Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت بازرگانی سفیر

شرکت بازرگانی سفیر با توجه به رشد روز افزون استفاده از گوشی های همراه ( موبایل ) و نیاز بازار به قطعات موبایل اصلی و تعمیر حرفه ای شروع بکار نمود.

وابسته شدن تمامی فعالیت‌های بشر به اینترنت در مقیاسی بسیار عظیم و در زمانی چنین کوتاه، حکایت از آغاز یک دوران تاریخی نوین در عرصه‌های گوناگون علوم، فناوری و به خصوص در نحوه تفکر انسان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قرن بیست ویکم، اینترنت به‌اندازه‌ای در جوامع بشری رشد و گسترش پیدا کرده که تقریباً زندگی بدونِ آن امری محال و ناممکن به‌نظر می‌رسد.

برای خرید قطعات موبایل کلیک کنید .

شرکت بازرگانی سفیر دارای کادری مجرب و با تجربه  پا به این سیستم خدمات رسانی گذاشته است.

فروش صفر تا صد همه قطعات موبایل با قیمتی باور نکردنی :

 – تاچ و ال سی دی تمامی برندهای معتبر

–  فلت های شارژ و فلت های پاور تمامی برندهای معتبر

–  فلت های سیم کارت – فلت ال سی دی و …

–  کانکتور شارژ و سیمکارت

فریم و بک کاور

 – بلندگو – بازر – میکروفون

دستگاه و ابزار تخصصی تعمیرات موبایل

– مواد مصرفی تعویض گلس دستگاه ها و لوازم تعمیراتی ویژه تعمیرکاران

تعمیرات موبایل

تعمیرات موبایل – تاچ ال سی دی موبایل – قطعات موبایل

شرکت بازرگانی سفیر وارد کننده قطعات موبایل در ایران است، سفیر برای رضایت بیشتر مشتریان سعی دارد با قیمت عمده قطعات ، موبایل تلفن همراه مشتریان عزیز را تعمیر کند.

اگر به دنبال کیفیت بالا و قیمتی مناسب می گردید سفیر بهترین شرایط را برای شما فراهم آورده است.

برای استعلام قیمت تعمیرات (تعویض ال سی دی)در برند های مختلف روی نام برند مد نظر کلیک کنید.

تعویض تاچ ال سی دی

تعویض تاچ ال سی دی برند های مختلف با بهترین کیفیت در این مجموعه در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

تعویض تاچ ال سی دی آیفون

تعویض تاچ ال سی دی هوآوی

تعویض تاچ ال سی دی سامسونگ

تعویض تاچ ال سی دی سونی

تعویض تاچ ال سی دی اچ تی سی

تعویض تاچ ال سی دی ال جی

تمامی تعمیرات اعمال شده روی تلفن های همراه شما زیر نظر بهترین متخصصان تعمیرات موبایل در شرکت سفیر انجام می شود.

بالاترین سرعت عمل و بهترین کیفیت در مجموعه سفیر با نازل ترین قیمت ها به شما عزیزان ارائه میگردد

همچنین میتوانید از شبکه های اجتماعی سفیر مقایسه تلفن های همراه جدید با یکدیگر و آموزش تعمیرات موبایل را مشاهده فرمایید.

با قیمت عمده قطعات تلفن همراه خود را تعمیر کنید.

برای درک و شناخت بهتر قطعات موبایل می توانید در قسمت مشخص شده تفاوت های تاچ و ال سی دی و قطعات متفاوت دیگر را مطالعه کنید.

انواع تاچ ال سی دی موبایل

برای استعلام هزینه سایر تعمیرات موبایل می توانید با شماره ی تماس 62999797 داخلی 401 و تلگرام 09033007307 در ارتباط باشید.

پربیننده ترین لوکس‌ترین لپ تاپ‌های بازار چند؟/ ۱۷بهمن ۹۹ قیمت گوشی نوکیا در بازار/ ۱۶بهمن ۹۹ بیت‌کوین مسیر اصلاحی در پیش گرفت قیمت گوشی (محدوده ۱میلیون تومان)/ ۱۸بهمن ۹۹ رکورد تماشای کنسرت آنلاین در ایران شکست

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: موبایل سیمکارت تعمیر موبایل گوشی همراه تعمیرات موبایل قطعات موبایل ال سی دی موبایل شرکت بازرگانی سفیر تعویض تاچ ال سی دی تعمیرات موبایل قطعات موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر چین: روابط پکن و کابل در بهترین حالت قرار دارد

سفیر چین در کابل طی دیداری با معاون اداری نخست‌وزیر حکومت طالبان روابط پکن و کابل را تاریخی و در بهترین حالت خود عنوان کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ژائو شنگ» سفیر چین در کابل در دیدار با «عبدالسلام حنفی» معاون اداری نخست‌وزیر حکومت طالبان روابط پکن و کابل را به عنوان دو کشور دوست و همسایه، تاریخی توصیف کرد و گفت در حال حاضر این روابط در بهترین حالت قرار دارد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط «ارگ»، سفیر چین افزود: دولت چین خواهان ارتقا و گسترش هر چه بیشتر روابط کابل و پکن در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است.

ژائو شنگ ادامه داد: این کشور به خاطر تحکیم هرچه بیشتر روابط دو کشور در عرصه‌های مختلف، بورسیه‌های تحصیلی در مقاطع و رشته‌های مختلف را به دانشجویان افغان فراهم کرده و نیز دوره‌های آموزشی کوتاه مدت را برای ارتقای ظرفیت افغان‌ها در بخش‌های مختلف به از جمله در زمینه بهداشت و درمان برگزار می‌کند.

وی با اشاره به علاقمندی تاجران و شرکت‌های چینی جهت سرمایه‌گذاری در افغانستان گفت: روابط اقتصادی و تجاری دو کشور در وضعیت مناسب قرار دارد و تاجران و سرمایه‌گذاران چینی مایل‌ هستند در عرصه‌های مختلف در افغانستان سرمایه‌گذاری کنند.

آغاز آزمایشی کریدور ریلی بین چین و افغانستانآغاز جلسه مشترک وزرای خارجه پاکستان، چین و افغانستان

این دیپلمات چینی ضمن ابراز همدردی با آسیب‌دیدگان سیلاب‌های اخیر در افغانستان، از کمک 100 هزار دلاری این کشور از طریق صلیب سرخ چین خبر داد و گفت این کمک به زودی به دسترس مسئولین مربوطه قرار خواهد گرفت.

حنفی نیز در این دیدار با قدردانی از مواضع چین در مجامع بین‌المللی درباره افغانستان، گفت: هیئت حاکمه از سیاست چین واحد و نیز پروژه‌های اقتصادی این کشور مانند «یک کمربند، یک راه» حمایت می‌کند.

وی همچنین تصریح کرد: امارت اسلامی خواستار روابط و تعامل نیک با همه کشورها به ویژه با چین است و به هیچکس اجازه استفاده از خاک افغانستان علیه امنیت کشورهای همسایه‌، منطقه و فرامنطقه را نمی‌دهد و از سایر کشورها نیز توقع دارد تا بر اساس احترام متقابل با افغانستان رفتار کنند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • بهترین روش تمیز کردن شوره و رسوب کولر
  • سفیر چین: روابط پکن و کابل در بهترین حالت قرار دارد
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی