Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@07:50:41 GMT

دسترسی به آخرین فرصت‌های شغلی در تلنت کوچ

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۱۰۴۰

دسترسی به آخرین فرصت‌های شغلی در تلنت کوچ

این سختی‌ها، همه به گذشته تعلق دارند و در دنیای مدرن امروز چنین مشکلاتی در هیچ کجا مشاهده نمی‌شود. پیشرفت تکنولوژی و همچنین فناوری در زندگی ما، باعث شده که تمام کارها از جمله پیدا کردن کار و استخدام را بتوانیم در کمترین زمان ممکن و بدون دردسر انجام دهیم.

وب‌سایت‌های کاریابی یکی از ابزارهایی هستند که به لطف تکنولوژی به آنها دسترسی داریم و می‌توانیم با کمک آنها بسیار ساده‌تر و کارآمدتر از قبل روند کاریابی خود را به سرانجام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بزرگترین و معتبرترین وب‌سایت‌های کاریابی در ایران، وب‌سایت تلنت کوچ است که فاصله میان استخدام، خصوصا استخدام در تهران و فارغ التحصیلی را به صفر رسانده است.

تلنت کوچ

استخدام همیشه یکی از پروسه‌های سخت برای نیروی جویای کار بوده است که این پروسه با ورود تکنولوژی، به کاری آسان تبدیل شده است. تلنت کوچ به عنوان یکی از کانال‌های اصلی استخدام در بسیاری از شرکت‌های برجسته ایرانی شناخته می‌شود که سالانه تعداد زیادی از افراد جویای کار از طریق آن به بازار کار راه پیدا می‌کنند. افراد متخصص و جویای کار می‌توانند با ساخت رزومه آنلاین در تلنت کوچ، خود را در معرض دید شرکت‌های بزرگ قرار دهند و همچنین فرصت استخدام در یکی از صدها فرصت شغلی را پیدا کنند.

کارجویان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت تلنت کوچ نسبت به ساخت رزومه آنلاین خود اقدام کنند، از جدیدترین فرصت‌های شغلی و با برندهای خوب ایرانی آشنا شوند، آنها را با توجه به توانایی خود بسنجند و در نهایت رزومه خود را به صورت مستقیم برای مدیران شرکت‌های معتبر ارسال کنند.

مشاهده آخرین فرصت‌های شغلی در تلنت کوچ

شرکت‌های معتبر و با سابقه طولانی در بازار کار، همگی در تلنت کوچ آگهی‌های تبلیغاتی دارند و کارفرمایان می‌توانند به رزومه کارجویان در این پلتفرم دسترسی داشته باشند و برای استخدام آنها اقدام کنند.

مشاهده آخرین فرصت‌های شغلی در تلنت کوچ وقت زیادی از شما نمی‌گیرد و می‌توانید با دسترسی به اینترنت و همچنین یه عدد لپ‌تاپ، زودتر از دیگر متقاضیان از آخرین فرصت‌های شغلی شرکت‌ها باخبر شوید. برای مشاهده آخرین آگهی های استخدام در سایت تلنت کوچ اینجا را کلیک کنید و روند پیدا کردن کار و همچنین استخدام خود رد بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های ایران را، ‌از همین حالا شروع کنید.

کد خبر 583369 برچسب‌ها استخدام کاریابی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استخدام کاریابی آخرین فرصت های شغلی تلنت کوچ وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۱۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: طرحی قرار است از مهر امسال اجرا شود که راتبه معلمی نام دارد. در این طرح از ظرفیت دانشگاه‌های کشور برای جذب دانشجومعلم استفاده خواهد شد.

برزویی گفت: آیین‌نامه راتبه معلمی تا یک ماه آینده برای تصویب به شورای عالی آموزش ارسال می‌شود که از مهر امسال پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان صورت خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشجویانی که در دانشگاه‌های خوب و سطح بالا درس می‌خوانند فراخوان خواهند شد به‌طوریکه دانشجویانی که دو سال از درس دانشگاه را گذرانده باشند با یکسری حداقل‌های معدلی و شرایط‌های متعددی که گذاشته خواهد شد، فراخوان می‌شوند که از سال دوم تحصیلی بورسیه آموزش و پرورش می‌شوند و مثل بقیه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، نیروی آموزش و پرورش خواهند شد.

برزویی گفت: این دانشجویان علاوه بر درس‌های که در دانشگاه مبدا می‌گذرانند درس‌های مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان را نیز خواهند گذراند.

وی گفت: حدود ۳۰ تا ۴۰ واحد درسی که شامل تربیتی و مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان است، این دانشجویان طی خواهند کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: این دانشجویان دو مدرکی خواهند بود که هم از دانشگاه اصلی مدرک خواهند گرفت و هم از دانشگاه فرهنگیان مدرک دریافت خواهند کرد و این کار مشترکی بین دو دانشگاه خواهد بود.

برزویی گفت: پیش‌بینی می‌شود که در سال اول اجرای این طرح ۱۰ هزار دانشجو جذب دانشگاه فرهنگیان شود. به گفته برزویی، این دانشجویان جذب و استخدام دانشگاه فرهنگیان می‌شوند و همچنین از معافیت سربازی و دیگر مزایای دانشگاه فرهنگیان بهره‌مند خواهند شد.

منبع: پانا

دیگر خبرها

  • دهقانی: نظام مالکیت فکری کلید توسعه عادلانه فناوری است
  • نخستین نمایشگاه کار استان همدان برگزار می‌شود
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد