Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدنی در گفت‌وگو با ایرنا، تصریح کرد: اکنون در شرایط خاصی هستیم و جودوی ایران شرایطی را تجربه می‌کند که در گذشته با آن روبرو نبوده است. ابتدا بحث کروناست که همه جهان را درگیر کرده و سپس ماجرای تعلیق است که امیدوارم هرچه زودتر با رای عادلانه فدراسیون جهانی، مرتفع شود.

وی گفت: در بحث کرونا چنانچه باشگاه‌ها در شهرهای مختلف مجوز فعالیت داشته باشند می‌توانند با رعایت پرتکول‌ها برنامه‌ریزی کرده و جودوکاران را از لحاظ آمادگی جسمانی و تکنیک و تاکتیک به درصدی از آمادگی برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمادگی جسمانی حرف اول را در ورزش می‌زند و با ریشه‌کن شدن کرونا، می‌توان جودوکاران را با هشت هفته تمرین حتی برای مسابقات مهم آماده کرد.

مدنی با بیان اینکه فدراسیون تلاش می‌کند تا این رشته فعالیت‌های مختلف و سازنده‌ای داشته باشد، گفت: این تلاش‌ها به خانواده‌ها ثابت خواهد کرد که جودو زنده است تا آنان با خیالی آسوده فرزندان خود را به سوی این رشته ترغیب کنند.

مشاور عالی فدراسیون جودو، تصریح کرد: راه‌اندازی لیگ اقدام بسیار خوبی بود که با استقبال تیم‌ها مواجه شد و برگزاری مسابقات کشوری در رده‌های سنی نیز موجب می‌شود تا نوجوانان و جوانان با انگیزه بالایی به فعالیت در جودو کشیده شوند.

وی گفت: در ادوار گذشته یکی از مشکلات جودو عدم پشتوانه‌سازی و توجه نکردن به چهره‌های مستعد بود که موجب شد تیم ما خالی شود. اکنون آرش میراسماعیلی به‌عنوان رئیس فدراسیون با مشکلات به‌خوبی آشناست و تلاش می‌کند تا جودو فعالیت‌های تاثیرگذاری داشته باشد.

مدنی افزود: وقتی ورزشکاران در سنین پایین می‌بینند که قهرمانی چون میراسماعیلی رئیس فدراسیون شده و با تلاش بالا امور را اداره می‌کند برای حضور در این رشته انگیزه پیدا می‌کنند.

وی در پایان، گفت: اکنون خانواده جودو که رئیس جوان و پرتلاش و از اهالی همین رشته دارند در تلاش هستند تا جودو را به شرایط خوبی برسانند.کار سازندگی نیاز به زمان دارد و سال‌ها زمان می‌خواهد تا قهرمان جهان و المپیک از یک رشته قد علم کند.

برچسب‌ها فدراسیون جودو آرش میراسماعیلی جودو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون جودو آرش میراسماعیلی جودو فدراسیون جودو آرش میراسماعیلی جودو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های ایران که در فصل گذشته لیگ برتر یکی از مقتدرانه‌ترین قهرمانی‌های تاریخ را رقم زد، در صورت ادامه تعویق جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای همیشه از تیمداری در رشته فوتسال خداحافظی خواهد کرد.

محمد حسین عراقی زاده در خصوص احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط AFC گفت : در صورتی که امسال نیز در تقویم AFC جام باشگاه‌های فوتسال محلی از اعراب نداشته باشد به نوعی فاجعه رخ داده است ! با این دست فرمانی که آقایان به جلو می روند یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن نیز بی انگیزگی باشگاه‌های را سبب می شوند.

عراقی زاده افزود:از سال ۹۸ آقایان کرونا را بهانه کردند درحالیکه در همان زمان در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود. سال قبل نیز که بازهم بهانه گیری های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند امسال برگزار می شود و در حاشیه جام ملت های فوتسال آسیا قراره تصویب شود ولی تا به حال که خبری نشده است .
عراقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله در روزهای آینده جلسه فوق العاده برای هیئت مدیره باشگاه برگزار می کنیم تا در صورت ادامه این روند پیشنهاد خروج از لیگ فوتسال را ارائه و به رشته های دیگر ورود پیدا کنیم.

دیگر خبرها

  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی