Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@06:58:28 GMT

گزارش تمرین پرسپولیس؛ تمرینات هوازی و بدنسازی

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۲۵۵۸

پرسپولیسی ها در ورزشگاه شهید کاظمی تمرینات خود را پیگیری کردند

تمرینات امروز سرخپوشان یک ساعت به طول انجامید.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم پرسپولیس تمرین امروز شنبه را از ساعت 11 در دو بخش؛ هوازی و بدنسازی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.

سرخپوشان ابتدا در زمین چمن به گرم کردن بدن‌ ها و انجام حرکات هوازی پرداخته و پس از آن راهی سالن بدنسازی شدند و به زدن وزنه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیه بازیکنان در تمرین امروز حضور داشتند. محمد حسین کنعانی ‌زادگان نیز کماکان زیر نظر کادر پزشکی برنامه ‌های اختصاصی خود را انجام می ‌دهد.

تمرین اول هفته قرمزپوشان حدود یک ساعت به طول انجامید.

تیم پرسپولیس برای بازی روز سه ‌شنبه برابر مس رفسنجان، طی فردا و پس فردا دو جلسه تمرین را در برنامه دارد و پس از آن آماده حضور در مصاف با حریف خود خواهد شد.

اخبار داغ 

عارف غلامی و مهدی قائدی در راه وریا غفوری! | فسخ قراردادی که دردسرساز می شود رقم قرارداد وریا لو رفت / 14 میلیارد برای دو فصل | سند بچه دار شدن زن خائن تهرانی از شوهر نابارور + عکس قاتل قولی که «فریبا نادری» به علی انصاریان داد خوان لاپورتا: مسی از باشگاه هایی پیشنهاد دارد که یک دولت یا یک فرد سرمایه دار حامی آن هاست کریستیانو رونالدو: متاسفم که نمی توانم برای 20 سال دیگر به شما قول بدهم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • حالت تهوع بعد از ورزش چه دلایلی دارد ؟