Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: احتمالا ما نمی‌توانیم فعالیتی در نقل‌وانتقالات به خاطر بسته بودن پنجره داشته باشیم.

سعید آذری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تساوی یک - یک تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و فولاد در دربی خوزستان، اظهار داشت: بازی فوق‌العاده فیزیکی و درگیرانه‌ای داشتیم و مالکیت توپ هم دست ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما موقعیت‌های زیادی هم خلق کرد، اما متاسفانه همه آنها گل نشد.

وی افزود: ما قبل از بازی هم اعلام کرده بودیم که چون این بازی دربی خوزستان است و حساسیت بالایی دارد کمیته داوران، داور خوزستانی برای این بازی نگذارد تا بعدا مسئله‌ای پیش نیاید اما برای اولین بار این اتفاق رخ داد و یک داور خوزستانی قضاوت بازی را برعهده گرفت. البته برای دربی تهران هم از داوران تهرانی استفاده می‌شود، ولی ما درخواست کرده بودیم این اتفاق در این بازی رخ ندهد که به جایی نرسید.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تصریح کرد: داور گل صحیح صنعت نفت را مردود اعلام کرد و پس از آن بود که بازی به‌هم ریخت. در صحنه دیگری بازیکن ما پشت محوطه جریمه حریف زمین خورد و داور آن را تمارض اعلام کرد، اما صحنه‌ای مشابه برای حریف نسبت به این خطا بی‌اعتنایی کرد. در مجموع بازی زیبایی را شاهد بودیم و ما نسبت به حریف برتری نسبی داشتیم، اما نتوانستیم از آن به خوبی استفاده کنیم.

آذری ادامه داد: یک امتیاز گرفتن در خانه حریف قدرتمندی مثل صنعت نفت که جزو بهترین تیم‌های لیگ امسال است قطعا در ادامه مسیر به ما کمک خواهد کرد. من از اعضای تیم‌مان تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم جایگاه خود را در جدول بهتر کنیم. مطمئن باشید تا آخرین لحظه برای کسب بهترین نتایج تلاش می‌کنیم.

وی درباره اینکه آیا پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه فولاد خوزستان باز می‌شود یا خیر، گفت: احتمالا ما نمی‌توانیم فعالیتی در نقل‌وانتقالات داشته باشیم. متاسفانه هر بار که پنجره بسته را باز می‌کنیم دوباره سر پرونده دیگری پنجره بسته می‌شود. من به عنوان یک مدیر غیربومی و اصفهانی تمام تلاشم را برای رهایی باشگاه فولاد از این مشکل انجام می‌دهم، اما نمی‌توانم قولی بدهم. پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه فولاد به خاطر پرونده محمد بلبلی اکنون بسته است.

مدیرعامل باشگاه فولاد افزود: امیدواری ما برای باز شدن این پنجره خیلی کم است. به نظرم فدراسیون فوتبال باید این مسئله را مدیریت می‌کرد چون در پرونده‌ای شبیه به این برای باشگاه دیگری فدراسیون به خوبی ورود و مشکل را حل کرد. البته کمیته وضعیت و کمیته استیناف تلاش کردند این پرونده ختم به خیر شود، اما نشد. حالا ما باید دادگاه عالی ورزش (CAS) را قانع کنیم و این دادگاه آخرین امید ماست. طبق آخرین چیزی که آنها به ما اعلام کردند ما باید مستندات جدیدی در این خصوص برای‌شان ارسال کنیم و ما هم دست به کار شده‌ایم.

آذری در پایان خاطرنشان کرد: هواداران و کسانی که فولاد را دوست دارند باید بدانند از روزی که ما آمدیم ۳ بار پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه باز و بسته شده است. حل این مشکلات انرژی زیاد و برنامه‌ریزی دقیقی می‌خواهد و هم هزینه‌های مادی برای ما دارد و هم معنوی. من باید این مشکلات را از بودجه جاری باشگاه حل کنم و این واقعا کار دشواری است.

بیشتر بخوانید: آذری: جابجا شدن خط کشی زمین مشکوک است/ با خاطیان برخورد خواهیم کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: سعید آذری جواد نکونام فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولاد خوزستان سعید آذری جواد نکونام فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال پنجره نقل وانتقالاتی فولاد خوزستان باشگاه فولاد صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب اشتوتگارت چیزی تا رسیدن به پیروزی برابر قهرمان آلمان فاصله نداشت ولی تیم ژابی آلونسو انگار از دقیقه 90 تغییر شکل می‌دهد. بایر بار دیگر توانست بازی باخته را برگرداند و با گل دقیقه 96 از یک شکست مسلم فرار کرد و تیم سوم جدول را از سه امتیاز محروم کرد.

گل اندریخ البته مشکوک بود و در پایان بازی سباستین هونس، مربی اشتوتگارت، شدیدا معترض بود. مربی اشتوتگارت به دقایق تلف شده بازی نیز اعتراض داشت.

سباستین هونس در اسکای به تمجید از تیمش پرداخت و درحالی‌که از داوری آزرده‌خاطر بود گفت: «متاسفانه در زمین فقط بازیکنان دو تیم واقعا خوب بودند.»

پنج دقیقه وقت اضافه پس از نیمه دوم هیجان‌انگیز اعلام شد. برای هونس این اولین اشتباه داور، فلیکس زوایر، بود: «گل تساوی در دقیقه ششم وقت اضافه به ثمر رسید. چرا بازی هنوز تمام نشده بود؟ شنیده‌ام که 30 ثانیه در زمان تعویض از دست می‌رود و ما فقط یک تعویض در دقیقه 92 داشتیم.»

این استنزل بود که صحنه تعیین کننده بازی را با خطای خودش خلق کرد. او روی عدلی خطا کرد. هونس از او انتقاد کرد: «حریف واقعاً در آن صحنه خطا را می‌خواست اما باید اعتراف کنم حرکت بازیکن ما هوشمندانه نبود.»

خطا؟ برخورد توپ به دست؟

آنتونی روو با ویکتور بونیفیس وارد دوئل هوایی شد. این بازیکن فرانسوی توسط ستاره نیجریه‌ای بایر از پشت به عقب رانده شد، بنابراین او نتوانست توپ را با سر بزند. هونس با عصبانیت گفت: «به سادگی در آنجا خطا رخ داد.»

اما این همه ماجرا نبود، زیرا توپ در ادامه به دست پیرو هینکاپی برخورد کرد که تبدیل به یک پاس گل برای رابرت اندریخ شد تا نتیجه نهایی 2-2 شود.: «برای من، گل باید مردود می‌شد. حداقل کاری که می‌توان انجام داد این است که به آن نگاه کرد. عدم بررسی VAR در چنین موقعیتی برای من غیر قابل درک است.»

دیگر خبرها

  • ثبت ۷.۸ میلیارد دلار صادرات صنعت فولاد کشور طی سال گذشته
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • با«مست عشق» کرک و پر حسن فتحی ریخت؟!
  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • سخت‌ترین تصمیم سال علیه پاس گل قایدی! (عکس)