Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس فدراسیون اسکواش گفت: راکت‌های ارزان‌قیمت و یک‌صد هزار تومانی برای اسکواش‌بازان تهیه کرده‌ایم.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، بابک فقیر نایب رییس فدراسیون اسکواش در ارومیه گفت: شیوع کرونا همه رشته های ورزشی را متضرر کرد با این حال فدراسیون اسکواش برنامه هایی برای توسعه این رشته در کشور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بحث کلنگ زنی آکادمی اسکواش در مجموعه ورزشی انقلاب با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان انجام شدیم و امیدواریم در شهریور سال آینده به اتمام برسد.

وی ادامه داد: هم اکنون اردوهای دو و سه نفره تیم ملی در حال برگزاریست و مسابقات مردان و زنان لیگ اسکواش و مسابقات برترین های کشور تا پایان سال برگزار خواهدشد.

نایب رییس فدراسیون اسکواش افزود: برای سال آینده برنامه‌ریزی جداگانه درصورت کاهش کرونا و یا در صورت باقی ماندن محدودیت‌ها انجام گرفته است.

فقیر گفت: در برنامه های توسعه ای ، راه اندازی دیوارهای ۳طرفه‌ای، طراحی راکت با قیمت ۱۰۰هزار تومن، توسعه اسکواش در روستاها و ... از دیگر برنامه‌های فدراسیون بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد: اسکواش آذربایجان غربی تا ۲ سال قبل جزو رتبه های برتر کشور بود که بدلیل تغییر و تحولات دچار افت شده با این حال با انتخاب رییس جدید و همدلی ایجاد شده در این رشته، انتظار داریم شاهد رشد و پیشرفت اسکواش آذربایجان‌غربی و بازگشت به شرایط خوب خود باشیم.

وی افزود: اکثر رشته های ورزشی مشکلات مالی دارند و تلاش می کنیم راکت‌های ارزان قیمت برای ورزشکاران تدارک ببینیم علی‌رغم تلاش وزارت ورزش و فدراسیون باید راهکار بهتری برای حل مشکلات هزینه‌های تجهیزات باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسکواش فدراسیون اسکواش فدراسیون اسکواش ایران آذربایجان غربی راکت اسکواش فدراسیون اسکواش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۲۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی به عنوان قهرمانی آسیا رسید که وحید شمسایی سرمربی این تیم قراردادی با فدراسیون ندارد!

شمسایی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که به درخواست خودش قراردادی با فدراسیون فوتبال امضا نکرده؛ او گفت که خواهان تاخیر در عقد قراردادش شده تا اگر تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا نشد، استعفا بدهد و برود.

حالا اما با توجه به کسب جام قهرمانی توسط فوتسالیست‌های ایران مسئولان فدراسیون در صدد هستند تا هرچه سریع‌تر قرارداد شمسایی را امضا کنند.

احسان اصولی، رییس کمیته فوتسال، روز دوشنبه اعلام کرد که در خدمت شمسایی خواهند بود و در همین رابطه خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که امضای قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال در اولویت برنامه‌ها قرار خواهد گرفت.

شمسایی قرار است به زودی به دیدار مهدی تاج برود و مهم‌ترین بحث در این خصوص قرارداد سرمربی فوتسالیست‌های ایران است. قرارداد او بعد از تنظیم از سوی بخش حقوقی به هیئت رییسه فدراسیون فوتبال خواهد رفت تا آنجا مصوب شود و به امضای رییس فدراسیون و شمسایی برسد تا حضور سرمربی ایران رسمی شود.

دیگر خبرها

  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟