Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی نامزد های تایید صلاحیت شده برای انتخابات فدراسیون فوتبال فردا رسما اعلام می شود

انتخابات فدراسیون فوتبال روز 10 اسفند برگزار می شود و فردا اسامی نامزد های تایید صلاحیت شده رسما اعلام می شود.

به گزارش طرفداری، انتخابات فدراسیون فوتبال روز 10 اسفند برگزار می شود و طبق قرار قبلی فردا 19 بهمن (21 روز قبل از برگزاری انتخابات) اسامی نامزد های تایید صلاحیت شده رسما از سوی فدراسیون فوتبال اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهاب عزیزی خادم، حیدر بهاروند، مصطفی آجورلو، کیومرث هاشمی و علی کریمی 5 کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال هستند و تا فردا فهرست نهایی افراد تایید صلاحیت شده برای انتخابات ریاست فدراسیون اعلام می شود.

پیش از این کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال 10 نامزد عضویت در هیات رییسه را به دلیل تکمیل نبودن مدارک یا نداشتن تاییدیه های لازم از سوی اعضای مجمع، از انتخابات کنار گذاشت اما طی روز های گذشته به صورت غیر رسمی اخباری منتشر شد مبنی بر این که تعداد رد صلاحیت شده ها بیش از این 10 نفر است.

اخبار داغ 

عارف غلامی و مهدی قائدی در راه وریا غفوری! | فسخ قراردادی که دردسرساز می شود مهدی ترابی به پرسپولیس برگشت / رسمی بچه دار شدن زن خائن تهرانی از شوهر نابارور + عکس قاتل قولی که «فریبا نادری» به علی انصاریان داد خوان لاپورتا: مسی از باشگاه هایی پیشنهاد دارد که یک دولت یا یک فرد سرمایه دار حامی آن هاست کریستیانو رونالدو: متاسفم که نمی توانم برای 20 سال دیگر به شما قول بدهم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نامزد های تایید صلاحیت شده انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن

سجاد امینی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در مراسم واگذاری ۱۱ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به متقاضیان در فرمانداری قصرشیرین، گفت : به منظور ساخت مسکن ملی به متقاضیان تایید شده، ۸۰۰ هکتار زمین سال گذشته آماده سازی شد و واگذاری زمین برای ساخت به ۳۵ هزار خانوار آغاز شده و از این حیث کرمانشاه در بین استان‌های کشور رتبه نهم را دارد.

وی با بیان اینکه از تعداد چهار میلیون ساخت مسکن توسط دولت سیزدهم، سهمیه استان کرمانشاه یک چهارم معادل ۱۱۹ هزار و ۸۵۰ نفر بوده است، اظهار کرد: همچنین در زمینه واگذاری مسکن در قالب طرح جوانی جمعیت استان کرمانشاه در رتبه چهارم قرار دارد.

فرماندار قصرشیرین در این جلسه گفت: از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی مسکن در طرح ملی نهضت مسکن این شهرستان ۶۵۳ نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند که به همه آنها زمین و تسهیلات مالی برای احداث خانه واگذار می‌شود.

محمد نجفی افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان درخواست ۲ هزار و ۳۱۰ نفر به دلیل نداشتن شرایط لازم رد و ۴۶۰ نفر نیز انصراف دادند که به همین منظور نقشه تفکیکی ۳۶ هکتار مورد نظر توسط مشاور بنیاد مسکن تهیه شده و روند تسطیح و واگذاری زمین برای ساخت خانه متقاضیان قصرشیرین در دست اقدام است.

وی گفت: ۵۲ نفر در طرح جوانی جمعیت این شهرستان ثبت نام کردند که امروز ۱۱ مورد زمین به متقاضیان واگذار شد و سند تک برگ ۱۵ نفر از این متقاضیان در دست اقدام است که به زودی تحویل آنها می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان