Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره آ پیرلو در استفاده از بازیکنان مختلف، انعطاف قابل توجهی نشان داده است

یوونتوس تحت هدایت آندره آ پیرلو، در ماه ژانویه نتایج خوبی گرفت و در ماه فوریه باید در سه جبهه سری آ، کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا مبارزه کند. یوونتوس که تقویم سختی در این ماه دارد، باید انرژی بازیکنانش به خوبی مدیریت شود و به نظر می رسد که پیرلو در این راه کار خیلی سختی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش توتو اسپورت، آندره آ پیرلو نشان داده که در استفاده از مهره هایش انعطاف قابل توجهی دارد. یوونتوس در 29 بازی این فصل تا به این جا از 29 ترکیب مختلف استفاده کرده و ترکیب بازی های آن ها تا این جای فصل هرگز یکسان نبوده است. در میان 22 بازیکن بزرگسال و اصلی ترکیب یوونتوس، فقط کارلو پینسولیو بازی نکرده اما طی این مدت، آندره آ پیرلو از چندین بازیکن تیم جوانان خود استفاده کرده است. 

 غیر از 21 بازیکن تیم اصلی، پیرلو از رادو دراگوشین، وسلی گازولینا، الساندرو دی پاردو، نیکولو فاجولی، حمزه رفیعا، جاکومو وریونی و مارکو داگراکا از تیم زیر 23 سال یوونتوس استفاده کرده است. مانولو پورتانووا، ماتیا دی شیلیو و داگلاس کاستا نیز سه بازیکنی بودند که در طول فصل از یووه جدا شدند و برای تیم اصلی بازی کردند. این یعنی پیرلو تا این جای فصل از 31 بازیکن مختلف استفاده کرده و این در حالی است که مثلا اینتر فقط از 22 بازیکن استفاده کرده است. تنها در ماه ژانویه، پیرلو از 25 بازیکن مختلف در ترکیب یوونتوس استفاده کرده که تداوم این امر می تواند در مدیریت انرژی بازیکنان یووه موثر باشد.

اخبار داغ 

عارف غلامی و مهدی قائدی در راه وریا غفوری! | فسخ قراردادی که دردسرساز می شود رقم قرارداد وریا لو رفت / 14 میلیارد برای دو فصل | سند بچه دار شدن زن خائن تهرانی از شوهر نابارور + عکس قاتل قولی که «فریبا نادری» به علی انصاریان داد خوان لاپورتا: مسی از باشگاه هایی پیشنهاد دارد که یک دولت یا یک فرد سرمایه دار حامی آن هاست کریستیانو رونالدو: متاسفم که نمی توانم برای 20 سال دیگر به شما قول بدهم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آندره آ پیرلو استفاده کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم سری آ بین تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان بود اما جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برنده نداشت.

شاگردان الگری در طول بازی نمایش بهتری داشتند و موقعیت‌های بیشتری ساختند اما اسپورتیلو، سنگربان میلان مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و ستاره زمین لقب گرفت.

با این تساوی میلان ۷۰ امتیازی شد و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم ماند. اما این نتیجه بیشتر به ضرر یوونتوس بود چرا که حالا بولونیا در صورت پیروزی در بازی این هفته خب می‌تواند جایگاه سوم بیانکونری را از آن‌ها بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان