Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان آبادان اخبار امیدوار کننده ای را در حوزه آب و فاضلاب این شهرستان اعلام کرد تا گلایه مردم این شهرستان در این بخش به سوی امیدواری سوق داده شود .

به گزارش خبرنگار خبرگراری آریا از شهرستان آبادان ،صبح شنبه 18 بهمن نشست خبری عملکرد اداره آبفا شهرستان آبادان با حضور رییس اداره امور آبفا شهرستان  و  اصحاب رسانه در محل اداره آبفای آبادان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی مهران فر در این نشست اظهار کرد:شرکت آب و فاضلاب از محل درآمدهای جاری خدمات رسانی به شهر و روستا ارائه می دهد.

مهران فر افزود:  در سال 99 اقدامات موثری انجام  شده است  که شامل؛ شبکه توزیع در سطح روستایی به طول 4 کیلومتر ،راه اندازی تصفیه خانه و ایستگاه تقویت فشار ابوشانک، روستای تنگه جمعیتی بالغ بر 8 هزار نفر بوده که قبلا افت فشار در طول شبانه روز آن هفت ساعت بوده اما با اقدامات ارائه شده از سوی اداره آبفا در طول 24 ساعت روستا مشکل کمبود آب آن برطرف شده است.

رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان آبادان تصریح کرد:بر اساس ماده 56 ، مبلغ 700 میلیارد تومان به شبکه فاضلاب آبادان اختصاص داده شده و طرح در زمینه اصلاح و بازسازی ایستگاه های پمپاژ و کاراکترهای اصلی و شبکه جمع آوری فاضلاب انجام خواهد شد.

مهران فر گفت : بیش از 12هزار انشعاب غیر مجاز آب در بخش های روستایی وشهری وجود دارد که از این تعداد 8هزار انشعاب شهری و4تا5هزار این انشعابات روستایی هستند.

وی در خصوص اعتبارات بخش آب افزود: ده میلیارد تومان در سال99 مصوبه برای بازسازی تأسیسات طرح آبرسانی روستای شلحه که حدود 2 میلیارد آن تا کنون تخصیص داده شده و در زمینه بازسازی هم در حال اجراست.

مهران فر تأکید کرد: برای روستاهای شلحه ثوامر و امام حسن ع دو و نیم کیلومتر خط انتقال و طرح آبرسانی غدیر در حال انجام است و تا اوایل ماه آینده به بهره برداری می رسد.

رییس اداره آب و فاضلاب آبادان اظهار کرد:کل استان خوزستان حدود 2800 کیلومتراز  شبکه فاضلاب استفاده دارند، که 25 درصد در شهرستان آبادان واقع شده است و حدود 800 کیلومتر شبکه فاضلاب دارد و از این حدود سی درصد  فرسودگی کامل دارد و نیاز به تعویض اصلاح 220 کیلومتر شبکه احداث فاضلاب جدید دارد.

وی عنوان کرد:آب شیرین کن اروندکنار با پیشرفت فیزیکی 99 درصد تا ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید و ظرفیت چهار هزار متر مکعب در شبانه روز می باشد.

مهران فر در خصوص آب شیرین کن آبادان افزود:آب شیرین کن با ظرفیت 8 هزار و 15 هزار در حال مناقصه شدن است که سرمایه گذار بازدید را انجام داده و مکان را مشخص نموده و قطعا تا ماه جاری اجرایی هم آغاز میشود.

مهران فر در پایان گفتگو به افزایش 25 در صدی مصرف آب در زمان کرونا اشاره کرد و گفت: مردم نسبت به رعایت و همراهی در زمینه مصرف بهینه، این بخش را همیاری و همکاری کنند .

پایان پیام./

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اداره آب و فاضلاب آبادان شهرستان آبادان آب و فاضلاب رییس اداره مهران فر اداره آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهران مدیری در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟

مهران مدیری مدتی است با تولید و پخش برنامه «اسکار»، در کنار پیگیری ماجرای اختلافش با صداوسیما بر سر «دورهمی» و اخیرا هم خبر ساخت سریال جدیدش، نگاه‌ها را به خود معطوف کرده است.

به گزارش ایسنا، ماجرای اختلاف نظر میان مهران مدیری و صداوسیما، با امتداد شکایت این سازمان از سازندگان «دورهمی» و جلوگیری از پخش قسمت‌های جدید برنامه  مدیری، به مرحله‌ی تازه‌ای نرسیده اما متوقف هم نشده است.

اختلاف‌نظرها میان صداوسیما و مهران مدیری از آن زمان بار دیگر بالا گرفت که عنوان شد، مدیری قصد ساخت برنامه‌ای با نام «اسکار» را برای شبکه نمایش خانگی دارد و در حالی که مجوز تولید این برنامه از سوی خود ساترا داده شده بود، شائبه‌هایی مبنی بر جلوگیری از پخش وجود داشت. با این وجود و در حالی که بحث‌ بر سر «دورهمی» و شکایت صداوسیما از مهران مدیری ادامه داشت، این کارگردان «اسکار» را ساخت که این روزها در شبکه نمایش خانگی هم در حال انتشار است.

به تازگی هم خبرهایی مبنی بر ساخت سریال جدید مهران مدیری با عنوان «پدر قهوه» عنوان شده اما هنوز به تایید رسمی نرسیده است؛ هرچند این کارگردان از آن دسته افرادی است که معمولا ترجیح می‌دهند پروژه‌هایشان را در بی‌خبری و در عین حال با توسل به انتشار اخبار غیررسمی پیش ببرند.

در اخباری که منتشر شده، عنوان شده است که «پدر قهوه» را می‌توان پروژه‌ی جدید مهران مدیری پس از برنامه‌ی «اسکار» دانست؛ رئالیتی‌شویی که اتفاقا استقبال چندانی هم از آن نشد و حالا داستان سریال جدید، در فضا و ساختاری کاملا متفاوت، حول موضوع مافیای قهوه در ایران می‌گذرد.

گویا قرار است ژاله صامتی ـ بازیگر محبوب سریال زیرخاکی ـ بازیگر نقش اول زن این سریال باشد. مهران مدیری نقش رئیس مافیای قهوه را ایفا کند و سام درخشانی هم یکی از نقش‌های محوری پدر قهوه را بر عهده بگیرد. همچنین از ترکیبی که برای بازیگران در نظر گرفته شده، می‌توان از همین حالا فضای کمدی کار و شباهتش با آثاری چون مرد هزار چهره یا هیولا را متصور شد.

هرچند مدیری حدود ۱۴ سال پیش، سریال «قهوه تلخ» را هم در شبکه نمایش خانگی ساخته بود و حالا نام «پدر قهوه»، این سریال را هم به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در قالب سی‌دی و دی‌وی دی منتشر می‌شد و به عنوان پرفروش‌ترین سریال رسانهٔ خانگی لقب گرفت. با این حال ناتمام ماندن انتشار «قهوه تلخ»، برای همیشه برگی پرسش‌برانگیز را در کارنامه این هنرمند و حتی شبکه نمایش خانگی رقم زد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟
  • مهران مدیری در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟