Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@20:28:37 GMT

پژمان جمشیدی هم کرونا گرفته بود؟

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۳۵۳۷

آفتاب‌‌نیوز :

 همان روزی که خبر رسید علی انصاریان دچار ایست تنفسی شده، شایعه ابتلای پژمان جمشیدی به کرونا هم در محافل فوتبالی و میان دوستان نزدیک این هنرمند فعلی و فوتبالیست قدیمی پیچید. در واقع هنرمندانی که بعد از شنیدن وخیم شدن حال علی انصاریان سراسیمه خودشان را به بیمارستان فرهیختگان می‌رساندند، در میان حرف‌هایی که می‌زدند، به این نکته هم اشاره می‌کردند که پژمان جمشیدی نیز به کرونا مبتلا شده بود، اما خوشبختانه بیماری او چندان حاد نبود و درمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری دانشجو، آن روز همه چنان درگیر خبر‌های ضد و نقیض در مورد علی انصاریان بودند که کسی به شایعه کرونای پژمان جمشیدی توجه نکرد. به خصوص که جمشیدی یک شب قبل از آن (دوشنبه سیزدهم بهمن ماه) هم در حاشیه جشنواره فیلم فجر در جمع خبرنگاران با اشاره به درگذشت مهرداد میناوند، گفته بود؛ عاجزانه خواهش می‌کنم مراقب خودتان باشید. زخمی که خوردیم فکر نمی‌کردیم این‌قدر به ما نزدیک باشد. برای انصاریان هم آرزوی سلامتی می‌کنم.

آن شب علی انصاریان زنده بود و خبر‌های بدی هم درباره او به گوش نمی‌رسید و پژمان فقط داغ مهرداد را به سینه داشت، اما دو شب بعد علی هم به مهرداد پیوست تا داغ جمشیدی کامل شود. شاید پخش شدن همین حرف‌ها در حاشیه اکران فیلم شیشلیک محمدحسین مهدویان در جشنواره فیلم فجر باعث شد خبرنگارانی که خبر کرونای جمشیدی را شنیدند این خبر را جدی نگیرند و تصور کنند خبر خیلی کهنه و قدیمی است. اما حالا دوستان او می‌گویند پژمان به تازگی از بستر بیماری و دوره قرنطینه کرونا بیرون آمده است. البته ناراحتی امروز پژمان کرونای خودش نیست، او سوگوار درگذشت دوستانی است که سال‌ها کنارشان بود و کنارش بودند.

پژمان جمشیدی به حدی ناراحت و غمگین است که این روز‌ها کمتر در شبکه‌های اجتماعی حضور دارد. دوستان نزدیکش می‌گویند او که از درگذشت مهرداد غمگین بود، از فوت علی انصاریان چنان شوکه شد که حتی نای حرف زدن هم نداشت. پژمان جمشیدی به گفته دوستانش، پنجشنبه در ساعتی که کمتر کسی به بهشت زهرا می‌رود، بر سر مزار علی انصاریان حاضر شد و ساعتی در غم از دست دادن رفیق صمیمی خود اشک ریخت و سپس به مزار مهرداد میناوند رفت.

به گفته یکی از دوستان جمشیدی، ابتلای پژمان به کرونا مربوط به روز‌های پایانی دی ماه می‌شود و خوشبختانه ویروس کرونا به ریه او آسیب نزد و آزمایش‌های متوالی نشان داد به طور کامل از این ویروس رها شده است.

تنها پژمان نیست که این روز‌ها دل و دماغ زندگی کردن ندارد. بهنام ابوالقاسم پور که روز و شب‌های سختی را در بیمارستان گذراند هم حال و روزش بهتر از جمشیدی نیست. او هم چندین شبانه روز بالای سر مهرداد بود و هم چندین روز و شب بر بالین علی و متاسفانه غم درگذشت هر دو را هم دید. درست مثل علی کریمی که روز‌های تلخی را پشت سر می‌گذارد. او برای مهرداد و علی مثل برادر بود. برادری که حالا تنها شده است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پژمان جمشیدی کرونا ویروس پژمان جمشیدی علی انصاریان روز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت

به گزارش خبرنگار مهر، شمس‌الدین جمشیدی امروز چهارشنبه در ستاد برداشت محصولات کشاورزی پلدختر، اظهار داشت: ۵۶ هزار و ۴۰۰ هکتار اراضی شهرستان پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت.

وی اظهار کرد: سطح زیر کشت قابل‌برداشت حدود ۲۹ هزار هکتار شامل گندم آبی و دیم، ۲۰ هزار هکتار جو دیم و هفت هزار و ۴۰۰ هکتار کلزا در شهرستان است.

مدیر جهاد کشاورزی پلدختر، افزود: چهار کمیسیون در پلدختر و یک کمیسیون در شهرستان معمولان کار خرید محصولات مازاد بر مصرف شهرستان را به عهده دارند.

جمشیدی، افزود: پیش‌بینی تولیدات کشاورزی شهرستان حدود ۷۰ هزار تن انواع محصولات زراعی است و حدود ۳۲ هزار تن گندم به‌صورت تضمینی خریداری می‌شود.

وی گفت: نرخ خرید گندم تضمینی هر کیلوگرم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و کلزا ۳۵ هزار تومان است.

مدیر جهاد کشاورزی پلدختر، افزود: مشکلات اساسی شهرستان‌های پلدختر و معمولان نبود جاده‌های دسترسی است که متأسفانه جهاد کشاورزی شهرستان هیچ‌گونه ماشین‌آلاتی ندارد و دراین‌رابطه نیاز به همکاری دیگر دستگاه‌های شهرستان از جمله راهداری که سال‌های گذشته به طور ویژه مساعدت داشتند، احساس می‌شود.

جمشیدی، یادآور شد: میزان نیاز سوخت کمباین‌های فعال حدود ۹۶۰ هزار لیتر است که توسط شرکت فرآورده‌های نفتی تأمین خواهد شد.

وی افزود: پنج اکیپ، کارن نظارت بر برداشت را انجام می‌دهند و اواخر اردیبهشت برداشت در مناطق جنوبی شهرستان آغاز خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی پلدختر، گفت: این مدیریت آمادگی کامل برای برداشت و خرید محصولات کشاورزی شهرستان که نتیجه زحمات حدود ۹ ماهه کشاورزان است را دارد و امید است به طور مطلوب صورت گیرد.

کد خبر 6087702

دیگر خبرها

  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته است
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • شیخ انصاریان‌: نماز جماعت به خط پایان رسیده است
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل