Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده پارلمان سوریه، دولت جدید آمریکا به ریاست «جو بایدن» را در پشت پرده تشدید اقدامات تروریستی در کشورش و عراق دانست. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «علی الصطوف» نماینده پارلمان سوریه امروز (شنبه) در گفتگو با پایگاه خبری «المعلومه» عراق تصریح کرد: دولت بایدن در پشت پرده تنش تروریستی در سوریه و عراق قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: آنچه اکنون در مناطق «الجزیره، الحسکه، القامشلی» و صحرای سوریه می‌گذرد، با هدف بازگردادندن گروه تروریستی «داعش» به منظور تکمیل پروژه‌های تقسیم (منطقه) است.

این نماینده سوری تصریح کرد: اقدام گروه‌های تروریستی در محاصره کردن الحسکه و القامشلی، برنامه‌ریزی شده و هدفمند است و دولت کنونی آمریکا در پشت پرده این اقدامات قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: حزب دمکرات آمریکا در پشت پرده اقدامات تروریستی است که در برخی شهر‌های سوریه و عراق صورت می‌گیرد.

الصطوف تاکید کرد: ما گزینه‌ای جز پایداری و استقامت در قالب محور مقاومت برای خنثی کردن نقشه‌های پلید آمریکا نداریم، زیرا مقاومت تنها راه حل برای رهایی از حضور آمریکا در منطقه است.

برخی مناطق سوریه و عراق در هفته‌های اخیر شاهد افزایش حملات و اقدامات تروریستی بقایای داعش بوده است؛ امری که باعث شده تا گروهی از کارشناسان امنیتی و تحلیلگران منطقه درخصوص تلاش آمریکا و هم‌دستان منطقه‌ای واشنگتن برای احیای این گروه تروریستی هشدار دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دولت بایدن تروریست اقدامات تروریستی سوریه و عراق پشت پرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات معاون حقوقی رئیسی درباره پول های بلوکه شده ایران در عراق

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد دهقان معاون حقوقی رئیس دولت سیزدهم در پایان جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره مطالبه جهانی تحریم رژیم صهیونیستی از المپیک ورزشی گفت: ما یک فهرستی از اقدامات رژیم صهیونیستی را با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد تهیه کرده‌ایم که جلسات ما با این سازمان‌ها همچنان ادامه دارد .

آنگونه که ایلنا روایت کرده، وی‌ افزود: در همین زمینه روز گذشته جلسه‌ای برگزار شد و هم مستندسازی در خصوص اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی صورت گرفته و هم از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد داخلی استفاده می‌شود.

دهقان اظهار کرد: ارتباطاتی با سازمان‌های مردم نهاد خارجی و اروپایی شکل گرفته تا از ظرفیت‌های آنها نیز در این زمینه استفاده شود و ما بتوانیم از این ظرفیت‌ها برای پیگیری جنایاتی که رژیم صهیونیستی را در غزه مرتکب شده است و همچنان نیز ادامه دارد در حد ممکن در کشورهای مختلف جهان استفاده شود.

وی ادامه داد: البته چون ما رژیم صهیونیستی را به عنوان دولت به رسمیت نمی‌شناسیم طبیعتا اقدامات ما به عنوان دولت خیلی وجهی ندارد و اقدامات ما از مسیرهای دیگری باید صورت گیرد.

وی درباره دارایی‌های بلوکه شده ایران در عراق گفت: دارایی بلوکه شده در عراق نداریم گاهی برخی موانعی درست می‌شود که با گفت‌وگو ها حل می‌شود. دارایی را بلوکه شده تلقی می کنیم که با حکم قضایی کشور دارایی ما بلوکه شده باشد که این اتفاق در عراق نیفتاده است، دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق بلوکه نشده، بلکه بحث‌هایی در مراودات پولی و مالی بین ایران و عراق وجود دارد که با گفت‌وگو بین بانک مرکزی دو کشور دو کشور همیشه حل شده و مشکلی در این زمینه که لاینحل باشد، نداریم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904229

دیگر خبرها

  • سران کشورهای بزرگ به تل‌آویو رفتند تا علیه اسلام اعلام جنگ کنند
  • توقف ارسال سلاح از آمریکا به اسرائیل به دلیل اختلاف بر سر حمله به رفح
  • پایان فرصت دولت بایدن برای گزارش به کنگره درباره اسرائیل
  • توضیحات معاون حقوقی رئیسی درباره پول های بلوکه شده ایران در عراق
  • پولیتیکو: آمریکا ارسال محموله‌های بمب به اسرائیل را معلق کرد
  • ژاپن اظهارات بایدن درباره مهاجرهراسی را تاسف آور خواند
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • تعلیق تحویل مهمات به رژیم صهیونیستی توسط آمریکا
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟