Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@11:28:33 GMT

حالا دیگر وقت طلوع فرانکی فرا رسیده!

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۰۸۹۵

حالا دیگر وقت طلوع فرانکی فرا رسیده!

فرانکی دیونگ که با مبلغ سنگین ۷۵ میلیون یورویی راهی بارسا شده، در این چند وقت که لباس آبی اناری ها را به تن کرده هرگز موفق نبوده اما زیر نظر کومان بهتر شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آژاکس ۲٠۱۹ پُر بود از دلیل برای دوست داشته شدن. هرجای ترکیب این تیم را که نگاه می‌کردی می‌شد بازیکنی را پیدا کرد که عملکردش راهی برای رسیدن به قلب یک فوتبال دوست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بین آن همه ستاره، یک بازیکن وجود داشت که جذابیت ظاهری‌اش زیاد با پستی که در آن بازی می‌کرد و طوری که فوتبالش را ارائه می‌داد همخوانی نداشت. یک پسر خوش چهره که زیبایی چهره‌اش با ذات خشن یک هافبک دفاعی در تضاد بود.

پشت‌سرِ "لاسه‌شون" و "فن‌دبیک" قرار می‌گرفت و به تنهایی جلوی مدافعین آژاکس بازی می‌کرد. این جوان با استعداد نوع فوتبالش حتی فراتر از نقش یک هافبک دفاعی بود. بازیکنی که در هر کاری توانایی داشت؛ بازی‌سازی، درگیری، بازپسگیری توپ، جایگیری، پوشش و اضافه شدن به خط‌حمله.

برای یک هافبک دفاعی صرف، اینها وظایف زیادی است که او می‌توانست از عهده‌ی همه اینها بربیاید. فرانکی اما با اجرای همین عملکرد یکی از دلایل اصلی درخشش آژاکس در لیگ قهرمانان بود. بارسلونا هم وقتی که نمایش خارق‌العاده‌ی هافبک هلندی را دید درنگ نکرد و با ۷۵ میلیون یورو او را به نیوکمپ آورد.

اوضاع در بارسلونا اما برای دیونگ به خوشی آژاکس پیش نرفت و در فصل بد بارسا او هم درخشش آنچنانی نداشت، هرچند که در کل فصل مهره‌ی ثابت ترکیب تیم بود.

در شروع این فصل و با آمدن کومان به بارسلونا، همه امیدوار شدند تا مربی سابقِ این هافبک با استعداد، بتواند بهترین کیفیت را از پسر محبوبش بگیرد، کومان هم تأیید کرد که می‌داند باید برای درخشش هموطنش چیکار کند و از این گفت که او در جای مناسبش قرار نمی‌گرفته است.

ترکیب ۴-۲-۳-۱ کومان اما باز هم تأثیر منفی روی بازی دیونگ گذاشت و او باز هم همان بازیکن اسیر فصل قبل شد.

حالا اما پس از هفته‌ها و پس از اجرای کلی ترفند و تاکتیک توسط مربی، به نظر می‌رسد که دیگر وقت طلوع فرانکی رسیده است.

پسر هلندی که در هفته‌های اخیر جلوتر از بوسکتس و کمی عقب‌تر از پدری عملکرد خوبی را ارائه داده بود و با گلزنی روحیه‌ی خودش را هم بالا برده بود، در بازی هفته بیست و یکم لالیگا مقابل بیلبائو، با غیبت بوسکتس در پست مورد علاقه‌ی خودش بازی کرد و یکی از بهترین نمایش‌های ممکن را ارائه داد.

دیونگ بین دو مدافع بارسا بود، جلوتر از پیانیچ هم حاضر می‌شد و حتی گاهی تا محوطه‌ی بیلبائو هم پیش می‌رفت.

هافبک هلندی به نظر می‌رسد که حالا دیگر در خط هافبک بارسا آزاد شده و می‌تواند هرجایی که بخواهد بازی کند و نمایش خوبی به اجرا در بیاورد.

فرانکی می‌تواند در بارسلونا که همیشه سرزمین محبوبی برای هلندی‌ها بوده به یکی دیگر از لاله‌های ماندگار تبدیل شود، بازیکنی که شایستگی این را دارد که روزی به رهبر میانه میدان بارسلونا تبدیل شود.

کد خبر 472468

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هافبک هافبک تیم بارسلونا رونالد کومان سرمربی فوتبال بازیکن فوتبال فوتبال اروپا نقل و انتقالات فوتبال اروپا تیم فوتبال آژاکس آمستردام هلند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در زمان خروج از ورزشگاه هافبک آبی پوشان را تهدید کرد.

به گزارش فارس، پس از بازی استقلال و ذوب‌آهن که با برتری ۲ بر یک شاگردان جواد نکونام به اتمام رسید، امید حامدی‌فر، هافبک استقلال به سمت  مهرداد رضایی، بازیکن تیم حریف که در بازی رفت ۲ تیم نیز با او دچار درگیری لفظی شده بود، یورش برد.

رضایی درزمان خروج از میکسدزون ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: حامدی‌فر کیست؟ به وقتش جوابش را می‌دهم. خیلی باید حواسش باشد!

????حمله عجیب حامدی‌فر به بازیکن مصدوم ذوب‌آهن! (فیلم)???? کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برابری تئون کوپماینرس با رکورد رود گولیت افسانه‌ای در سری آ
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد