Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، محمد امید ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه آبرسانی به روستاهای مرزی شهرستان اظهار کرد: پروژه‌های آبرسانی به روستاهای کشور از پروژه‌های اولویت‌دار بوده که با همکاری و تعامل وزارت نیرو و با جدیت  در حال انجام است.
وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده و بنا به دستور مقام معظم رهبری مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای آبرسانی به روستاها و مردمان عشایر تخصیص یافت که خون جدید در رگ روستاهای کشور در راستای آبرسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: از محل این اعتبارات خطوط انتقال ۱۰ هزار روستا که دارای مشکلاتی بودند تعویض شد.

* در هفته ۴۰ روستا از آب شرب کشور بهره‌مند می‌شوند
وی بیان کرد: در حال حاضر آبرسانی به روستاهای کشور شدت گرفته و در هفته ۴۰ روستا از آب شرب کشور بهره‌مند می‌شوند.
امید گفت: حدود 75 درصد از روستاهای کشور به شبکه توزیع  آب شرب سالم متصل شدند.
وی ابراز کرد: حوزه شهرستان گنبدکاووس از مناطق حساس بوده و میانگین برخورداری روستاهای آن از آب شرب پایین‌تر از میانگین استانی و کشور است و همه باید با همکاری یکدیگر در آبرسانی به این روستاهای مرزی کمک کنیم.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت:با رایزنی‌های انجام شده با آقای جانباز قرار شد پروژه آبرسانی مجتمع روستایی نوار مرزی جزو پروژه‌های اولویت‌دار قرار گرفته و به صورت ویژه برای اجرای آن مساعدت شود.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: توسعه روستایی آب شرب روستا مقام معظم رهبری روستاهای کشور آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان

.به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید فرماندار سردشت، اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان مورد بررسی قرار گرفت.   باباخان اسکندری در این بازدید اقدامات انجام شده در رابطه با حفر چاه روستای اسلام آباد و خرید الکتروپمپ و لوله و اتصالات از محل اعتبارات بنیاد برکت و آماده تجهیز و بهره برداری، حفر و تجهیز چاه در روستای های بناوه و دیناران و اصلاح شبکه مناطقی از روستا و اصلاح شبکه مناطقی از روستای دولکان را مورد بررسی قرار داد.

دیگر خبرها

  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • هفت میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری متصل هستند
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد