Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار مرتضی میرزایی طی گفت‌وگویی از کشف ۱۰۸ کیلوگرم تریاک و حشیش با انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های "بابل و قائم‌شهر" خبر داد و اظهار کرد: در راستای مقابله بی‌امان با قاچاق مواد مخدر در سطح استان و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای باند تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان‌های بابل و قائم‌شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق به شناسایی ۴ متهم از اعضای باند قاچاق مواد مخدر شدند که با ۳ دستگاه خودرو اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به هماهنگی قضایی از طرح عملیاتی مشترک پلیس برای توقیف خودروها و دستگیری متهمان خبر داد و افزود: متهمان در عملیاتی ضربتی با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های بابل و قائم‌شهر دستگیر شدند.

سردار میرزایی از کشف ۱۰۸ کیلوگرم تریاک و حشیش در بازرسی از ۳ خودروی متهمان خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی از عزم جدی پلیس در مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان خبر داد و افزود: در طول ۱۰ ماهه سال جاری بیش از  ۴ تن و ۸۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد و ۶۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز در سطح استان منهدم شدند.

*احتکار ۱۰۱ تن کود شیمیایی در ساری

سردار مرتضی میرزایی در خبری دیگر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وجود مقادیر زیادی کود شیمیایی و سموم کشاورزی احتکاری در یکی از انبارها در جاده "گلما" شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی انبار و محل دپوی کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی به همراه کارشناسان اداره جهاد کشاورزی شهرستان ساری و بازرسان اداره کل صمت استان به آدرس مورد نظر عزیمت کردند و در بازرسی از انبار بیش از ۱۰۱ تن کودشیمیایی و ۲ هزار لیتر سموم کشاورزی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش این میزان کالای احتکار شده ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده که با هماهنگی مرجع قضائی این انبار پلمب شد.

میرزایی با اشاره به ضرورت و اهمیت استفاده از کودهای شیمیایی و سموم کشاورزی در امر تولید محصولات کشاورزی، گفت: بی‌شک احتکار و قاچاق این کالاها تاثیر منفی بر روند تولید و عرضه محصولات کشاورزی دارد و نیازمند برنامه‌ریزی مشخص و مدون در تولید، توزیع و عرضه است.

وی معضل اصلی تولید و عرضه در بخش‌های مختلف اقتصادی را حضور دلالان دانست و افزود: این افراد بدون زحمت و با استفاده از سرمایه، امکانات و رانت‌خواری به دنبال منفعت‌طلبی هستند که لازمه برخورد مقتدرانه با دلالان و ایجاد ساز و کار مناسب در زمینه عرضه کالا نیازمند عزم همگانی است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان مازندران پلیس مبارزه با مواد مخدر توزیع مواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌ فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق  و کشف ۳۲ دستگاه خودروی خارجی قاچاق  در استان خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی اقدام اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی استان، باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق که اقدام به دستکوب ارکان خودرو ( شاسی، موتور و اتاق) و همچنین نصب پلاک خودروهای قدیمی از همان خودروها به خودروی جدید می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

 سردار مفخمی خاطرنشان کرد: از این باند که غالبا خودروهای شاسی را از غرب و جنوب کشور برای اقدام متخلفانه خود وارد می کردند ، تا کنون ۲۰ دستگاه خودرو با پلاک مالکیت خودروهای قدیمی به همت ماموران پلیس آگاهی و همچنین ۱۲ دستگاه خودرو با تلاش پلیس امنیت اقتصادی استان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه اعضای باند قاچاق خودرو نیز به دستگاه قضایی مازندران معرفی و تحویل شدند، تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی  و آگاهی با هوشمندی و اقتدار همواره با هدف رضایتمندی مردم پای کار است و متخلفان بدانند که مازندران جولانگاه قاچاقچیان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه