Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی روز شنبه در آیین راه اندازی این کارگاه ارتباط حوزه دانشگاه و صنعت را راهی برای کسب موفقیت های بیشتر اعلام و تصریح کرد: یکی از موارد جدی کشور تربیت دانشجویانی است که آموزه های آکادمیک خود را در حوزه اجرا منعکس کنند.
احمد دنیامالی گفت: آموزشکده های فنی و حرفه ای با تربیت کاردان و تکنسین دانش را توسعه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتباط سیستم مهندسی ، اجرایی، تولید و عمرانی باید توسط کاردان ها و تکنسین ها انجام شود.
وی با بیان اینکه نگاه مشتری محوری از مسایل حایز اهمیت در صنعت است ، تصریح کرد: با تمرکز زدایی می توان از هزینه های جاری کاست و با استفاده از ظرفیت های خارج از مرکز قیمت تمام شده کالا را کاهش داد.
نماینده مردم انزلی  خاطر نشان کرد : دانشگاهها با اجرایی کردن دانش نیروی انسانی توانمند و فارغ التحصیلان کار آمد را وارد بازار کار خواهند کرد.
ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای  گیلان،  دانشگاههای فنی و حرفه ای را دانشگاه نسل سوم و ماموریت گرا عنوان و اظهار کرد : دانشجویان دانشگاههای فنی و حرفه ای مهارت و خلاقیت و نو آوری و اشتعال را بطور همزمان اموزش می بینند .
رسول شمشادی بر ایجاد کارگاههای آموزشی در جوار صنایع خودرویی برای افزایش توان و دانش فنی دانشجویان و کارکنان شرکت های خودرویی تاکید و تصریح کرد: بیشترین کارگاه صنایع خودرویی در شهرستان بندرانزلی دایر است و این کارگاهها در راستای تحقق اهداف آموزشکده های فنی و حرفه ای و باشگاه کارآفرینی ایجاد شده است.
رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای شهید خدادادی بندرانزلی نیز گفت: این کارگاه آموزشی در فضایی به متراژ ۴۰۰ متر مربع شامل سالن کارگاه، انبار ابزار، اتاق اساتید و پذیرایی ، وسایل کمک آموزشی و ابزار تخصصی راه اندازی شده و نیروهای نمایندگی های مجاز ایساکو از استانهای ، گیلان، مازندران و اردبیل و دانشجویان این آموزشکده را آموزش می دهد.
بیژن شعبانی هدف از راه اندازی این کارگاه را باز آموزی فنی و آموزشی عنوان و خاطرنشان کرد: دانشجویان صنایع خودرویی در مقاطع کاردانی و کارشناسی می توانند از این فضا استفاده کنند .
وی تاکید کرد: این آموزشکده ۸۸ اختراع ثبت شده در زمینه مکانیک خودرو دارد و قابلیت های بسیاری در حوزه پژوهشی  دارد و از لحاظ امکانات و دانش تکنولوژی ۴۸ طرح در فن بازار از این آموزشکده ثبت شده است . 


برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی رشت احمد دنیا مالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی رشت احمد دنیا مالی مجلس شورای اسلامی رشت احمد دنیا مالی اخبار کنکور فنی و حرفه ای فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش زیر نظر مسعود: این مرادی مهارناپذیر

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در شرایطی به تساوی یک بر یک در انزلی رضایت داد که با گل زودهنگام بابک مرادی در دقیقه پنج در آستانه پیروزی قرار داشت و اعلام پنالتی به سود ملوانی‌ها نتیجه را تغییر داد.

بابک مرادی که در نیم فصل اول توسط محمود فکری اخراج شده بود و منتظر جدایی در نقل و انتقالات زمستانی بود، با دستور مسعود شجاعی، سرمربی جدید هوادار به تمرینات برگشت و روند متفاوتی را پیش گرفت.

مرادی، بازیکن سابق استقلال پس از هفته‌ها سکونشینی و نیمکت نشینی در بازی‌های اخیر خود را به ترکیب اصلی هوادار تحمیل کرده و حالا به ملوان یک گل زیبا با ضربه سر زد.

جالب اینکه بابک مرادی به دلیل علاقه به مردم انزلی پس از این گل خوشحالی نکرد.

عکس: میلاد احمدی

دیگر خبرها

  • درخشش زیر نظر مسعود: این مرادی مهارناپذیر
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها