Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:10:26 GMT

رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در سفر جهانگیری به کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۱۵۵۷

‍‍‍‍‍‍

دریافت 43 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری صبح امروز به منظور افتتاح فاز دوم بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب و چندین پروژه دیگر به کرمانشاه سفر کرد.

در شرایط حساس شیوع ویروس کرونا که کادر درمان را به زحمت انداخته و منجر به تقدیم شهیدان راه سلامت شده متأسفانه این مراسم بدون رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از افتتاح فاز دوم بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب توسط معاون اول رئیس جمهوری و رفتن وی به سمت سالن سخنرانی، از ورود خبرنگاران به سالن جلسه ممانعت شد.

با وجود دعوت قبلی از خبرنگاران به این مراسم، بی‌حرمتی به خبرنگاران از جمله هُل دادن خبرنگاران، ممانعت از فیلم‌برداری و عکس‌برداری، ممانعت از ورود به سالن برگزاری مراسم و سایر موارد مشابه دیده شد.

در این افتتاحیه تشریفاتی از تصویربرداری خبرنگار خبرگزاری مهر از عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اعتراض خبرنگاران به نحوه برخورد با آن‌ها توسط تیم حفاظتی معاون اول رئیس جمهوری ممانعت به عمل آمد.

گفتنی است که فاز دوم بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب در فروردین ماه سال ۹۶ توسط وزیر بهداشت افتتاح شد، این بیمارستان هفت ماه پس از افتتاحیه در دولت تدبیر و امید در زلزله آبان ۹۶ کرمانشاه تخریب شد که هنوز دلیل تخریب این بیمارستان با وجود اینکه بیمارستان قدیمی شهرستان در این زلزله پذیرای مصدومین این حادثه دردناک بود مشخص نشده است.

کد خبر 5140041

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور اسلام آباد غرب دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرگان بوشهر انقلاب اسلامی ایران شیراز آمار کرونا عکس استانها شهرستان کرج ایلام مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید

دکتر شیرجنگ گفت: رادیولوژی پرتابل - سرکانتر - ساک شن و تخت‌های اتاق عمل از جمله دستگاه‌هایی هستند برای بیمارستان خریداری شده است.

وی افزود:خرید دستگاه اتوآنالایزر برای آزمایشگاه نیز خریداری شده که تا یکماه آینده نصب خواهد شد و با نصب آن مشکلات آزمایشگاه رفع می شود ولی برای راه اندازی آن و نصب دستگاه‌های جانبی ۱.۵ میلیارد تومان هزینه نیاز است که از خیرین درخواست می کنیم برای بروز کردن آن ما را یاری کنند.

وی گفت: مجوز اصلی برای احداث بخش اتاق‌های عمل در فضای ۳ هزار متر مربع بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان گرفته شده است که با احداث آن دیگر نیاز به ارجا ع بیماران به سایر شهر‌ها نخواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • مطهری امام
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه