Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعتبار پروانه کار همه اتباع خارجی بدون نیاز به مراجعه حضوری به طور خودکار تا پایان بهمن امسال تمدید می شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محسن ابراهیمی، مدیرکل اشتغال اتباع خارجی گفت : هدف از این طرح رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و قطع زنجیره کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت کار افزود: با توجه به دستور معاون اقتصادی رئیس جمهور، مبنی بر تمدید خودکار اعتبار همه مجوزهای صادره از سوی دولت، پروانه کار اتباع خارجی نیز که اعتبار آن از تاریخ اول آذر ماه 1399 منقضی می‌شود بدون نیاز به مراجعه، تا پایان بهمن امسال تمدید خواهد شد.

وی با بیان این که 86درصد مهاجرین از افغانستان  برای کسب و کار وارد کشور شده اند، گفت: 60درصد آنها در صنعت ساختمان و مابقی در بخش های کشاورزی، خدمات و تولید اشتغال دارند .

در این جلسه مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز با اشاره به جایگاه خطیر بازرسی کار در شناسایی اتباع غیر مجاز بکار گرفته شده از سوی کارفرمایان متخلف گفت: در استان کرمان 30 بازرس کار این وظیفه را انجام می دهند که امید است با راه اندازی گشت های مشترک ادارات کار و نیروی انتظامی عملکرد بازرسی با پیشرفت بهتری صورت گیرد.

رضا اسماعیلی در بخش دیگری از سخنانش به ساماندهی اشتغال اتباع توسط کاریابی های غیر دولتی در استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون 26 کاریابی در استان کرمان فعال است که یکی از آنها الکترونیکی و مابقی به صورت حضوری خدمت رسانی می کنند  .

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اشتغال اتباع اتباع خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم برای مستاجران افغانستانی

داود بیگی نژاد از راه اندازی سامانه یا کانال سوت زنی برای مشاوران املاک، برای جلوگیری از تخلف مشاوران املاک برای قرارداد اتباع غیر مجاز خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه راهکار جلوگیری از اجاره دادن ملک و مسکن به اتباع غیر مجاز این است که برای مشاوران املاک سامانه سوت‌زنی و گزارش‌دهی به متولی امر راه‌اندازی شود، گفت: در حال حاضر طرح شناسایی اتباع خارجی غیر مجاز در حال انجام و اجرا است.

وی گفت: افراد می‌توانند در صورتی مشاور املاکی این تخلف را انجام داد موضوع را به متولی رسیدگی اطلاع دهد.

بیگی نژاد توضیح داد: همزمان با ارائه گزارش‌ها بلافاصله و مستقیما به نهاد و دستگاه مربوطه ارسال می‌شود و این اقدام می‌تواند در شناسایی اتباع خارجی غیرمجاز بسیار موثر و سریع باشد.

وی افزود: اتحادیه مشاوران املاک تهران در حال حاضر نظارت‌های زیادی از سوی اتحادیه مشاوران املاک بر فعالیت اتحادیه مشاوران املاک تهران دارد.

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای مستاجران افغانستانی
  • باجه معطله در انتظار مراجعه حضوری!
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • وزیر کشور: بازگشت ۱.۵ میلیون اتباع خارجی به کشور‌های خود/ اتباع جدید نمی‌پذیریم
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع