Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ استاندار سمنان گفت: سهم میامی از اعتبارات مدیریتی و سنواتی ۱۰۰درصد افزایش یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر در آیین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی در ایام‌الله دهه فجر 1399 که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های بیشمار شهرستان میامی برای توسعه‌یافتگی اظهار داشت: توسعه این شهرستان با چالش‌های بسیاری مواجه است که باید برطرف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه میامی جزو 31 شهرستان کمتر توسعه‌یافته کشور قرار دارد عنوان کرد: شاخص توسعه‌یافتگی میامی نسبت به استان و کشور بسیار ضعیف است.

ایجاد بیش از 6 هزار شغل با افتتاح 449 پروژه گردشگری در دهه فجر73 پروژه عمرانی شهرستان ابهر در ایام دهه فجر افتتاح شدبرترین بانوان جودوکار اصفهان به مناسبت دهه فجر معرفی شدند

استاندار سمنان ازجمله ظرفیت‌های مهم میامی را در بخش‌های کشاورزی و دامپروری عنوان کرد و افزود: این شهرستان به دلیل تنوع اقلیمی خاص ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه بخش گردشگری نیز دارد.

آشناگر وجود معادن غنی و بسیار خوب در منطقه میامی را از دیگر شاخص‌هایی عنوان و تأکید کرد: از این ظرفیت باید در مسیر توسعه این شهرستان از آن بهره گرفته شود.

وی با تأکید بر اینکه عقب‌ماندگی‌های میامی باید جبران شود اظهار داشت: سهم میامی در اعتبارات مدیریتی و سنواتی با تخصیص 100 درصدی افزایش یافته است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: اعتبارات دهه فجر در میامی امسال با یک جهش جدی به 130 میلیارد تومان رسیده است که نسبت به چند سال اخیر افزایش چشمگیری یافته است.

آشناگر در مورد تکمیل بیمارستان میامی گفت: برای تکمیل این بیمارستان اعتباری 8.5 میلیارد تومانی تخصیص‌یافته است.

وی بابیان اینکه هیچ عذری از سوی مدیران برای انجام نشدن تعهدات و کندی روند اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مختلف پذیرفته نمی‌شود بیان کرد: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات ملی انجام دهند.

استاندار سمنان تأکید کرد: بازگشت اعتبارات استان به تهران از سوی هیچ‌یک از مدیران دستگاه‌های اجرایی پذیرفته نیست و باید مدیران توان لازم را برای جذب اعتبارات ابلاغی به کار ببندند.

آشناگر گفت: تا پایان سال همه روستاهای استان سمنان دارای سند توسعه می‌شوند.

به گزارش تسنیم، در شهرستان میامی در دهه فجر امسال مجموعاً 50 پروژه شامل 39 پروژه عمرانی توسط 10 دستگاه اجرایی بااعتبار 27 میلیارد تومان و پنج پروژه اقتصادی، کشاورزی و صنعتی بااعتبار مجموعاً 130 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/363/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار سمنان دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: باید از طریق مولدسازی از اعتبارات پروژه‌هایی که در سطح استان تعریف شده است، استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، جعفر قزوینیان، امروز_ دوشنبه هفدهم اردیبهشت- در جلسه بازآفرینی شهری با بیان اینکه باید دست به دست هم بدهند و در خصوص بازآفرینی شهری انرژی بیشتری گذاشته شود، اظهار کرد: در جلسه پیشنهادات چند پروژه مطرح شد که معتقدیم این پیشنهادات می‌تواند در رفع معضلات شهری مؤثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر باید راه‌اندازی شود، اظهار کرد: انتظار داریم شهرداری ابهر همکاری لازم را در خصوص راه‌اندازی این دفتر داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اضافه کرد: با راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در این شهرستان، کارگزاری برای این دفتر انتخاب خواهد شد تا بتوانیم به صورت جدی وارد کار شویم و از ظرفیت مردم و مسئولان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تبلیغات گسترده در شناساندن و معرفی مشوق‌ها به مردم بسیار مؤثر است، اضافه کرد: باید در این خصوص جلسات متعددی با سازنده‌ها برگزار شود تا مسائل در جلسات بررسی و گزارش داده شود، چرا که این مهم در پیشرفت کار تأثیرگذار خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه بازآفرینی شهری اعتبار خاصی از طریق سازمان مرکزی به صورت مستقیم ابلاغ نمی‌کند، ادامه داد: این در حالی است که اداره‌کل راه و شهرسازی استان ظرفیت‌های خوبی دارد و می‌تواند به شهرداری نیز کمک کند.

قزوینیان تصریح کرد: همچنین این مجموعه از طریق کمیسیون ماده ۵ ظرفیت بالقوه‌ای دارد، به همین خاطر شهرداری ابهر می‌تواند پیشنهادهای خوبی در این خصوص به ستاد ارائه دهد تا اقدامات و کارهای لازم انجام گیرد.

وی با بیان اینکه می‌توان از طریق مولدسازی از اعتبارات پروژه‌هایی که در سطح استان تعریف شده است، استفاده کرد، گفت: در این راستا شهرداری ابهر باید پروژه‌هایی را که برای مردم و شهرستان مفید و جذاب است، ارائه دهد.

کد خبر 751121

دیگر خبرها

  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • اعلام آمادگی ۵ استان برای افزایش سطح زیرکشت گوجه‌فرنگی