Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی نیروهای امنیتی سلیمانیه عراق با صدور بیانیه ای از دستگیری یک تیم تروریستی در نزدیکی مرزهای ایران خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های اقلیم کردستان، فرماندهی نیروهای امنیتی سلیمانیه عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که یک تیم تروریستی از گروه داعش را در نزدیکی مرزهای ایران بازداشت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: طراح انفجار تروریستی میدان الطیران بغداد کشته شد

فرماندهی نیروهای امنیتی سلیمانیه تاکید کرده است که اعضای این هسته مخفی داعش دستگیر شده‌اند و جدا از افراد محلی که شماری از آنها سابقه عضویت در گروه تروریستی القاعده و شاخه کردستان عراق آن را دارند، دو عضو عرب این هسته نیز در حلبچه دستگیر شده‌اند، میان دستگیرشدگان، چند زن نیز وجود دارند.

فرماندهی نیروهای امنیتی سلیمانیه در بیانیه خود آورده است که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و در آینده اطلاعات بیشتری از این گروه، اهداف و برنامه‌های آنها منتشر می‌شود اما به ذکر این نکته بسنده کرده است که این گروه سلسله انفجارهایی را در دستور کار داشته است.

بیشتر بخوانید: دستگیری ۷ تروریست در موصل

گویا برافراشته شدن پرچم داعش در روستای «برده رش» شهرستان سید صادق استان سلیمانیه، سبب حساسیت نیروهای امنیتی و واکنش آنها شده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جشنواره فیلم فجر داعش سلیمانیه عراق ایران کردستان گروه داعش حلبچه کردستان عراق مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان

تروریست الیاس قنبرزهی معروف به «گرگین» از سرکردگان گروهک تروریستی «انصار الفرقان» فعال در حوزه استان سیستان و بلوچستان برای کاسبی پول دست به ترور فرزندان ملت می‌زد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077704 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • عملیات ارتش روسیه در مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان
  • هشدار حزب التحریر به طالبان