Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@03:18:26 GMT

کشف ۳۶۰ لیتر روغن و ۲ تن شکر احتکار شده در اراک

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۱۷۴۶

کشف ۳۶۰ لیتر روغن و ۲ تن شکر احتکار شده در اراک

محمد عقیل سلگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: مأموران این پلیس در انجام تحقیقاتی از احتکار روغن‌های خوراکی توسط فردی در یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های شهرستان اراک مطلع شدند.

وی افزود: بعد از شناسایی این محل و در هماهنگی با مرجع قضائی و به همراه بازرسان اتاق اصناف از محل بازدید و تعداد ۴۳۰ بطری ۸۱۰ گرمی روغن مایع خوراکی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد:‌ در این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲ تن شکر احتکار شده در اراک

سلگی همچنین از کشف ۲ تن شکر احتکار شده در یک انبار در شهرستان اراک خبر داد.

وی افزود: با کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی شکر از سوی فردی در یک انبار در یکی از محله‌های شهرستان اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت: مأموران پس از کنترل نامحسوس محل اعلامی و اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی دستگاه قضائی به همراه نماینده اداره صنعت و معدن، وارد عمل شده و در بازرسی از این انبار، موفق به کشف ۲ تن شکر احتکار شده شدند.

سلگی با اشاره به معرفی فرد محتکر به دستگاه قضائی، از شهروندان خواست تا به‌منظور حمایت از اقتصاد داخلی و مبارزه هدفمند با محتکران، در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روغن اراک استان مرکزی پلیس ۲ تن شکر احتکار شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد

جانشین انتظامی استان یزد گفت: در بازرسی از انبار یک نانوایی متخلف، ۴ تن و ۸۰۰ کیلو آرد خارج از شبکه توزیع و احتکار شده کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی پلیس استان یزد، سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی اظهار کرد: مأموران پلیس اماکن استان یزد با اطلاع از اینکه فردی آرد یارانه‌ای را دریافت و به قیمت آزاد به فروش می‌رساند بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل مورد نظر ضمن هماهنگی قضائی و با حضور نماینده سازمان جهاد کشاورزی و مرکز بهداشت وارد عمل شده و به بازرسی از انبار نانوایی در یکی از محلات شهر یزد پرداختند.

جانشین انتظامی استان یزد گفت: در بازرسی انجام شده ۴ تن و ۸۰۰ کیلو آرد خارج از شبکه توزیع و احتکار شده کشف و در این خصوص یک متهم به مراجع قانونی معرفی شد.

موسوی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف همانند احتکار، قاچاق و… مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

کد خبر 749889

دیگر خبرها

  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی