Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرسول شریفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه مربوط به سیزدهمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی فجر است. 

وی افزود: این سه اثر تجسمی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در بخش های عکاسی، نقاشی و کاریکاتور است. 

مسؤول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هفت هزار و ۷۵۳ اثر از سراسر کشور در بخش های مختلف تجسمی به دبیرخانه این جشنواره ملی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شریفی عنوان کرد: ۸۷۰ اثر از هنرمندان مرد و زن تجسمی کشور از سوی داوران در بخش های مختلف برای حضور در مرحله نهایی این جشنواره ملی انتخاب شدند. 

وی ابراز داشت: اثر عکاسی اسحاق آقایی، اثر نقاشی عبدالرسول شریفی و اثر کاریکاتور علی راسترو از کهگیلویه و بویراحمد جزو آثار انتخابی برای حضور در مرحله نهایی این جشنواره ملی و نمایشگاه «طوبای زرین» بودند. 

شریفی گفت: سیزدهمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی فجر از امروز شنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ در مرکز فرهنگی، هنری «صبا» واقع در تهران آغاز به کار می ‌کند. 

برچسب‌ها هنرهای تجسمی کهگیلویه و بویراحمد حوزه هنری جشنواره ‌های فجر یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنرهای تجسمی کهگیلویه و بویراحمد حوزه هنری هنرهای تجسمی کهگیلویه و بویراحمد حوزه هنری جشنواره های فجر یاسوج اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد هنرهای تجسمی جشنواره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان

ایسنا/خوزستان مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان خوزستان روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور هشت گروه نمایشی شرکت کننده در سالن نمایش مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز به اجرا درمی‌آید.

به گزارش ایسنا، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در حالی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد که در آن پنج گروه نمایشی کانونی و سه گروه نمایشی آزاد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

این نمایش‌های شرکت کننده در ۲ بخش عروسکی، صحنه‌ای و زنده عروسکی در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در استان خوزستان با شعار «این صحنه خانه‌ ماست» به رقابت می‌پردازند.

محورهای موضوعی این جشنواره شامل توجه به نامداران، امیدآفرینی، آیین‌های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و موضوعات آزاد هستند.

این جشنواره روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح کار خود را در سالن نمایش مرکز شماره یک کانون پرورش فکری اهواز به نشانی امانیه، پیچ استادیوم، پارک حجاب آغاز می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان