و ایرانیان قرار گیرد؟.

انتخابات شرم آور و بحران آفرین آمریکا، که واقعاً ماهیت شکست خورده لیبرال دموکراسی را به نمایش گذارد و جریان برانداز داخل خود را تحت عنوان "ترامپیسم" فعال ساخت، چیزی نیست که مردم و ناظران جهانی از کنار آن بسادگی عبور کنند و بن بست پایان تاریخ سیاسی آمریکا و نظام‌های مشابه آن را به قضاوت ننشینند.

موضوع مهم دیگر برای لاپوشانی صهیونیست‌ها در جاروجنجال رسانه‌ای این روزها، دادن فرصت کافی به خود برای قبضه پست‌های حساس در دولت بایدن است که برای نخستین بار در دهه‌های اخیر وزارتخانه‌های کلیدی و پست‌های استراتژیک از جمله: وزارت خارجه، وزارت جنگ، خزانه داری و...، را صهیونیست‌های تندرو از صدر تا ذیل این وزارتخانه‌ها را از آن خود کرده‌اند.

امروز بر هیچ مقام مسئولی در آمریکا این واقعیت پوشیده نیست که برای بدست آوردن پست و مقام باید با تمام ظرفیت در خدمت رژیم جعلی اسرائیل باشد و مراتب بردگی خود نسبت به این رژیم سفاک کودک کش را باید در حرف و عمل به اثبات برساند، آنچنانکه تمام روسای جمهور دهه‌های اخیر ابن راه را رفته و مراتب سرسپردگی خود و کشور آمریکا به رژیم جعلی اسرائیل را به اثبات رسانده‌اند آنچنانکه آقای بایدن در تمام طول عمر سیاسی خود این تعهد عملی به این رژیم منحوس و غده سرطانی را به اثبات رساند و با حمایت صهیونیست‌ها نیز توانست به جایگاه ریاست جمهوری آمریکا برسد.

دو موضوع مشترک بین دو حزب اصلی (دموکرات و جمهوری خواه) آمریکا وجود دارد که اجماع بسیار بالایی در مورد آن وجود دارد و با تغییر دولت‌ها نیز این اجماع جابه جا نمی‌شود و تنها در مورد رویکردها شاید تغییراتی صورت بپذیرد. دو موضوع مقابله با جمهوری اسلامی ایران و حمایت قاطع و بی‌چون و چرا از رژیم صهیونیستی دو موضوع راهبردی در سیاست خارجی آمریکا هستند.

 در بسیاری از رای‌گیری‌ها علیه ایران چه در مجلس نمایندگان و چه در مجلس سنا معمولاً قطعنامه‌ها با رای بسیار قاطع نمایندگان جمهوری خواه و دموکرات تصویب می‌شود که نشان از اجماع نظر ضدایرانی هر دو حزب دارد. لذا چون ساختار سیاسی آمریکا اجازه نمی‌دهد دولت و کنگره از افرادی غیر از این دو حزب تشکیل شود و چون مقابله با جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای مهار و کنترل آن و تبدیل آن به یک بازیگر عادی مدافع نظم موجود در بین هر دو حزب تبدیل به یک اصل پذیرفته شده است؛ لذا به جرات می‌توان گفت با تغییر دولت‌ها در راهبرد کلان ضدایرانی در آمریکا با توجه به اصل گفته شده و همچنین لابی قدرتمند صهیونیستی آیپک تغییر چندانی حاصل نمی‌شود و تنها شیوه‌های مقابله تغییر خواهد کرد. به عبارت دیگر، هدف هر دو حزب تغییر رژیم در ایران است اما جمهوری خواهان این هدف را از طریق افزایش فشار حداکثری از بیرون، افزایش شدید تحریم‌ها و اقدامات یک جانبه دیگر دنبال می‌کنند اما دموکرات‌ها تغییر رژیم را از طریق اجماع سازی در نهادها و سازمان‌های بین‌المللی و همراه کردن سایر کشورها با خود و استحاله از درون دنبال می‌کنند. به باور هر دو حزب سیاست خارجی آمریکا در قبال ایران باید بر اساس حفظ فشارها در تمامی سطوح و پی‌گیری اصل «همه چیز بدون ایران» پی‌گیری شود. فشار از بیرون یا به «تغییر رژیم» جمهوری اسلامی ایران یا به «تغییر رفتار» ایران در منطقه و نظام بین‌الملل منتهی شده و دولت ایران به یک دولت عادی تبدیل خواهد شد در این صورت نیز نظامی تهی از هویت اسلامی و انقلابی و مدافع نظم موجود فرق چندانی با تغییر رژیم مد نظر جمهوری‌خواهان نخواهد داشت.

بایدن به گفته خودش یک صهیونیست و یک حامی دیرینه اسرائیل است که با مسائل و بازیکنان اصلی آشناست، او می‌گوید: "نام من جو بایدن است و همه می‌دانند که من عاشق اسرائیل هستم". مقام‌های عالی رژیم جعلی اسرائیل می‌گویند: بایدن یک تازه وارد نیست.بایدن نگرانی‌های اسرائیل را درک می‌کند. او نیاز استفاده از زور را درک می‌کند. تمایلات عملگرایانه و رفتار مستقیم، او را به شخص مورد ستایش اسرائیلی‌ها و فردی که می‌شود به سادگی با او کار کرد، تبدیل می‌کند.

با نگاهی به ترکیب تیم بایدن برای اداره آینده آمریکا می‌توان بوضوح حرکت‌های تندروانه صهیونیست‌ها علیه کشورهای مستقل و ملت‌های آزاده بویژه ایران اسلامی را پیش‌بینی کرد و فریب تاکتیک‌های فریبای شیطان بزرگ را نخورد و مراقب  دولت و آقای رئیس جمهور بود که راهی خلاف منافع ملی کشور در پذیرش مذاکره با آمریکای خدعه‌گر را تا پایان دوره ریاست جمهوری در پیش نگیرند.

"کامالا هریس" ۵۶ ساله و شوهرش «داگلاس امهاف»، هر دو یهودی و از حامیان تندرو اسرائیل هستند که بایدن کامالا هریس را به عنوان معاون خود برگزید.

«آنتونی بلینکن» ۵۸ ساله، که از سوی بایدن به‌عنان وزیر خارجه آمریکا انتخاب شد، نیز در دوستی با رژیم صهیونیستی ید طولایی دارد. «بلینکِن»، چهره دموکرات شناخته‌شده سیاست خارجی آمریکا، یکی از معماران برجام در دولت اوباما و یکی از حامیان سرسخت مداخله نظامی آمریکا در سوریه، لیبی و یمن است. «آنتونی بلینکن» را باید صهیونیستی پایبند به اصول و گفتمان صهیونیستی در سیاست خارجی آمریکا تلقی کرد. سابقه او نشان می‌دهد که وی همواره از مداخله نظامی و تهدید به استفاده از نیروی نظامی به عنوان ابزاری برای تحمیل خواسته‌های به‌ظاهر دیپلماتیک حمایت کرده است. وی صراحتاً و مکرراً بر بی‌فایده بودن دیپلماسیِ فاقد پشتوانه نظامی تأکید کرده است.
 وی نیز مثل بسیاری از اعضای تیم امنیتی و سیاست خارجی بایدن به دنبال برجام‌های دو و سه با ایران است.
وزیر خارجه جدید آمریکا می‌گوید: "ما به دنبال مذاکره با ایران برای توافقی طولانی‌مدت‌تر و قوی‌تر هستیم. دولت بایدن به عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای پایبند است، و کشورهای خلیج و اسرائیل را در هر مذاکرات هسته‌ای با ایران مشارکت خواهد داد. من ایران را بزرگ‌ترین حامی تروریست می‌دانم. برجام را به گونه‌ای تقویت خواهیم کرد که مورد استقبال اسرائیل قرار گیرد. شما می‌توانید روی جو بایدن به عنوان کسی حساب کنید که به اسرائیل اطمینان خواهد داد که همواره حق دفاع از خود را دارد، به روابط دوجانبه سنتی و حمایت آمریکا از اسرائیل احترام می‌گذارد و هرگز آینده اسرائیل را به عنوان یک دولت یهودی و دموکراتیک به خطر نمی‌اندازد. آمریکا در دولت بایدن، بدون قید و شرط به تل‌آویو کمک خواهد کرد. بایدن کمک نظامی خود به اسرائیل را به هیچ تصمیم سیاسی آن (این رژیم) مرتبط نخواهد کرد."

«جیک سالیوان» ۴۴ ساله که به عنوان مشاور امنیت ملی بایدن انتخاب شده از دوستان نزدیک رژیم صهیونیستی و از مخالفین سرسخت برداشتن تحریم‌هاست. آسیا تایمز در گزارشی در این باره از قول سالیوان می‌نویسد: « ایرانی‌ها باید واقع‌بین‌تر باشند. تصور کاهش عمده تحریم‌ها از سوی آمریکا بدون دریافت ضمانت‌هایی از ایران مبنی بر آغاز مذاکره فوری بر سر توافقی که در آن دست‌کم چارچوب‌های زمانی توافق بسط داده شده و مسائل مربوط به راستی‌آزمایی و موشک‌های بالستیک قاره‌پیما حل شده باشند، غیرعملی است». سالیوان به طور عمومی و هم خصوصی به شدت در اردوگاه حامی اسرائیل قرار داشته است. جک سالیوان در اکثر رسانه‌های اسرائیل به‌عنوان دیپلماتی مجرب توصیف شده است که کار رژیم اسرائیل با او راحت خواهد بود.
 
«ویلیام برنز» ۶۴ ساله، که از سوی بایدن به عنوان رئیس‌سنا انتخاب شده دیدگاه‌های شفافی در‌باره ایران و رژیم اسرائیل دارد. ویلیام برنز معتقد است: "هزینه‌های ایران را افزایش دهد. این افزایش هزینه باید از طریق ترکیبی از عملیات‌های مستقیم اطلاعاتی با هدف افشا و مقابله با اقدامات ایران، اعمال تحریم‌های اقتصادی و در برخی موارد، اعزام نیروهای نظامی آمریکا به نقاط مشخص با هدف تقویت اهرم‌های قدرت آمریکا و مقابله با اهداف و اقدامات خاص ایران صورت گیرد. در کنار این تعامل با ایران از جمله ارتباط با گروه‌های به‌اصطلاح حامی دموکراسی نیز به عنوان بخشی از برنامه‌های پیشنهادی بیان شده است."

"آوریل هینز"، ۵۱ ساله و رئیس‌جدید اطلاعات ملی آمریکا، تندروی صهیونیستی نیز در نشست استماع کنگره برای تائید صلاحیت خود می‌گوید:«همانگونه که رئیس‌جمهوری منتخب مطرح کرده است ما باید به موشک‌های بالستیک و فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران نگاه کنیم".
وی خطاب به اعضای کنگره ادامه می‌دهد:"کاملاً موافقم که ایران یک بازیگر بی‌ثبات‌کننده در منطقه است و فکر می‌کنم این موضوعی است که باید بر آن تمرکز کنیم.امیدوارم که بتوانم بهترین اطلاعات را درباره برنامه ایران و فعالیت‌های آن برای شما فراهم سازم تا بتوانید بهتر قضاوت کنید و تصمیم بگیرید».

«لوید آستین» ۶۷ ساله صهیونیستی و سیاه پوست، نیز هنوز نیامده در نشست استماعی کنگره برای بررسی صلاحیت خود به عنوان وزیر دفاع مدعی شده است که ایران همچنان یک نیروی «بی‌ثبات‌کننده» در منطقه بوده و متحدان آمریکا را در خطر قرار می‌دهد. آستین در این نشست ادعا کرد که « دسترسی ایران به سلاح اتمی، رسیدن به ثبات در منطقه را دشوار‌تر می‌کند. وی در ادامه از  موضوع عادی شدن روابط کشورهای عربی خلیج‌فارس با رژیم صهیونیستی سخن گفته مدعی شد که هرگونه عادی سازی روابط قدمی مثبت بوده و ایران را تحت فشار قرار می‌دهد.

با نگاهی به پیشینه این چند شخصیتی که عهده‌دار پست‌های مهم در دولت بایدن شده‌اند، نمی‌توان کوچک‌ترین روزنه انعطاف دولت بایدن در مورد رژیم اشغالگر قدس و تداوم اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه را متصور بود. بدین جهت هرگونه امیدواری و اظهارات انفعالی از سوی هر مسئول جمهوری اسلامی بمعنای چراغ سبز نشان دادن به دشمن و همراهی با شیطان بزرگ علیه ملت بزرگ ایران است.


محمداسماعیل امام‌زاده

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران سیاست خارجی آمریکا رژیم صهیونیستی صهیونیست ها دولت بایدن تغییر رژیم دو حزب تحریم ها رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسی که صدای حامیان فلسطین را خاموش کند، حیوان و هیولایی درنده است

به گزارش همشهری‌آنلاین، «سید مقتدی الصدر» رهبر جریان صدر در عراق، بعدازظهر امروز (شنبه)، با انتشار بیانیه‌ای در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) به رویدادهای جاری و سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا واکنش نشان داد.

صدها نفر از دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم اسرائیل، روز چهارشنبه، در محوطه این دانشگاه تحصن کردند.
این تجمع اعتراضی که به سرعت به دیگر دانشگاه‌های مطرح آمریکا مانند هاروارد، ییل و پرینستون رسید و دانشجویان با برپا کردن چادر حمایت‌های نظامی آمریکا از اسرائیل را محکوم کردند، توسط پلیس آمریکا سرکوب شد.

صدر در واکنش به این رویداد گفت: «ما خواستار پایان دادن به سرکوب صداهایی هستیم که خواهان صلح، آزادی و توقف جنایت‌ها و تروریسم کثیف و وقیحانه صهیونیستی هستند.»

او اضافه کرد: «دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا اعم از زن و مرد زیر بار دموکراسی دروغین دولت آمریکا و تحت فشار خشونت ناشی از آزادی جعلی و دروغین این دولت کهنه قرار دارند.»

رهبر جریان صدر همچنین گفت که هر کسی به دنبال خاموش کردن صدای پرخروش این اعتراض است، «حیوان و هیولایی درنده» است که هیچ رحمی در قاموس او وجود ندارد.

کد خبر 847546 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین مقتدی صدر

دیگر خبرها

  • اسکله نظامی آمریکا در غزه ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • بیداری جهانی و باتلاقی که اسرائیل برای آمریکا ساخت
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود
  • کسی که صدای حامیان فلسطین را خاموش کند، حیوان و هیولایی درنده است
  • فریدمن: اسرائیل باید بین رفح و ریاض یکی را انتخاب کند
  • خطر اعتراضات دانشجویی آمریکا بیخ گوش بایدن
  • دولت آمریکا قصد اعمال تحریم‌هایی علیه یگان‌های نظامی اشغالگران را ندارد