Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارعی گفت: ۱۰ شب ۱۰ کتاب انقلابی در کانون شهدا روستای سمچول بهشهر با هدف شناساندن کتاب های انقلابی و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی برگزار شد.

«علی اکبر زارعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ اسلامی، انقلابی و ایرانی از برنامه های مهم ما در طول سال و در دهه فجر است که در دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، معرفی کتب انقلابی در دستور کار کانون شهدا روستای سمچول بهشهر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای سمچول بهشهر افزود: معرفی کتاب انقلابی در 10 شب دهه فجر برگزار شد که در این طرح یک عنوان کتاب با موضوع انقلاب معرفی می‌شود و تلاش شده که کتاب ها از نویسندگان شهید باشند.

 

وی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ایران همان اسلام است و این ریشه در اعتقادات دارد، خاطر نشان کرد: تبیین انقلاب اسلالمی و بیان خاطرات و داستان هایی از انقلاب از بیان و زبان کشانی که انقلاب را دیده اند اثر بسیار بالایی در جوانان خواهد داشت و همه ما باید در نهادینه کردن این اعتقادات تلاش کنیم.

 

زارعی گفت: ده شب ده کتاب انقلابی در کانون شهدا روستای سمچول بهشهر با هدف شناساندن کتاب های انقلابی و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون شهدا روستای سمچول بهشهر افزود: داستانهای انقلاب« پای تخته سیاه » از محمدرضا سرشار، « زمستان بی شازده» از فاطمه نفری، «همه گفتند مرگ بر شاه» از محمدرضا سرشار، «روایتی ساده از ماجرای پیچیده» از ابراهیم حسن بیکی از جمله کتاب های معرفی شده تاکنون بوده است.‌‌

 

وی با اشاره به برکات فراوان انقلاب اسلامی ایران برای مردم در مقایسه با دوران سیاه قبل از انقلاب، یادآور شد: قدردانی ما از این انقلاب و دستاوردهای آن، میزان معرفت ما نسبت به انقلاب را نشان می دهد.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر کتاب انقلابی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، جبهه پایداری انقلاب اسلامی، نامزدهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز را معرفی کرد.

بر این اساس، محمد جواد سعدون زاده و سید امیر موسوی جبیلی از حوزه انتخابیه آبادان و ابراهیم متینیان از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به عنوان نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در خوزستان معرفی شدند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۱۱ اسفند با مشارکت ۲۵ میلیون نفر از مردم کشورمان برگزار شد؛ البته این انتخابات در برخی حوزه‌ها به مرحله دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6094883

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید