Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@04:06:38 GMT

پژمان جمشیدی هم کرونا گرفت +عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۳۶۹۲

پژمان جمشیدی هم کرونا گرفت +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تابناک، رفاقت علی انصاریان و پژمان جمشیدی مربوط به یک سال و ده سال نیست. آنها بیش از 20 سال با هم رفاقت کردند. پژمان جمشیدی، بهنام ابوالقاسم پور و علی انصاریان رفاقتی دیرینه و صمیمی داشتند و این رفاقت را در دوران پس از پایان فوتبال شان هم ادامه دادند.

همان روزی که خبر رسید علی انصاریان دچار ایست تنفسی شده، شایعه ابتلای پژمان جمشیدی به کرونا هم در محافل فوتبالی و میان دوستان نزدیک این هنرمند فعلی و فوتبالیست قدیمی پیچید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع هنرمندانی که بعد از شنیدن وخیم شدن حال علی انصاریان سراسیمه خودشان را به بیمارستان فرهیختگان می رساندند، در میان حرف هایی که می زدند، به این نکته هم اشاره می کردند که پژمان جمشیدی نیز به کرونا مبتلا شده بود اما خوشبختانه بیماری او چندان حاد نبود و درمان شد.

 آن روز همه چنان درگیر خبرهای ضد و نقیض در مورد علی انصاریان بودند که کسی به شایعه کرونای پژمان جمشیدی توجه نکرد. به خصوص که جمشیدی یک شب قبل از آن (دوشنبه سیزدهم بهمن ماه) هم در حاشیه جشنواره فیلم فجر در جمع خبرنگاران با اشاره به درگذشت مهرداد میناوند، گفته بود؛ 

آن شب علی انصاریان زنده بود و خبرهای بدی هم درباره او به گوش نمی رسید و پژمان فقط داغ مهرداد را به سینه داشت اما دو شب بعد علی هم به مهرداد پیوست تا داغ جمشیدی کامل شود. شاید پخش شدن همین حرف ها در حاشیه اکران فیلم شیشلیک محمدحسین مهدویان در جشنواره فیلم فجر باعث شد خبرنگارانی که خبر کرونای جمشیدی را شنیدند این خبر را جدی نگیرند و تصور کنند خبر خیلی کهنه و قدیمی است. اما به نوشته طرفداری حالا دوستان او می گویند پژمان به تازگی از بستر بیماری و دوره قرنطینه کرونا بیرون آمده است. البته ناراحتی امروز پژمان کرونای خودش نیست، او سوگوار درگذشت دوستانی است که سالها کنارشان بود و کنارش بودند.

 پژمان جمشیدی به حدی ناراحت و غمگین است که این روزها کمتر در شبکه های اجتماعی حضور دارد. دوستان نزدیکش می گویند او که از درگذشت مهرداد غمگین بود، از فوت علی انصاریان چنان شوکه شد که حتی نای حرف زدن هم نداشت. پژمان جمشیدی به گفته دوستانش، پنجشنبه در ساعتی که کمتر کسی به بهشت زهرا می رود، بر سر مزار علی انصاریان حاضر شد و ساعتی در غم از دست دادن رفیق صمیمی خود اشک ریخت و سپس به مزار مهرداد میناوند رفت.

پربیننده ترین واکنش مشاور رهبر انقلاب به سوگواری مادر انصاریان +عکس جزییات مهم و جدید استخدام معلمان مسابقه جنگ سگ‌ها +عکس طرح عجیب ماسک گلاره عباسی +عکس ورود به کدام شهرها ممنوع شد؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پژمان جمشیدی پژمان جمشیدی علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، شیخ حسین انصاریان‌ هشدار داد: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است و دارد به آخر کار می‌رسد.

شیخ حسین انصاریان‌ در ادامه تصریح کرد: چهارتا مسجد کنار حرم‌ها را ملاک نگیرید، خیلی شهرهای بزرگ در مسجد بسته است.

وی افزود: شیرین‌تر از انبیاء و ائمه‌ هدی و فقهای واجدالشرایط‌ در عالم نبوده و نبوده است.

دیگر خبرها

  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته است
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • شیخ انصاریان‌: نماز جماعت به خط پایان رسیده است
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل