Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به ورود ۱۱۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان شهر تهران، گفت: نیاز شهر تهران به اتوبوس فراتر از این تعداد است اما باید این تعداد را هم در این شرایط سخت غنیمت بشماریم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد علیخانی در مراسم بهره برداری از 110 اتوبوس و مینی بوس ناوگان حمل و نقل عمومی، اظهار کرد: نیاز شهر تهران به اتوبوس فراتر از این تعداد است اما باید این تعداد را هم در این شرایط سخت غنیمت بشماریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امیدواریم مصوبات خوبی که در دولت در زمینه خرید اتوبوس تعیین شده هر چه زودتر به نتیجه برسد و شاهد خارج شدن ناوگان شهر تهران از فرسودگی باشیم، ادامه داد: محسن هاشمی در مراسم قبلی مربوط به بهره برداری اتوبوس ها به مصوباتی اشاره و تأکید کرد مصوبات عملی شود این در حالی است که در راستای فاصله گذاری اجتماعی مصوبه خوبی تعیین شد که بر اساس آن 5 هزار دستگاه اتوبوس با همت دولت به ناوگان اتوبوسرانی کشور افزوده شود که 2500 دستگاه از آن سهم تهران است و امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه برسد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصریح کرد: الحاقیه ای در وزارت کشور قرار است امضا شود که از رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها میخواهیم دستور دهند زودترابلاغ شود و استارت آغاز تولید 630 دستگاه واگن اجرایی شود زیرا این مصوبه سال 95 در شورای اقتصاد بود که به فراموشی سپرده شد و پیگیری های زیادی برای تحقق آن صورت گرفت اما خوشبختانه مناقصه آن برگزار شد و در ادامه راه به مشکلاتی برخورد که اگر حل شود آن هم به نتیجه میرسد و بخشی از نیاز مترو حل خواهد شد.

وی با تقدیر از عملکرد تاکسیران ها در روزهای کرونایی، گفت: متأسفانه تعداد زیادی از رانندگان تاکسی به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند و مشکلاتی برای خانواده های آنها پیش آمد و کمک هایی از سوی تاکسیرانی صورت گرفت و انتظار این است که بیشتر به این قشر توجه شود همچنین رانندگان شرکت واحد که مشکلات و معوقاتی دارند از شهردار تهران میخواهم مطالبات آنها پرداخت شود.

ورود 110 دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی تهران در هفته آیندهزرنگی دولت درباره یارانه بلیت اتوبوس و مترو!/پیشنهادی برای دریافت مطالبات شهرداری تهران از دولتوعده حل اختلال سیستم پیامکی اتوبوسرانی شهر تهرانیارانه بلیت اتوبوسرانی کل کشور را هم به تهران بدهند یک‌روزه تمام می‌شود!تهران| 20 درصد اتوبوس شهری وعده داده شده به صورت "CBU" وارد می‌شودسنگ‌اندازی بانک مرکزی در انتشار اوراق مشارکت سال 99 اتوبوسرانی و متروی تهران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی شورای شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران حمل و نقل عمومی شورای شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران اتوبوس و مینی بوس دستگاه اتوبوس شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۳۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان، خبر داد.

بر اساس این گزارش، ناوگان اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می شود، با اختصاص اتوبوس های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل می‌کنند.

همچنین عوامل نظارتی این شرکت در محل مستقر خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کنند.

کد خبر 6092994 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • واردات ۲ هزار اتوبوس برقی برای تهران در دست اقدام است
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان