Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان ؛ استاندار همدان با اعلام اینکه با توجه به تغییر رنگ در برخی از مناطق استان باید محدودیت‌های  پیش‌بینی شده بر اساس این رنگ بندی اعمال شود، افزود: واحدهای آموزشی شامل مدارس، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، آموزشگاه‌های خصوصی و حوزه‌های علمیه در مناطق نارنجی به طور کامل تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید سعید شاهرخی که ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونا در استان همدان سخن می گفت، خاطرنشان کرد: واحدهای فرهنگی و اجتماعی نظیر نمازهای جمعه، مساجد، مراسم مذهبی و مراسم آیینی نیز در مناطق نارنجی به طور کامل تعطیل است.

شاهرخی گفت: ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی شهرهای نارنجی به سایر شهرها ممنوع است همچنین ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای نارنجی تخلف محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: در مناطق زرد گروه‌های شغلی چهار حق فعالیت ندارند در عین حال دو سوم کارکنان در محل فعالیت حضور می یابند.

استاندار همدان با بیان نقش و اهمیت توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی در کاهش آمار مبتلایان به کرونا از فرمانداران خواست با رعایت ضوابط پیش‌بینی شده در طرح جامع مدیریت هوشمند، مقررات را سختگیرانه با هدف سفید شدن شهرستان اجرا کنند.

شاهرخی تصریح کرد: با توجه به ازدحام مردم در مطب پزشکان و مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو انتظار می رود اقدام لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا صورت گیرد در عین حال راه های ورودی به آرامستان‌ها به ویژه در شهرستان های نارنجی و زرد نیز باید مسدود شود.

46

کد خبر 1483692

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۳۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت

 لیدز امشب در خانه کویینز پارک رنجرز با ‏نتیجه ۴-۰ در هم کوبیده شد، اما هیچکس به اندازه لستر و ‏هوادارانش از این نتیجه خوشحال نبود. لستر با توجه به باخت لیدز، ‏یک هفته مانده به پایان فصل چمپیونشیپ، صعود خود به لیگ برتر ‏را قطعی کرد. ‏

لستر در حال حاضر یک بازی کمتر از لیدز انجام داده و با نتیجه ‏امشب اختلافش با این تیم ۴ امتیازی باقی ماند. به این ترتیب لیدز ‏تا پایان فصل تنها یک بازی دیگر در پیش دارد و حتی در صورت ‏پیروزی نمی‌تواند صدرنشینی را از لستر بگیرد.
لستر، اما دو بازی دیگر در پیش دارد و در صورت کسب دو پیروزی ‏می‌تواند به رکورد استثنایی ۱۰۰ امتیاز در یک فصل برسد. ‏

لیدز دیشب در خانه کویینز پارک رنجرز با ‏نتیجه ۴-۰ در هم کوبیده شد، اما هیچکس به اندازه لستر و ‏هوادارانش از این نتیجه خوشحال نبود. لستر با توجه به باخت لیدز، ‏یک هفته مانده به پایان فصل چمپیونشیپ، صعود خود به لیگ برتر ‏را قطعی کرد. ‏

لستر در حال حاضر یک بازی کمتر از لیدز انجام داده و با نتیجه ‏امشب اختلافش با این تیم ۴ امتیازی باقی ماند. به این ترتیب لیدز ‏تا پایان فصل تنها یک بازی دیگر در پیش دارد و حتی در صورت ‏پیروزی نمی‌تواند صدرنشینی را از لستر بگیرد. ‏

۲۰۱۵۲۶۸
لستر، اما دو بازی دیگر در پیش دارد و در صورت کسب دو پیروزی ‏می‌تواند به رکورد استثنایی ۱۰۰ امتیاز در یک فصل برسد. ‏


لستر صعود خود به لیگ برتر در اولین فصل حضور در چمپیونشیپ ‏را تا حد زیادی مدیون انزو مارسکای ایتالیایی است که به عنوان ‏سرمربی تیمی آماده و قبراق ساخته است. او که شاگرد پپ گواردیولا ‏بوده روباه‌ها را به تیمی تبدیل کرده که فوتبالی هجومی و ‏تماشاگرپسند ارائه می‌دهند.

روی کاغذ این احتمال وجود دارد که لستر قهرمان چمپیونشیپ نشود ‏ولی صعودش قطعی است. ایپسویچ با یک بازی کمتر از لستر ۸۹ ‏امتیازی است و در صورت پیروزی در سه بازی باقی‌مانده خود ممکن ‏است از لستر پیشی بگیرد. اما اگر فردا ایپسویچ نتواند حریفش ‏هال‌سیتی را شکست دهد قهرمانی لستر مثل صعودش تضمین ‏خواهد شد. 

منبع: ورزش سه

tags # لیگ برتر انگلیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • در صورت اشتباه مجدد ، قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان