Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامی به احساس مسئولیت حضرت زینب(س) در ارتباط با جامعه و تلاشی که برای ترویج فرهنگ اسلام راستین داشتند اشاره کرد و گفت: این خصیصه آن حضرت باید مورد توجه رسانه ها باشد یعنی نمی توان نسبت به مسائل مهمی همانند مشکلات حوزه مددجویی بی تفاوت بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان مازندران از ساری، «عمران حامی» امروز(18 بهمن) در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری رسانه شهید مدافع حرم سردار رحیم کابلی به همت خبرگزاری شبستان مازندران در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: دكتر علي شريعتي در مورد رسالت زينب (س)، مي‌گويد: «آن ‌چه مي‌خواستم بگويم حديث مفصلي است كه: آنها كه رفتند، كاري حسيني كردند، و آنها كه ماندند، بايد كاري زينبي كنند، و گرنه يزيدي‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

عضو هیئت مدیره مرکز نیکوکاری رسانه شهید «رحیم کابلی» با بیان اینکه تاريخ هرگز حسين(ع) را فراموش نمي‌كندچرا که حضرت زینب(س) به درستی پیام واقعه عاشورا را به گوش همگان رساندند، افزود: احساس مسئولیت ایشان در ارتباط با جامعه و تلاشی که برای ترویج فرهنگ اسلام راستین داشتند باید مورد توجه رسانه ها باشد یعنی نمی توان نسبت به مسائل مهمی همانند محرومیت  و مشکلات حوزه مددجویی بی تفاوت بود.

 

وی اضافه کرد: تمام مصائبی که اهل بیت(ع) دیدند اگر حضرت زینب(س) نبود ابتر می ماند؛ رسانه ها باید کار زینبی کنند.

 

سردبیر هفته نامه حامی شمال با بیان اینکه شناسایی، ارتباط و تعامل موثر با معتمدین، خیرین و خیریه های فعال و موفق جهت مرتفع شدن نیاز محرومین و مددجویان در دستور کار این مرکز نیکوکاری قرار دارد، گفت: این مرکز نیکوکاری بنا دارد کار رسانه ای را هدفمند تر انجام دهد.

 

وی اذعان کرد: همانگونه که رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند تلاش داریم به واسطه مرکز نیکوکاری رسانه شهید مدافع حرم «رحیم کابلی» پل ارتباطی بین نیازمندان با خیرین و معتمدین باشیم.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: کار زینبی عمران حامی خیرین مددجویان محرومیت مرکز نیکوکاری رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم

به گزارش صدای ایران، رئیس دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد که دانشجویان اخراجی آمریکایی حامی فلسطین را در این دانشگاه بورسیه می‌کند.

سیدمحمود آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی در حمایت از مردم غزه و محکومیت اقدام دولت آمریکا نسبت به اساتید معترض گفت: دانشجویانی که به دلیل اعتراض به عملکرد صهیونیست‌ها از دانشگاه‌های اروپا و امریکا اخراج شده‌اند را پذیرش می‌کنیم. 

وی افزود: برای این دانشجویان بورسیه تحصیلی در نظر گرفته‌ایم و هزینه آموزش، خوابگاه و اسکان را به طور کامل تقبل می‌کنیم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: همچنین از دانشجویان فلسطینی که در زندگی‌شان دچار مشکل شده‌اند نیز حمایت ویژه می‌کنیم.


دیگر خبرها

  • دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در محور فولاد محله_مازندران کشف شد
  • طرز پخت ۱۱۰ کیلو کابلی پلو با گوشت (فیلم)
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • قدرت‌نمایی شبانه پلنگ در مازندران (فیلم)
  • مادر شاه چگونه رحیم علی خرم را به ثروت افسانه‌ای رساند؟
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران