Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق شناس به مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص منع تردد به استان های شمالی اشاره کرد و گفت: خودروهای ورودی با پلاک غیر بومی به گلستان ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» بعدازظهر امروز (شنبه ۱۸ بهمن) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: بار بستری بیماران کرونایی و همچنین میزان جانباختگان کرونایی در استان گلستان در یک ثبات قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گلستان ادامه داد: در هفته گذشه میزان بار بستری بیماران با علائم کرونایی به حداقل ممکن رسید و نگرانی جدید ما برای پیک چهارم کرونا است.

 

حق شناس افزود: در حال حاضر دو شهر بندرگز و کردکوی در وضعیت نارنجی و پنج شهر در وضعیت آبی و هفت شهر استان در وضعیت زرد قرار دارند.

 

وی افزود: در بیشتر استان های کشور پیک چهارم کرونا آغاز شده است و در انتهای پیک سوم کرونا در استان گلستان به سر می بریم.

 

استاندار گلستان به رعایت پروتکل های بهداشتی در استان تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه براساس پیش بینی هواشناسی در روزهای آینده هوای استان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می گیرد احتمال افزایش سرماخوردگی وجود دارد و این مهم باعث افزایش مراجعات بیماران به مراکز درمانی و گسترش ویروس کرونا می شود.

 

حق شناس یادآور شد: براساس مصوبه ستاد کرونا از ورود خودروهای غیربومی به استان جلوگیری می شود و ورود خودروهای غیربومی به استان ممنوع است.

 

وی با بیان اینکه برای این خودروها جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است، گفت: همچنین محدودیت تردد در ساعت ۲۲ تا چهار صبح در شهرهای گرگان و گنبدکاووس و شهرهای با وضعیت نارنجی در استان همچنان ادامه دارد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هادی حق شناس ویروس کرونا حق شناس کرونا استاندار گلستان حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال

سرهنگ  پیمان کرمی  از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال خبر داد و اظهار کرد: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل‌ ١٦ انتهای تونل البرز سنگین است.

وی اضافه کرد: اکنون ترافیک در جاده کرج - چالوس از میدان امیرکبیر کرج تا شهرستانک روان است.

کرمی گفت : ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی در جاده های استان مستقر شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور