Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسمعلی برزمینی ظهر امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان حوزه ورزش استان اظهار کرد: ۲۱۰ مکان ورزشی دولتی در استان فعال بوده که این اماکن قبل از شیوع کرونا درآمدی حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان داشته و متاسفانه با شیوع کرونا امسال درآمد این اماکن دولتی ورزشی به ۵۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: ۳۰۰ باشگاه خصوصی ورزشی نیز در استان فعال بوده که اکثر آنها استجاری هستند و امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا بیش از ۴ میلیارد تومان زیان دیدند.
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا با رایزنی‌های صورت گرفته برای باشگاه‌های ورزشی خصوصی از طریق اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی تسهیلات ۸۰ میلیون تومان پرداخت کنیم و این شرایط به زودی امکان‌پذیر خواهد شد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب ورزشی در گلستان خاطرنشان کرد: در حوزه‌های مختلف ورزشی استان از ظرفیت‌های خوبی برخوردار بوده و در حال حاضر تیم بسکتبال استان صدرنشین لیگ برتر، والیبال نشسته گنبدکاووس جزو چهار تیم لیگ برتر و والیبال پاس گرگان دارای ۱۶ برد متوالی بوده و تلاش داریم تا همه ظرفیت‌های ورزشی را تقویت و حمایت کنیم.
برزمینی گفت: ۱۲۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در گلستان وجود داشت که با تلاش‌های صورت گرفته سه پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری رسید د در هفته آینده و ایام دهه فجر با حضور وزیر ورزش و جوانان ۱۳ پروژه عمرانی ورزشی در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، گمیشان، کلاله، گالیکش، علی‌آبادکتول، کردکوی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه دهد: حدود ۱۲ پروژه عمرانی دیگر نیز با تخصیص اعتبار مناسب در اوائل سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد.
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان از تشکیل مجمع خیرین ازدواج استان خبر داد و گفت: با همکاری این مجمع ۸۰ سری جهیزیه برای جوانان نیازمند تهیه و به آنها اهدا شد.
* گنبدکاووس ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف ورزشی دارد
فرماندار شهرستان گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: شهرستان گنبدکاووس در حوزه های مختلف ورزشی به ویژه والیبال، سوارکاری و والیبال نشسته معلولان و جانبازان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی بوده و  شهرستان برای تقویت و حمایت همه رشته‌های ورزشی تلاش می‌کند.
وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا مراقبت و صیانت از سلامتی و تندرستی مردم بیش از گذشته توسط مسوولان و دست‌اندرکاران حوزه ورزش احساس می‌شود و این حوزه در زمان اوج شیوع بیماری کرونا بهترین و بیشترین همکاری را با ستاد استانی و شهرستانی مقابله با کرونا داشته است.
عبدالقدیر کریمی گفت: با تغییر مدیریتی در حوزه ورزش و جوانان استان خوشبختانه ما شاهد تعامل همکاری و به تبع پیشرفت در این حوزه بوده و اداره کل ورزش و جوانان نهایت همکاری را در حمایت از استعدادهای ورزشی شهرستان داشته است.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر ورزش جوانان گلستان ورزش برزمینی فرماندار گنبدکاووس ورزش و جوانان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت دوشنبه‌ ۱۷ اردیبهشت طی آیینی مسیر حرکت خود را از شلمچه به سمت مشهد مقدس آغاز خواهد کرد و شامگاه ولادت امام رضا (ع) وارد مشهد می‌شود.

حمید بنی تمیم در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: کاروان جاده ولایت مزین به پرچم آستان قدس رضوی روز یکشنبه وارد استان خوزستان می شود و دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه طی آیین افتتاحیه‌ای از  مشهد شهدای شلمچه مسیر خود را به سمت مشهد الرضا آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: کاروان دو امدادی جاده ولایت در استان خوزستان حرکت خود را از محل ورود امام رضا (ع) در شلمچه آغاز و سپس مسیر حرکت امام رضا (ع) در ایران را تا مشهد مقدس به مسافت ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر طی خواهند کرد و با عبور از شهرهای خرمشهر، آبادان، کارون، اهواز، رامهرمز و بهبهان وارد استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان با اشاره به ضرورت تبیین جایگاه فرهنگ و پیوند مقوله های فرهنگی و ورزش گفت: سیزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت با هدف گرامیداشت دهه کرامت و انتخاب شعار«امام هشتم، فرهنگ ، ورزش ، معنویت» می‌تواند فرهنگ و منش پهلوانی و ارزش های اعتقادی را در ورزش به جلوه های پررنگی نمایان کند.

 بنی تمیم در پایان با اشاره به جلسات متعدد صورت گرفته برای هماهنگی و اقدامات لازم در این زمینه، عنوان کرد: از مجموعه وزارت ورزش و جوانان، مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و همکارانم در ادارات کل سایر استان ها بابت اهتمام ویژه به این امر قدردانی می کنم و از جامعه ورزش و جوانان استان خوزستان درخواست دارم این فرصت ویژه را مغتنم شمرده و از حضور این کاروان در استان خوزستان حداکثر استفاده را ببرند و میزبانی شایسته از این حرکت بزرگ فرهنگی داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید