Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@23:38:59 GMT

شاهکار خلبان جنگنده ایرانی در اسمان عراق

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۳۲۶۴

شاهکار خلبان جنگنده ایرانی در اسمان عراق

 

  گزارش کامل گزیده‌خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.

 

 

 

سرمایه‌گذاری شرکتی و افزایش قیمت بیت کوین

 

 

کروناویروس یک روز قبل از بروز علائم بیشترین واگیر را دارد

 

 

طرز تهیه کیک شکلاتی و داغ

 

 

نوشتن راهی برای آرام شدن

 

 

چه بخوریم تا بچه هامون خوشگل بشوند؟

 

 

تاثیر فضای سبز شهری درمان افسردگی

 

 

روش‌های خانگی برای تسکین عوارض اگزما

 

 

میدان مغناطیسی زمین عامل ایجاد آب روی سطح ماه

 

 

محمد اسدی بازیگر تئاتر و تلویزیون درگذشت

 

  شاهکار خلبان جنگنده ایرانی در مقابل جنگنده اف-۱۸ ارتش آمریکا + فیلم

 

 

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شفافیت آرای نمایندگان خلبان ایرانی جنگنده آمریکایی محمد اسدی ویروس کرونا بیت کوین ارز دیجیتال مغناطیس زمین ایجاد آب در ماه درمان اگزما فضای سبز افسردگی فرزند زیبا نوشتن آرامش کیک شکلاتی دستور پخت علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شفافیت آرای نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار گوینده ورزشگاه به روایت خودش!

به گزارش "ورزش سه"، اتفاق خاص و عجیبی که در جریان دیدار رودا برابر اس سی کمبور و در ورزشگاه پر از تماشاگر این تیم رخ داد توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

این تیم با دو گل از حریف پیش بود و هواداران برای لحظه‌ای تصور کردند که این پیروزی برای صعود مستقیم به لیگ دسته اول کافی است و آنها می‌توانند پس از شش سال بار دیگر در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند و برای جشن گرفتن به زمین ریختند.

هواداران رودا در واقع تصور می‌کنند که با شکست خرونینخن در بازی همزمان دیگر مانعی برای صعود آنها وجود ندارد و ویم فرنس، گوینده ورزشگاه، هم این موضوع را اعلام کرد تا بازیکنان و هواداران یکدیگر را در آغوش بگیرند و جشن بزرگی بر پا کنند.

اما اتفاقی که رخ داد این بود که بازی همزمان 1-1 مساوی تمام شد و این اشتباه سریعا تصحیح شد تا در نهایت تکلیف تیمی که مستقیما به لیگ دسته اول فوتبال هلند صعود خواهد کرد در هفته آینده مشخص شود.

گوینده ورزشگاه خیلی سریع اشتباهش را تصحیح و هواداران و بازیکنان رودا را ناامید کرد. او فریاد زد:« گلی که به ثمر رسید، مردود اعلام شد. بنابراین بازی با همان نتیجه 1-1 مساوی تمام شد. متاسفم.»

فرنس پس از پایان بازی در گفتگو با ای‌اس‌پی‌ان اظهار داشت:« به من گفته شد که بازی در دقیقه 95 همچنان 1-1 مساوی بوده است. همه شروع به فریاد زدن کردند و وارد زمین شدند. بنابراین من از کسی پرسیدم چه خبر شده؟ و شنیدم که خرونینخن 1-2 باخته است.

باید درستی این خبر را بررسی می‌کردم اما اینترنت در اینجا بد است. کمی بعدتر متوجه شدم که این گل مردود شده است، هرچند در نهایت مشخص شد که چنین اتفاقی هم نیفتاده است. من نمی‌توانم اتفاقی که رخ داده است را تغییر دهم. تقصیر من بود

من هم انسان هستم. آیا باید پنهان می‌شدم؟ روی زمین می‌خزیدم؟ نه، این اتفاق ممکن است رخ دهد. من کمی احمق بودم. اطمینان دارم که شرایط در هفته آینده به سود ما پیش خواهد رفت.»

جالب است بدانید که فرنس 73 ساله است و حالا 24 سال است که در ورزشگاه رودا مشغول به کار است. او پیش از آن هم برای مدتی طولانی در ورزشگاه دیگری گوینده بود و می‌گوید این فقط یک روز عادی کاری برایش بوده و اتفاقات بسیار زیادی را در طول این چندین سال تجربه کرده است.

این دو تیم هفته آینده در آخرین هفته از رقابت‌های این فصل باید روبروی یکدیگر به میدان بروند. در صورتی که خرونینخن بتواند در این بازی به پیروزی برسد، پس از یک سال به لیگ دسته اول هلند بازخواهد گشت اما اگر رودا در این دیدار پیروز شود یا نتیجه مساوی را به دست آورد، پس از شش سال به این موفقیت خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) شاهکار جدید طارمی؛ پاس گل مهدی برای پورتو به یاد پرسپولیس!
  • تصاویر هوایی یافتن یسنا از مزارع کشاورزی توسط خلبان پلاگلایدر + ویدئو
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • شاهکار گوینده ورزشگاه به روایت خودش!
  • دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها
  • ۱۴ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان