Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سابق باشگاه استقلال می‌گوید مدیران این باشگاه بعد از میلیچ به دنبال فراری دادن شیخ دیاباته هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، معاون سابق باشگاه استقلال می گوید مدیران این باشگاه بعد از میلیچ به دنبال فراری دادن شیخ دیاباته هستند.

استقلال بازی حساس خود برابر نساجی را به لطف گل دقایق پایانی فرشید اسماعیلی برد تا همچنان صدرنشین لیگ برتر باشد اما حواشی آبی‌ها بعد از این بازی مانند آتش زیر خاکستر بیرون زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ماجرا ووریا غفوری گرفته تا اعتراض فنی رشید مظاهری و برخی از بازیکنان استقلال نسبت به مسائل مالی و ماجرای عجیب شامی که به صورت پرسی صرف شده همه و همه صدرنشین لیگ برتر را به حاشیه برده است.

اما داستان دیاباته و مصدومیتی که اعلام شده دلیل غیبت او در بازی‌های استقلال است از روز اول کمی شبهه برانگیز بود. مصدومیتی که کسی در باشگاه استقلال درباره آن توضیحات کاملی نداد و برخی از منابع نزدیک به باشگاه همان زمان اعلام کردند دیاباته مصدوم نیست و به دلیل عدم دریافت مطالباتش برای آبی‌ها به میدان نخواهد رفت.

حالا و بعد از حواشی‌ای که از دیشب دامن‌گیر استقلال شده معاون سابق این باشگاه با انتشار یک استوری علنا بدهی استقلال به دیاباته را دلیل غیب او دانسته و اعلام کرده مصدومیتی در کار نیست.

روحی در این پست مدعی شده که باشگاه استقلال بعد از میلیچ به دنبال فراری دادن شیخ دیاباته است. تیم محمود فکری این روزها به دلیل عدم مدیریت درگیر حواشی عجیبی شده است و باید دید بعد از این ادعا باشگاه استقلال پاسخگو خواهد بود یا آبی‌ها باید منتظر یک حاشیه بزرگ دیگر باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شیخ دیاباته استقلال فرشید اسماعیلی باشگاه استقلال بعد از میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، اورلین شوامنی دیشب برابر بایرن در پست اصلی خود یعنی هافبک دفاعی بازی کرد، ولی در اواخر بازی با بیرون رفتن ناچو و آمدن ادواردو کاماوینگا، به دفاع میانی رفت. در مجموع شوامنی از خوب‌های رئال در تساوی 2-2 بود.

او در مورد نتیجه پایانی گفت: «ما می‌خواستیم برنده شویم و حالا مهم بازی برگشت است که در خانه و مقابل هواداران خواهیم داشت. اول باید کادیز را در لالیگا ببریم و سپس به بایرن فکر خواهیم کرد. نیمه دوم را خوب شروع نکردیم و دو گل به ما زدند ولی رفته رفته بهتر شدیم و تا پایان جنگیدیم. خوشحالم مساوی گرفتیم و حالا در موقعیت خوبی برای بازی برگشت هستیم.»

شوامنی در مورد پست بازی خودش گفت: «مهم کمک به تیم است. من هافبکم ولی اگر مربی بخواهد، هر جای دیگری بازی می‌کنم.»

اهمیت پاس تونی کروس به وینیسیوس روی گل اول: «می‌دانیم که تونی و وینی مهره‌های کلیدی ما هستند ولی ما مجموعه‌ای باورنکردنی داریم. مهم نیست کدام یازده بازیکن بازی را شروع می‌کنند. ما می‌دانیم و باور داریم که بهترین تیم دنیا هستیم. این تفاوت رئال با سایر تیم‌هاست.»

دیگر خبرها

  • تراکتور و استقلال به دنبال مساوی بودند
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها