Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی از حل مشکل یک معدن سنگ آهن در این استان با حمایت دستگاه قضایی خبر داد خبرگزاری میزان - غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی از حل مشکل یک معدن سنگ آهن در این استان با حمایت دستگاه قضایی خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته توسط همکاران، مشکل یک معدن سنگ آهن در استان خراسان رضوی حل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی در زمینه حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی گفت: در پی حمایت‌های حقوقی و قضایی مجموعه قضایی استان خراسان رضوی از واحد‌های صنعتی شاهد پیشگیری از تعطیلی مراکز مختلف تولیدی و جلوگیری از بیکاری تعداد قابل توجهی از نیرو‌های خدوم کار شدیم.   بیشتر بخوانید: به کارگیری ۱۴۸۰ نیروی کار با احیاء شرکت‌ها و کارخانه‌های ورشکسته در پی حمایت‌های دستگاه قضایی وی افزود: فعالیت معدن سنگ آهن واقع در منطقه کوهسرخ که به لحاظ وجود مسائل مختلفی به حالت تعطیل درآمده بود با تلاش جمعی از همکاران ما در این حوزه قضایی و انجام بازدید‌های میدانی و اقدامات حمایتی لازم قانونی به مدار بازگشت.

صادقی خاطرنشان کرد: اقدامات مثبت صورت گرفته در راستای اجرای مفاد سند امنیت قضایی ابلاغی از ناحیه ریاست معزز قوه قضاییه با محوریت دفاع از حقوق عامه و حمایت از کار، تولید، اشتغال و صنعت در مجموعه قضایی استان خراسان رضوی با قوت استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/ برچسب ها: اقتصاد مقاومتی دادگستری خراسان رضوی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی دادگستری خراسان رضوی استان خراسان رضوی دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۱۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی

ایسنا/خوزستان رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: در سال گذشته، با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

علی دهقانی اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مساله روبه‌رو هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی ادامه داد: به این منظور در سال گذشته این اداره در استان خوزستان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تاسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده شدند و به چرخه تولید در آمدند و با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

دهقانی با بیان اینکه مطابق قانون تجارت، ورشکستگی بنگاه اقتصادی با صدور رای قطعی از محاکم قضایی، محقق می‌شود، گفت: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، ۱۴ پرونده مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار مزایده برگزار شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز