Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@17:21:14 GMT

استقبال کنعانی از انتقال ترابی به پرسپولیس (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۰۹۰۳

در شرایطی که انتقال ترابی به پرسپولیس قطعی به نظر می‌رسد، محمدحسین کنعانی زادگان با انتشار پستی به استقبال این انتقال رفت.

به گزارش ورزش سه، منابع خبری از انتقال قریب الوقوع مهدی ترابی به پرسپولیس خبر می‌دهند و به نظر می‌رسد که این ستاره فوتبال ایران پس از یک نیم فصل دوری دوباره پیراهن سرخپوشان را برتن خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین شرایط، محمدحسین کنعانی زادگان با انتشار پستی به استقبال این انتقال رفته و عکسی را از مهدی ترابی در کنار خودش منتشر کرده و نوشته: «یه چیزایی رو نباید از پست داد، مثل رفیق واقعی».

 

مهدی ترابی هم با انتشار این عکس در استوری خود به آن واکنش نشان داده است. احتمالا با رسمی شدن خرید ترابی، دیگر بازیکنان پرسپولیس هم از او استقبال کنند.

محمد حسین کنعانی زادگان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد حسین کنعانی زادگان پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان دیدار پرسپولیس و سپاهان بود که انتشار ویدیویی از توهین یک هوادار پا به سن گذاشته اصفهانی به زنان حاضر در استادیوم، در فضای مجازی حسابی سر و صدا به پا کرد. هر چند که یک روز بعد این هوادار با انتشار کلیپ جدیدی مجبور به عذرخواهی شد اما با شکایت پرسپولیس، اقدامات قضایی در این خصوص آغاز شد.

تمرین امروز استقلال نیز با حضور هواداران این تیم برگزار شد که بخش قابل توجهی از سکوها در اختیار هواداران زن قرار گرفت. موضوعی که سبب شد تا خبرنگاران نیز در حاشیه تمرین امروز آبی‌ها، نظر سرپرست جدید این تیم را جویا شوند.

آتیلا حجازی در واکنش به این موضوع گفت: وقتی آن صحنه را دیدم، جز اینکه تاسف خوردم، چیز دیگری نمی‌توانستم بگویم. کاش در فرهنگ ما این موضوع جا بیفتد که حقوق برابری بین هر دو قشر وجود دارد. ضمن تمام احترام بسیار زیادی که برای بانوان قائل هستیم، ما آقایان باید از جنبه اخلاقی حواسمان بیشتر باشد تا زمینه حضور زنان در فوتبال ما بتواند بیشتر فراهم شود. کما اینکه حضور هر دو قشر باعث پیشرفت فوتبال ایران خواهد شد.

دیگر خبرها

  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبر‌ها انجام داد
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد