Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت محمد اقتداری مسئول پشتیبانی دادستانی کل و به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی از خانواده شهدا و ایثارگران دادستانی کل تقدیر بعمل آمد.

خبرگزاری میزان - به همت محمد اقتداری مسئول پشتیبانی دادستانی کل و به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی از خانواده شهدا و ایثارگران دادستانی کل تقدیر بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین موسوی معاون اول دادستان کل، علی اکبر بختیاری رئیس دفتر دادستان کل و فرمانده پایگاه بسیج امام علی (ع)، خرم‌آبادی معاون قضایی و مسئول امور ایثارگران دادستانی کل و حجت الاسلام و المسلمین هاشمی مدیر روابط عمومی دادستانی کل برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین موسوی اظهار کرد: مردم عزیز ایران با رهبری امام راحل، نهضت و انقلابی ایجاد کردند که تمام نظام نوین سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جهان را متحول کرد، مردم همواره نشان داده اند که وفادار به مسیر انقلاب و تابع رهبری هستند.

وی گفت: امام راحل احیاءگر اسلام ناب محمدی (ص) در تمامی ابعاد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و... است. شناخت راه امام خمینی (ره) زمینه ساز اسلام‌خواهی، عدالت خواهی، استکبارستیزی و ظهور مهدی آل محمد (ص) و تحقق تمدن نوین اسلامی بوده و مجاهدت در این زمینه و ولایتمداری نسبت به، ولی فقیه تنها راه تحقق این اهداف است.

این مقام قضایی تصریح کرد: در چهار دهه از عمر پر خیر و برکت انقلاب، با وجود توطئه‌های دشمنان، مهمترین عامل خنثی شدن توطئه ها، حضور توأم با بصیرت مردم در صحنه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خاطرنشان کرد: امروز دستگاه قضایی با برخورداری از نیرو‌های مومن، با تقوا و با تجربه و پاک دست به گونه‌ای مشغول فعالیت و خدمت رسانی به مردم می‌باشند که با حضور در بین مردم و نظرسنجی هائی که انجام شده یک رضایتمندی خاصی در بین همه مردم و مسئولین و علماء و مراجع و شخص مقام معظم رهبری از قوه قضائیه وجود دارد. در ادامه این مراسم بختیاری رئیس دفتر دادستان کل کشور اظهار کرداگر امروزه رشادت‌ها و خدمات شهدا و ایثارگران برای زنده نگه‌داشتن اسلام و جامعه اسلامی آن طور که باید و شاید به مردم معرفی نشود الگو‌هایی غیر واقع جایگزین این فداکاری و از خود گذشتگی‌ها خواهد شد.

وی افزود: اگر امروز نتوانیم در حوزه الگو سازی قهرمانان واقعی ملی خود در میان مردم بویژه نسل جوان کاری انجام دهیم حتما جای آن را الگو‌های پوچ و خیالی خواهد گرفت.

در ادامه عبدالصمد خرم آبادی معاون قضایی دادستان کل و رئیس امور ایثارگران دادستانی گفت: دهه فجر دهه تولد امامت در این کشور بود و تکریم شهیدان از بزرگ‌ترین اقدام‌ها در این ایام است. باید از فرصت ایام الله فجر استفاده کنیم و یاد و نام شهدا و ایثارگران را بیش از گذشته گرامی بداریم.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا و ایثارگران دادستانی کل تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادستانی کل کشور تجلیل از خانواده معظم شهدا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستانی کل کشور تجلیل از خانواده معظم شهدا حجت الاسلام دادستان کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود