Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@14:01:06 GMT

۱۰ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی مقاوم سازی شده است

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۲۶۴۲

۱۰ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی مقاوم سازی شده است

رضایی گفت: با اختصاص ۵۷۰ میلیارد تومان تسهیلات و ۱۱۴ میلیارد تومان کمک بلا عوض ۱۰ هزار و۴۰۰ واحد مسکونی لرستان بازسازی، مقاوم سازی وبهسازی شده اند.

« مسعود رضایی» در گفت و گوبا خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی لرستان بهسازی، مقاوم سازی و بازسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیادمسکن لرستان افزود: ۵۷۰ میلیارد تومان تسهیلات و ۱۱۴میلیارد تومان کمک بلاعوض در راستای مقاوم‌سازی این واحدها به متقاضیان این طرح پرداخت خواهد شد. 

 

وی میانگین مقاوم‌سازی مسکن روستایی در کشور را ۵۰ درصد عنوان کرد و بیان کرد: با اتمام عملیات بهسازی و نوسازی واحدهای مسکن روستایی در دست اجرا، میانگین مقاوم‌سازی مسکن روستایی با ثبت رکوردی جدید به ۹۰ درصد افزایش خواهد یافت.

 

معابر 150 روستا در استان لرستان آسفالت می شوند

وی  از ابلاغ ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر روستایی استان خبرداد و اظهار داشت: در قالب این میزان اعتبار عملیات آسفالت معابر ۱۵۰ روستای استان اجرایی خواهد شد. 

 

مدیر کل بنیادمسکن لرستان با بیان اینکه فرصت جذب این اعتبار تا پایان سال جاری است، افزود: با کمک و حمایت‌های مسئولین استانی در راستای جذب این اعتبار ابلاغی، عملیات بهسازی معابر روستایی استان اجرایی خواهد شد. 

 

افتتاح 115 واحد مسکن محرومین درشهرستان دورود

 

رضایی در ادامه اظهار داشت:  همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 115 واحد مسکن محرومین در شهرستان دورود افتتاح شد.

 

وی افزود: به متقاضیان طرح  مسکن محرومین 40 میلیون تومان  تسهیلات و 25 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

 

رضایی ادامه داد: 115 واحد مسکن محرومین با اعتباری بالغ بر 92 میلیارد ریال برای نیازمندان و‌محرومین روستایی احداث شده است.

 

اجرای کانال سنگی  در بخش شاهیوند شهرستان چگنی

 

وی در ادامه اذعان داشت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پروژه اجرای کانال سنگی  در بخش شاهیوند شهرستان چگنی با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال افتتاح شد.

 

رضایی افزود: در این آیین پروژه اجرای کانال سنگی روستاهای بخش شاهیوند در روستای ژریژان به نمایندگی از روستاهای کله بان، چم داوود، چم خوشه، کله هو،خانه سرخ و چم پلک افتتاح شد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان در ادامه با اشاره به طرح اقدام مسکن استان، افزود: تاکنون 4هزار و 960 نفر در شهرهای زیر 100 هزار نفرجمعیت در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

 

وی ادامه داد: بنیاد مسکن به نمایندگی از وزارت راه و شهرسازی  طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر100هزارنفر جمعیت  را اجرا میکند.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقاوم سازی مسکن روستایی بهسازی مسکن روستایی ایام دهه فجر میلیارد تومان مسکن محرومین مسکن روستایی مقاوم سازی واحد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در اولویت دولت بوده و در این راستا در این استان می‌توان از ظرفیت بنیاد مسکن نهایت بهره‌برداری را کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی اظهار کرد: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی با جدیت دنبال می‌شود و روستاها نیز ظرفیت بزرگی هستند که می‌توان از این بخش نیز استفاده لازم را کرد.

وی افزود: اجرای طرح‌های مسکن در روستا به‌صورت ویلایی ساخت بوده و این امر اشتیاق متقاضیان ساکن روستا را نیز بیش از پیش افزایش می‌دهد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: این اداره کل آمادگی لازم را دارد تا در اجرای هر چه بهتر طرح نهضت ملی مسکن روستایی شرایط لازم را فراهم کند.

عطایی تاکید کرد: اجرای این طرح نیازمند همکاری بیش از پیش بنیاد مسکن بوده تا شاهد اجرای متناسب طرح نهضت ملی مسکن روستایی در آذربایجان غربی باشیم.

کد خبر 748891

دیگر خبرها

  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • رکوردشکنی صدور پروانه در بافت‌های فرسوده
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی